2 maanden na de games release en dan zoveel gefixt vind ik best okquote:
Ook niet minder bugs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef NX het volgende:
Mijn Saint's Row is geupdate, en ziet er wat drukker uit (op de straten dan) maar voor de rest (1,5 uurtje maar gespeeld) niets anders gemerkt...
Ja dat viel mij ook al op, alsof de details iets beter naar voren komen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Het ziet er ook zeker wel beter uit nu, en vermaak me nog prima met Saints Row tot aan GTA.
Uitstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:19 schreef Frasier het volgende:
Hebben jullie Vsync nu aan of uit staan na de update? Met Vsync aan vond ik de FPS toch wel erg achteruit gaan dus heb 't maar weer uitgezet.
nu wel zin maar gaat helaas niet lukken bern aant werk.... ik probeer et vanavond wel ffquote:Op woensdag 1 november 2006 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als iemand zin heeft in een paar potjes NU voeg me ff toe, MMaRsu NL is de gamertag
Vreemd, ik heb daar juist helemaal geen problemen mee, ik heb het aangezet en heb geen last meer van frame gedoe!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:19 schreef Frasier het volgende:
Hebben jullie Vsync nu aan of uit staan na de update? Met Vsync aan vond ik de FPS toch wel erg achteruit gaan dus heb 't maar weer uitgezet.
Sommige X360 (Dashboard) Updates komen met nieuwe spellen uit (zoals Splinter Cell D.A.)!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:40 schreef R_B het volgende:
Weer een patch, wanneer komt er nou eens een spel uit voor de console waar geen bugs in zitten?
Als je geen internet hebt (op de xbox360) kun je lekker fluiten naar die update.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 5 november 2006 20:00 schreef NrSiX het volgende:
wtf ik snap dr niets meer vanyup! alleen de missies doen haal je de 100% niet! (net als gta)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je koopt ook geen 360 als je geen internet hebt me dunktquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:45 schreef NX het volgende:
[..]
Sommige X360 (Dashboard) Updates komen met nieuwe spellen uit (zoals Splinter Cell D.A.)!
Wanneer je het over spellen gaat hebben, dan heb je groot gelijk, geen internet verbinding = geen update!
Ehhhmmm, ik was hem even aan het informeren hoe het werkte...quote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je koopt ook geen 360 als je geen internet hebt me dunkt
En anders gewoon ff meenemen naar een vriend (je hele 360 of slechts HD als die vriend al een 360 heeft).
ff je cache legenquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb SR ook maar weer eens gespeeld vandaag, en was blij verrast een update te zien..
![]()
Nu loopt dat kutspel na de update steeds vast (had ik ervoor nooit, ook niet met andere spellen trouwens),
en gebeuren er de meest gekke dingen. Omgevingen die te laat op komen doemen, auto's die verdwijnen,
voetgangers die lopen alsof ze epileptisch zijn en die je niet dood kan maken (ik sla/rij er 'doorheen').
Echt irritant, en alleen met dit spel. De DVD is trouwens nog als nieuw. geen krasje of vuiltje erop.
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Mijn brandende auto verdween, en ik kon er dus ook niet meer uit. Het bleef branden en explodeerde ook niet.
Na een minuut of 5 heb ik de boel maar weer eens uitgezet.
Kan nietquote:Op maandag 13 november 2006 14:47 schreef Heintje het volgende:
Iemand vanavond zin in een paar potjes online vanavond.
Heintje1
Mja.. ik denk dat ik vanavond wel ff kom knallen, voeg me maar toe:quote:Op maandag 13 november 2006 14:47 schreef Heintje het volgende:
Iemand vanavond zin in een paar potjes online vanavond.
Heintje1
Ik kom nu op livequote:Op maandag 13 november 2006 21:23 schreef Heintje het volgende:
Nogmensen die mee willen doen?
Dude.. Zelda...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond misschien? Als er wat meer fokkers mee kunnen doen zou het hardstikke leuk zijn.
Ik wil hem niet te snel uitspelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |