SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie helpt?impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
Klopt, maar een zijn kop te zien een lonely bastard........quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Fardo is ok,........ weet erg veel van Live en kan je helpen met eventuele router problemen. Paar keer met hem gesproken. Is van het forum van xboxworld.nl!
U heeft liever een : Waar wij wachten op GoW TT?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef Niek. het volgende:
Waarom verdient zijn naam een plaats in de TT > wat voor een wonderbaarlijks heeft hij gedaan?
Bijvoorbeeld, enkele andere voorbeelden:quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
U heeft liever een : Waar wij wachten op GoW TT?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef quantas het volgende:
ik heb een vraagje over COD3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie helpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door paarse_paashaas op 10-11-2006 20:35:46 (spoiler dus, geen qoute :\')) ]Scheren is voor schapen!
ach tegen de maandag issie vol en dan kan er een : GoW waar zijt gij TT in geknalt wordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, enkele andere voorbeelden:
Halo 3 waar blijf je?
Waar alleen lieve kindertjes welkom zijn!
De enige goede console![]()
Import?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar hoor dat hij gow al heeft
Bespaar ons de ellende en de nachtmerriesquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoef zeker geen foto te maken he?![]()
Ik moest lachen om 'bosmongool'quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben te oud aan het worden
Who kers hoe Fardo er uit ziet mensen...... en waarom hebben we het over hem. Dat commentaar op die jongen.....open zelf dan eens een fotoboek zou ik zeggen.
Goed gedaan gijsquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter kettingzaag maar eens afstoft en in het vet zet
Vandaag SC: DA past-gen (Xbox Classic) gespeeld, moet, bijna helaas, toegeven dat het meer game biedt dan de current-gen (nextgen) tot nu toe... Voelt ook meer als SC aan...
Hoe kan dat toch steeds dat de 360 versie eigenlijk minder is op de gfx na?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.
Ik loop nu in een missie rond met een Nightvision die half kapot is omdat de NSA mij niet meer wilt spekken met goede equipment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |