Ja die moet ik ook nog.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op dat dak te snipen?
Je moet gewoon enigzins dekking behouden op het dak.. en heel gericht schieten.
Ik suck in het spel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo heb je nog geen missie gehaald in 1,5u?Zo lang duren die missies niet
ahaa.. nu weet ik over welk level het gaat.... ik heb me kapot gelachen met die missie... sta je rustig te richten moet je weer opzij stappen omdat er een raket om je oren komt vliegen! spannendquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar. Maareh, die missie op het dak is best wel simpel hoor. Gewoon achter die schoorstenen blijven schuilen en kijken waar ze staan. Je moet overigens ook eerst even wachten en niet gelijk schieten.
Ja totdat de deal start.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar. Maareh, die missie op het dak is best wel simpel hoor. Gewoon achter die schoorstenen blijven schuilen en kijken waar ze staan. Je moet overigens ook eerst even wachten en niet gelijk schieten.
Ik heb met een rocketlauncher die grote Hummer opgeblazen en ben toen naar de dichtsbijzijnde forgive en forget gereden. Zorg voor een dikke auto en neem zo veel mogelijk homies mee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja totdat de deal start.
Gisteren deze mission niet gedaan.
Stuk of 10X deze mission gedaan dat ik moet rijden naar een parkeerplaats moet wachten en komt er zo'n hummer aan (colombianen volgens mij) en dat ik weer terug moet naar me huis.
Ik ben mol of me auto red het niet meer.
Aaah die. Daar is een hele simpele oplossing voor: een vrachtwagen pakken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja totdat de deal start.
Gisteren deze mission niet gedaan.
Stuk of 10X deze mission gedaan dat ik moet rijden naar een parkeerplaats moet wachten en komt er zo'n hummer aan (colombianen volgens mij) en dat ik weer terug moet naar me huis.
Ik ben mol of me auto red het niet meer.
ik heb een zo snel mogelijke auto meegenomen en gewoon vluchten als een haas! werkte ook prima!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb met een rocketlauncher die grote Hummer opgeblazen en ben toen naar de dichtsbijzijnde forgive en forget gereden. Zorg voor een dikke auto en neem zo veel mogelijk homies mee.
tip, rij met die truck eerst naar de forgive and forget!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ben al verder.
Zit nu met die drugs op politie buro, maar dat komt wel goed.
Thx tenminste.
Had vancht denk ik wat teveel op.
Ja dat inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
tip, rij met die truck eerst naar de forgive and forget!![]()
Zal wel es kijken wat dat is en waar dat is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
tip, rij met die truck eerst naar de forgive and forget!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zal wel es kijken wat dat is en waar dat is.
Zal wel een spray center zijn zeker.
edit] dat dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, tis een kerk die je zonden vergeet tegen een kleine vergoeding. Alle politie en andere gangs stoppen dan met jou vervolgen omdat ze je vergeven hebben
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef HomerJ het volgende:
Geen bugs, je hebt gewoon een 2-persoons auto![]()
Ja gaat vrij hard als je die opdrachten gaat doen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef gijsje79 het volgende:
En gehaald.
Loopt nu weer ff lekker vandaag alweer 8% gedaan.
Zit nu op 28%.
Thx mensen had het spel al bijna neergelegd.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef HomerJ het volgende:
Geen bugs, je hebt gewoon een 2-persoons auto![]()
Jep loopt lekker door.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja gaat vrij hard als je die opdrachten gaat doen he
Zit zelf op 71% nu.. bezig met die side dingen maar valt hier en daar ook niet mee
dan moet je de radio gebruiken ipv je mp3 speler he?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar kan het niet zoals in GTA dat je alleen de muziek hoort in de auto? Nu hoor ik het ook buiten de auto...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
Ligt eraan welke spellen je leuk vind. Maar als je GTA kan waarderen dan zul je dit spel ook wel goed vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef Badabingea het volgende:
Is dit spel een aanrader?
Ja zeker wel, GTA maar dan in een beter en soepeler jasje..quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:54 schreef Badabingea het volgende:
Is dit spel een aanrader?
Als je GTA niks vind ook hoor. Tenminste, in mijn geval wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spellen je leuk vind. Maar als je GTA kan waarderen dan zul je dit spel ook wel goed vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Vind tussen SR en GTA weinig verschil zitten als het gaat om gameplay.. Dus iemand die GTA-achtige spellen leuk vind zal SR sneller waarderen dan iemand die het helemaal niks vind.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je GTA niks vind ook hoor. Tenminste, in mijn geval wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:44 schreef HomerJ het volgende:
Uitgespeeld
Vette game, maar niet echt behoefte om al die activities en disc's etc. te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool,... wil deze coop toch nog eens gaan doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
Saints Row patch vandaag/morgen!
The Product Update for Saints Row will be available on Xbox Live. Microsoft provides product updates to anyone with a Live connection, even without a paid membership. If you have a Live connection, you will be prompted to download the update. The update is required to play Saints Row on Xbox Live.
General
Enabled 4xAA (anti-aliasing) for 480i standard-def and 480p resolutions (was 2xAA).
Enabled 4x anti-aliasing during initial player creation screen.
Added player options to enable v-sync during cutscenes and/or gameplay, with warning that it will affect framerate.
Fixed widescreen formatting issues in certain resolutions.
Fixed issue where button icons would sometimes not appear during tagging activity.
Fixed problem where camera could rapidly rotate around player when exiting vehicle.
Added dialog reminding player to save before final mission in the game.
Fixed rare crash bugs due to variants and fast shader constants.
DLC - Car dealership now skips paint selection for car if the car has no color data.
Fixed issue when signing out of a gamer profile on The Wheel Woman unlock screen.
Added missing audio tracks to music stores, including “Pickin’ Boogers”
Added long sideburns and four other missing hairstyles to Shear Intensity salons
Multiplayer
Improvements to the way the game handles packet loss and bandwidth management between players. This addresses issues commonly cited as “lag”, and general synchronization problems between the players’ clients (vehicles/players warping around, etc).
Various bandwidth optimizations.
Fixed connection issues with gang servers (done server-side, update not required).
The system for rating a player’s quality-of-service has been improved, and made less conservative. This means you’ll see many more matches with 10-12 player limits.
Fixed “clothes stealing” exploit. Stolen clothes will be deleted, legit clothes will be unharmed.
Various changes to Matchmaking phase, to get players in the game faster.
Team-based, non-Gang games are now required to have even teams. Gang matches still allowed to be off-by-one to allow easier matchmaking, since single people cannot be matched-in.
Fixed issue that could cause the Blinged Out Ride vehicle to get stuck inside the garage when the driver disconnects.
Fixed crash that could happen during server migration.
Fixed rank reporting errors in Leaderboards for Team Gang Brawl and Team Big Ass Chains.
Fixed problem where end of games stats display could be improperly sorted.
Fixed issue in server migration where statistics would not be properly updated for the newly elected server.
Fixed issue where incorrect server was elected for game size.
Fixed issue where car could get stuck in a chop shop or get pushed out of the level and destroyed.
Added caching to pimp hat and multiplayer chains to reduce delay when they are loaded.
Fixed problem where PC could become bald after importing from single- player savegame.
Fixed problem where multiplayer garages had problems with client vehicles colliding at the entrance with an invisible mesh mover.
Item sync improvements.
Fixed problem that could prevent twelve people from getting into a match due to not having enough security associations.
Points stored in Big Ass Chains are now being reset between games.
Fixed issue where gang stats retrieval could fail and not be retried.
Addressed “standby” hack where a player would temporarily disconnect their network connection to move around without others seeing them.
The proper number of custom vehicle choices now appears for the Hustlin multiplayer level.
Gang sizes limited to 100 members.
Fixed cases where gangs match but not all players get into the game.
Only servers with sufficient bandwidth are selected to host a match.
Fixed bug where multiplayer garages had problems with client vehicles colliding against unseen geometry.
Big Ass Chains points scored stats are now reset between games.
Fixed bug where player would have pipebombs in inventory but would not be able to throw them.
Fixed problem in Protect Tha Pimp where a player would respawn at the beginning of a round in observer mode.
DLC - Always display name of level server has selected, even if client does not have that level downloaded.
SOURCE::
http://developer.saintsrow.com/news/...e_on_xbox_live
2 maanden na de games release en dan zoveel gefixt vind ik best okquote:
Ook niet minder bugs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef NX het volgende:
Mijn Saint's Row is geupdate, en ziet er wat drukker uit (op de straten dan) maar voor de rest (1,5 uurtje maar gespeeld) niets anders gemerkt...
Ja dat viel mij ook al op, alsof de details iets beter naar voren komen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Het ziet er ook zeker wel beter uit nu, en vermaak me nog prima met Saints Row tot aan GTA.
Uitstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:19 schreef Frasier het volgende:
Hebben jullie Vsync nu aan of uit staan na de update? Met Vsync aan vond ik de FPS toch wel erg achteruit gaan dus heb 't maar weer uitgezet.
nu wel zin maar gaat helaas niet lukken bern aant werk.... ik probeer et vanavond wel ffquote:Op woensdag 1 november 2006 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als iemand zin heeft in een paar potjes NU voeg me ff toe, MMaRsu NL is de gamertag
Vreemd, ik heb daar juist helemaal geen problemen mee, ik heb het aangezet en heb geen last meer van frame gedoe!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:19 schreef Frasier het volgende:
Hebben jullie Vsync nu aan of uit staan na de update? Met Vsync aan vond ik de FPS toch wel erg achteruit gaan dus heb 't maar weer uitgezet.
Sommige X360 (Dashboard) Updates komen met nieuwe spellen uit (zoals Splinter Cell D.A.)!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:40 schreef R_B het volgende:
Weer een patch, wanneer komt er nou eens een spel uit voor de console waar geen bugs in zitten?
Als je geen internet hebt (op de xbox360) kun je lekker fluiten naar die update.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 5 november 2006 20:00 schreef NrSiX het volgende:
wtf ik snap dr niets meer vanyup! alleen de missies doen haal je de 100% niet! (net als gta)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je koopt ook geen 360 als je geen internet hebt me dunktquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:45 schreef NX het volgende:
[..]
Sommige X360 (Dashboard) Updates komen met nieuwe spellen uit (zoals Splinter Cell D.A.)!
Wanneer je het over spellen gaat hebben, dan heb je groot gelijk, geen internet verbinding = geen update!
Ehhhmmm, ik was hem even aan het informeren hoe het werkte...quote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je koopt ook geen 360 als je geen internet hebt me dunkt
En anders gewoon ff meenemen naar een vriend (je hele 360 of slechts HD als die vriend al een 360 heeft).
ff je cache legenquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb SR ook maar weer eens gespeeld vandaag, en was blij verrast een update te zien..
![]()
Nu loopt dat kutspel na de update steeds vast (had ik ervoor nooit, ook niet met andere spellen trouwens),
en gebeuren er de meest gekke dingen. Omgevingen die te laat op komen doemen, auto's die verdwijnen,
voetgangers die lopen alsof ze epileptisch zijn en die je niet dood kan maken (ik sla/rij er 'doorheen').
Echt irritant, en alleen met dit spel. De DVD is trouwens nog als nieuw. geen krasje of vuiltje erop.
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Mijn brandende auto verdween, en ik kon er dus ook niet meer uit. Het bleef branden en explodeerde ook niet.
Na een minuut of 5 heb ik de boel maar weer eens uitgezet.
Kan nietquote:Op maandag 13 november 2006 14:47 schreef Heintje het volgende:
Iemand vanavond zin in een paar potjes online vanavond.
Heintje1
Mja.. ik denk dat ik vanavond wel ff kom knallen, voeg me maar toe:quote:Op maandag 13 november 2006 14:47 schreef Heintje het volgende:
Iemand vanavond zin in een paar potjes online vanavond.
Heintje1
Ik kom nu op livequote:Op maandag 13 november 2006 21:23 schreef Heintje het volgende:
Nogmensen die mee willen doen?
Dude.. Zelda...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond misschien? Als er wat meer fokkers mee kunnen doen zou het hardstikke leuk zijn.
Ik wil hem niet te snel uitspelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |