Wowquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dude die Gijs is anti RS volgens mij
Niet oplaadbaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Caas het volgende:
Even terug over die batterijen, zijn de standaard batterijen die je er bij krijgt herlaadbaar of niet?
Anders koop je toch een oplader, daar krijg je immers baterrijen bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Caas het volgende:
Even terug over die batterijen, zijn de standaard batterijen die je er bij krijgt herlaadbaar of niet?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dude die Gijs is anti RS volgens mij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
Vijftien nieuwe screenshots van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
[afbeelding]
Boem!
Kale shots maar wil dit spel wel graag hebben. Ubisoft is goed bezig. Rainbow Six en GRAW zijn ook geweldige games.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
Vijftien nieuwe screenshots van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
[afbeelding]
Boem!
Wat je ook kunt doen als je een premium hebt, is een nieuwe Live-account aanmaken, dan krijg je een maand lang gold trial.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er ook een live abbo voor 1 maandje?
Ik ga over een maand verhuizen, en heb dan even geen tijd voor live ivm verbouwing ed maar wil tot die tijd eigenlijk wel via live kunne gamen.
Ik vind het een beetje zonde om 12mnd of 3mnd te kopen, dan eerst een maand te gebruiken en daarna twee maanden niet.
Vergeet Splinter Cell niet!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kale shots maar wil dit spel wel graag hebben. Ubisoft is goed bezig. Rainbow Six en GRAW zijn ook geweldige games.
2 jaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Weet iemand zo hoelang je garantie op de 360 hebt?
Is dit ook 2 jaar zoals bij de Xbox?
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Dat lijkt wel op de perfecte tipquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen als je een premium hebt, is een nieuwe Live-account aanmaken, dan krijg je een maand lang gold trial.
Die vond ik echt tegenvallen jammergenoeg...quote:
Had ik een keer geprobeerd (ala CoD 2) maar hij zoemde toen in op zijn hoofdquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat er geen melee aanval inzit trouwens, wil soms naar die terroristen toelopen en ze lekker een klap met de achterkant van mijn shotgun geven
Alleen die ijsland missie was echt kut, daarna wordt ie geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die vond ik echt tegenvallen jammergenoeg...
Ik vond het verhaal totaal ruk, beter nog er zit geen verhaal inquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen die ijsland missie was echt kut, daarna wordt ie geweldig
Dat infiltreren double-agent gedoe is gewoon tof en spannend. En de laatste missie vond ik juist vet, eindelijk je wapens gebruikenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal totaal ruk, beter nog er zit geen verhaal in. Er zit niet eens een einde in
Dus?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens BMH SC:Double Agent is nu backwards compatible voor de 360 ( Xbox versie ) dusssssssssssssssssssss
Dan had je Gears of War moeten houden. Dan had je naar de ander toe kunnen lopen en hem met je machiene geweer zagen. Of een granaat om zijn nek slaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat er geen melee aanval inzit trouwens, wil soms naar die terroristen toelopen en ze lekker een klap met de achterkant van mijn shotgun geven
That means that I and anyone else who makes any money at all between now and March (or at least manages not to lose more than $1,699,999,999.99) will officially make more money than Sony's gaming division. I rule.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
"because Sony is insecure about the size of its penis"!
Moar:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=sony_bullshit
Serieus? ik heb de eerste 2 levels gespeeld, maar vind d'r werkelijk geen zak aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit nu level 4 van Hitman Blood Money, theater level in 3 was wel erg leuk
ik heb nog een code voor een maaandje gold gratis, stuur maar een pmquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er ook een live abbo voor 1 maandje?
Ik ga over een maand verhuizen, en heb dan even geen tijd voor live ivm verbouwing ed maar wil tot die tijd eigenlijk wel via live kunne gamen.
Ik vind het een beetje zonde om 12mnd of 3mnd te kopen, dan eerst een maand te gebruiken en daarna twee maanden niet.
De eerste lichting zou 2 jaar moeten hebben las ik laatst..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Ik voel een klaar met GoWquote:
Gaat over de HD-DVD spelerquote:In theory, this sounds like the makings of a 360 meltdown requiring all fans operating at maximum warp to things cool, but in practise the machine runs quietly (as it would playing a Live demo from the hard disk) and the add-on itself can barely be heard at all.
Dat kon ik al... op mn gewone dvd spelerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat over de HD-DVD speler
kunnen we eindelijk in stilte een filmpje kijken![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70652
14.gifquote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kon ik al... op mn gewone dvd speler
Ik moet al mijn games nog uitspelen, in sommigen ben ik nog niet eens voorbij level 1.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Gajes het volgende:
Moet echt nog veel uitspelen, maar op de een of andere manier lukt me dat nooit.
Er zijn 2 dingen waar ik zeker weet dat ik iedereen versla hier op Fok! en das Geometry wars, en Fight Night, Bring it!quote:
Vanavond Gears? Misschien Ranked spelen? Ik ben rond half 8 online tot half 10quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen waar ik zeker weet dat ik iedereen versla hier op Fok! en das Geometry wars, en Fight Night, Bring it!
gamertag bigore
Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:02 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Vanavond Gears? Misschien Ranked spelen? Ik ben rond half 8 online tot half 10
Zeg maar tegen der dat je van het weekend weer beschikbaar bent, of koop een DS voor derquote:Op woensdag 13 december 2006 11:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!
Joh, gisteravond was je er ook al niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!
heb ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteravond waren we bij vrienden langs, was er overigens wel heel evenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Joh, gisteravond was je er ook al niet.
En terecht van haarquote:Op woensdag 13 december 2006 11:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Dan moet je het filmpje van de eerste 10 min kijken.... Dat ziet er echt wel mooi uitquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook niet mijn ding, ziet er meer uit als een gamecube spel dan als een xbox 360 game.
de stijl is misschien 'gamecube', maar de graphics zeker niet hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook niet mijn ding, ziet er meer uit als een gamecube spel dan als een xbox 360 game.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef TwyLight het volgende:
Hoezo heet je Timmetjuh? is dat account van je vriend ofzo?
Die van jou komt waarschijnlijk buitenshuis aan haar trekken.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Gek dat dat zo moeilijk samen gaat, een vriendin/vrouw en gamen
nu al?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg vandaag of morgen Viva Peniata binnen om te reviewen, ben benieuwd
Ben jij dat?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/videos/1457
dit was de finale zaterdag... kijk ronaldinho rennen met brazilie
Haal gewoon zelf zo'n ding, kipquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Maar ik wil wel mijn eigen accountje![]()
. Dus komt eraan, zodra die andere is afgelopen.
Maar je ziet dat er veel bugs in fifa zitten,quote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef TwyLight het volgende:
oh
Je hotmail account omzetten naar NL was niet voldoende?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
Kut!
Een account aangemaakt met een "amerikaans hotmailaccount". Punten besteld voor een euro 25.
Werkt niet.
Helpdesk gebeld "oh, euhh, dat weten wij ook niet.." 10 minuten in de wacht met uiteindelijk het bericht dat zij er ook niks aan kunnen doen.
En punten met een creditcard bestellen kan ook weinig zin hebben, omdat ze meestal kunnen zien dat je Nederlands bent waarna je dus weer "nederlandse punten" krijgt.
Cq. een nieuw account aanmaken, met een Nederlands Hotmailadres.
Grrr. Nu mag ik wel even blijven spelen op het oude account
. Alleen nu heet ik dus nog steeds Timmetjuh
.
Je hebt een pmquote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hotmail account omzetten naar NL was niet voldoende?
Bring it bitch!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef warchaser44 het volgende:
bigore als ik weer live heb zal ik je wel es ff ownen met fight night
nope, dat geeft die niet door naar xbox live.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hotmail account omzetten naar NL was niet voldoende?
je kan hem van mij overkopen of ruilen tegen een andere 360 gamequote:Op woensdag 13 december 2006 18:10 schreef Caas het volgende:
Hoe duur is Fight Night vandaag de dag nog?
Vind de demo wel heel vet
Raarquote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef SinjiOnO het volgende:
Houdt er wel rekening mee dat in de demo er wel opzwellingen in het gezicht voorkomen, maar in het echte spel niet. Voor de rest is het een topgame, vooral online.
De mijne staat sinds gisteren online.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg vandaag of morgen Viva Peniata binnen om te reviewen, ben benieuwd
Bod: ¤20,-quote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je kan hem van mij overkopen of ruilen tegen een andere 360 game
Final Fantasy, Kingdom Hearts.. zou het dan toch?quote:Werkt Square Enix aan twee nieuwe Xbox 360 games?
Woensdag 13 december 2006 - Nieuwe geruchten zeggen dat de wereldberoemde en geliefde ontwikkelaar Square Enix momenteel aan twee nieuwe Xbox 360 games werkt. Dit meldt althans het Japanse gamesmagazine Game Labo in hun geruchten rubriek. Waar het gerucht vandaan komt is niet bekend.
Om welke games het zou gaan dat zeggen de geruchten helaas ook niet, maar we laten de speculaties graag aan jullie over. Welke Square Enix game zien jullie het liefst naar de Xbox 360 komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |