Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:02 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Vanavond Gears? Misschien Ranked spelen? Ik ben rond half 8 online tot half 10
Zeg maar tegen der dat je van het weekend weer beschikbaar bent, of koop een DS voor derquote:Op woensdag 13 december 2006 11:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!
Joh, gisteravond was je er ook al niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!
heb ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Weet iemand zo hoelang je garantie op de 360 hebt?
Is dit ook 2 jaar zoals bij de Xbox?
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Gisteravond waren we bij vrienden langs, was er overigens wel heel evenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Joh, gisteravond was je er ook al niet.
En terecht van haarquote:Op woensdag 13 december 2006 11:05 schreef bigore het volgende:
[..]
Dan moet je het filmpje van de eerste 10 min kijken.... Dat ziet er echt wel mooi uitquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook niet mijn ding, ziet er meer uit als een gamecube spel dan als een xbox 360 game.
de stijl is misschien 'gamecube', maar de graphics zeker niet hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook niet mijn ding, ziet er meer uit als een gamecube spel dan als een xbox 360 game.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef TwyLight het volgende:
Hoezo heet je Timmetjuh? is dat account van je vriend ofzo?
Die van jou komt waarschijnlijk buitenshuis aan haar trekken.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Gek dat dat zo moeilijk samen gaat, een vriendin/vrouw en gamen
nu al?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg vandaag of morgen Viva Peniata binnen om te reviewen, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |