Gezien hoe het met mij is gegaan tot nu toe heb jij 'm een paar weken eerder terugquote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Frasier het volgende:
Die van mij ook sinds vandaag. Ben benieuwd wie 'm eerder terug heeft.
Die effecten die ze noemenquote:
quote:- Het weer in Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 zal dynamisch veranderen tijdens het spelen. Zo kan er bijvoorbeeld plotseling een zandstorm ontstaan, of zal de wind sterk aanzetten of het zal gaan regenen. Na een regenbui zullen er ook plassen water ontstaan, en zal de gehele omgeving er glad en nat uitzien.
- Voor de rookeffecten in Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 is een nieuwe technologie ontwikkeld genaamd 'Depth Sprite'. De rook zal realistisch bewegen, ook over bepaalde voorwerpen heen. Ook kun je maar moeilijk door de rook heen kijken, in tegenstelling tot andere games. In een demo die GI zag, werd een helikopter getoond die ging landen, waarbij het stof erg realistisch opwaaide.
- Ook zal de rook zich aanpassen als de wind bijvoorbeeld draait, of er licht op wordt geschenen. Als er bijvoorbeeld een explosie is zullen de stofdeeltjes alles in real-time reflecteren.
- Ook zijn de 'particle effects' verbeterd. Bij een explosie zullen brokstukken realistischer bewegen en ook schade veroorzaken op andere voorwerpen zoals beton.
- Ook kan men door bepaalde voorwerpen heen kijken, tot een bepaalde hoek. Zo kun je door lakens of andere materialen heen kijken, als er licht op wordt geschenen.
Was eerst Rainbow Six:Vegas maar die komt nu pas op 30 november.quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Welke grote game komt er eigenlijk deze week uit? Ik meen me te herinneren dat er iets belangrijk gepland staat. Woensdag ofzo?
Inderdaad, vertel meer!quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Saturn? Rainbow Six 30 euro? Wat bedoel je precies?
Xiaolin Showdown 23/11/2006quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Welke grote game komt er eigenlijk deze week uit? Ik meen me te herinneren dat er iets belangrijk gepland staat. Woensdag ofzo?
De mediamarkt is te groot in Nederland, daarom heeft de eigenaar Saturn geopend, precies hetzelfde als mediamarkt alleen blauwe kleuren inplek van rode.. Saturn heeft ook iets meer duurde tv's enzo.. maar nog steeds de goedkope cd's enzo..quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Saturn? Rainbow Six 30 euro? Wat bedoel je precies?
Mooie sloganquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De mediamarkt is te groot in Nederland, daarom heeft de eigenaar Saturn geopend, precies hetzelfde als mediamarkt alleen blauwe kleuren inplek van rode.. Saturn heeft ook iets meer duurde tv's enzo.. maar nog steeds de goedkope cd's enzo..
De saturn zit hier in Rotterdam Zuid, op Zuidplein, kreeg vandaag de folder binnen, rainbow six vegas, 30 euro, gears of war 44 euro!
Waarschijnlijk zal die bij de mediamarkt evenduur zijn..
www.saturn.nl
Vind het zo wel ff genoeg.quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Op de releasedag maar even naar de dichtsbijzijnde Saturn danquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De mediamarkt is te groot in Nederland, daarom heeft de eigenaar Saturn geopend, precies hetzelfde als mediamarkt alleen blauwe kleuren inplek van rode.. Saturn heeft ook iets meer duurde tv's enzo.. maar nog steeds de goedkope cd's enzo..
De saturn zit hier in Rotterdam Zuid, op Zuidplein, kreeg vandaag de folder binnen, rainbow six vegas, 30 euro, gears of war 44 euro!
Waarschijnlijk zal die bij de mediamarkt evenduur zijn..
www.saturn.nl
Het was eigenlijk een garpje over de verkiezingenquote:
Daar hou ik me niet eens zo mee bezig.quote:Op maandag 20 november 2006 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een garpje over de verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |