Gezien hoe het met mij is gegaan tot nu toe heb jij 'm een paar weken eerder terugquote:Op maandag 20 november 2006 20:19 schreef Frasier het volgende:
Die van mij ook sinds vandaag. Ben benieuwd wie 'm eerder terug heeft.
Die effecten die ze noemenquote:
quote:- Het weer in Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 zal dynamisch veranderen tijdens het spelen. Zo kan er bijvoorbeeld plotseling een zandstorm ontstaan, of zal de wind sterk aanzetten of het zal gaan regenen. Na een regenbui zullen er ook plassen water ontstaan, en zal de gehele omgeving er glad en nat uitzien.
- Voor de rookeffecten in Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 is een nieuwe technologie ontwikkeld genaamd 'Depth Sprite'. De rook zal realistisch bewegen, ook over bepaalde voorwerpen heen. Ook kun je maar moeilijk door de rook heen kijken, in tegenstelling tot andere games. In een demo die GI zag, werd een helikopter getoond die ging landen, waarbij het stof erg realistisch opwaaide.
- Ook zal de rook zich aanpassen als de wind bijvoorbeeld draait, of er licht op wordt geschenen. Als er bijvoorbeeld een explosie is zullen de stofdeeltjes alles in real-time reflecteren.
- Ook zijn de 'particle effects' verbeterd. Bij een explosie zullen brokstukken realistischer bewegen en ook schade veroorzaken op andere voorwerpen zoals beton.
- Ook kan men door bepaalde voorwerpen heen kijken, tot een bepaalde hoek. Zo kun je door lakens of andere materialen heen kijken, als er licht op wordt geschenen.
Was eerst Rainbow Six:Vegas maar die komt nu pas op 30 november.quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Welke grote game komt er eigenlijk deze week uit? Ik meen me te herinneren dat er iets belangrijk gepland staat. Woensdag ofzo?
Inderdaad, vertel meer!quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Saturn? Rainbow Six 30 euro? Wat bedoel je precies?
Xiaolin Showdown 23/11/2006quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Welke grote game komt er eigenlijk deze week uit? Ik meen me te herinneren dat er iets belangrijk gepland staat. Woensdag ofzo?
De mediamarkt is te groot in Nederland, daarom heeft de eigenaar Saturn geopend, precies hetzelfde als mediamarkt alleen blauwe kleuren inplek van rode.. Saturn heeft ook iets meer duurde tv's enzo.. maar nog steeds de goedkope cd's enzo..quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Saturn? Rainbow Six 30 euro? Wat bedoel je precies?
Mooie sloganquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De mediamarkt is te groot in Nederland, daarom heeft de eigenaar Saturn geopend, precies hetzelfde als mediamarkt alleen blauwe kleuren inplek van rode.. Saturn heeft ook iets meer duurde tv's enzo.. maar nog steeds de goedkope cd's enzo..
De saturn zit hier in Rotterdam Zuid, op Zuidplein, kreeg vandaag de folder binnen, rainbow six vegas, 30 euro, gears of war 44 euro!
Waarschijnlijk zal die bij de mediamarkt evenduur zijn..
www.saturn.nl
Vind het zo wel ff genoeg.quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Op de releasedag maar even naar de dichtsbijzijnde Saturn danquote:Op maandag 20 november 2006 20:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De mediamarkt is te groot in Nederland, daarom heeft de eigenaar Saturn geopend, precies hetzelfde als mediamarkt alleen blauwe kleuren inplek van rode.. Saturn heeft ook iets meer duurde tv's enzo.. maar nog steeds de goedkope cd's enzo..
De saturn zit hier in Rotterdam Zuid, op Zuidplein, kreeg vandaag de folder binnen, rainbow six vegas, 30 euro, gears of war 44 euro!
Waarschijnlijk zal die bij de mediamarkt evenduur zijn..
www.saturn.nl
Het was eigenlijk een garpje over de verkiezingenquote:
Daar hou ik me niet eens zo mee bezig.quote:Op maandag 20 november 2006 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een garpje over de verkiezingen
PvdG ga je stemmen?quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet eens zo mee bezig.
In dat geval: Crisismanagement Tourmanent 2007quote:Op maandag 20 november 2006 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een garpje over de verkiezingen
quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet eens zo mee bezig.
Als je nintendo niet meerekend...quote:Op maandag 20 november 2006 22:30 schreef devv05 het volgende:
PS3 zelf en de games worden overal op alle sites afgekraaktBovendien is dat ding eind van het jaar pas weer op voorraad in Jap/US (nu pas 200.000 verkocht
) en komt ie hier ergens in maart (als we geluk hebben)
Ondertussen komen de toppers voor de 360 achter elkaar binnen en blijken GoW en Blue Dragon nu al major system sellers.
Yep, Christman is idd ours.
Klopt, maar dat is toch niet echt een concurrent op de een of andere manier. Ten eerste denk ik dat het grotendeels een andere doelgroep is, maar het is ook een ander soort gaming. Bovendien is de Wii echt een console voor erbij, dus 360 + Wii kan prima. In tegenstelling tot 360 + PS3, wat alleen de echte die-hards zullen hebben, die echt geen game willen missen. Want met 360 + Wii zit je voor 90% 'gedekt'quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je nintendo niet meerekend...
DS Lite en Wii gaan verkopen als een gek.
Ik ben gamer.. Ik ga geld besteden aan een Wii en Wii games.. Doordat ik geld besteed aan Wii games kan ik geen 360 games kopen.quote:Op maandag 20 november 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch niet echt een concurrent op de een of andere manier. Ten eerste denk ik dat het grotendeels een andere doelgroep is, maar het is ook een ander soort gaming. Bovendien is de Wii echt een console voor erbij, dus 360 + Wii kan prima. In tegenstelling tot 360 + PS3, wat alleen de echte die-hards zullen hebben, die echt geen game willen missen. Want met 360 + Wii zit je voor 90% 'gedekt'
your lossquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben gamer.. Ik ga geld besteden aan een Wii en Wii games.. Doordat ik geld besteed aan Wii games kan ik geen 360 games kopen.
OMG ze pinata's!quote:
SC:DA is de beste Splinter Cell ooitquote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG ze pinata's!![]()
Ik heb net Gears of War binnen & SC:DA viel extreem tegen.. Binnenkort leen ik DR & SR wel. Genoeg te spelen dus
Developers verschillen ook erg. Montreal >>>> shanghaiquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
SC:DA is de beste Splinter Cell ooitSuper die dubbele missies en spannende verhaallijn. Maarja, smaken verschillen.
Respect hoorquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, GoW uitgespeeld op Hardcore, wat een spel
quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, GoW uitgespeeld op Hardcore, wat een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat spel dus ook gekocht afgelopen donderdag, maar dat is nu echt een flinke miskoop geweest ben ik bang. Ik heb het spel nog niet aangeraakt omdat ik constant bezig ben met GoW en dat gaat echt niet veranderen de komende maanden. Ben helemaal verslaafd aan die multiplayerquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef Fliepke het volgende:
Jammer dat niemand Tony Hawk speelt. Ik vind het echt een leuke game
quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]The end is near my friendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah nice eindelijk weer een nieuwe XBLA game en geen poort van een 20 jaar oud spel.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah nice eindelijk weer een nieuwe XBLA game en geen poort van een 20 jaar oud spel.
Small arms is die super smash brothers achtige game toch?
Yep, hier staan wat leuke filmpjes :quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah nice eindelijk weer een nieuwe XBLA game en geen poort van een 20 jaar oud spel.
Small arms is die super smash brothers achtige game toch?
Ik zit te denken over deze kaben. Klopt het dat DVD's geupscaled worden met deze kabel? Met de component kabel blijf het 572p op mn 720p tvquote:PC monitor - De VGA HD AV-kabel voor de Xbox 360™ Verbazingwekkende haarscherpe graphics van de Xbox 360 op je computermonitor of HD-tv dankzij de VGA-invoer. Speel perfecte audio af met de meegeleverde stereoaansluiting of gebruik de Optical Audio-poort voor digitaal geluid. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.
Die van mij is vanochtend afgeleverd in Duitslandquote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien hoe het met mij is gegaan tot nu toe heb jij 'm een paar weken eerder terug
Nek aan nek racequote:Op dinsdag 21 november 2006 10:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die van mij is vanochtend afgeleverd in Duitsland.
Je loopt wel erg op de zaken vooruit, Jomanda.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Opvolger Blue Dragon gepland
Opvolger =
Blue Dragon op 3 DVD's = HD DVD uitbreiding voor games bevestiging
Ik vind discs wisselen sowieso wel zijn charme hebben!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je loopt wel erg op de zaken vooruit, Jomanda.
Het is niks nieuws dat developers van JRPGs niet de moeite nemen om cutscenes door de engine af te laten handelen. Scheelt ze een hoop manuren en discs wisselen voor JRPGs is geen ramp.
Tsja net wat ze al zeggen, Cutscenes in HD vreten gewoon super veel ruimte.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Tis gewoon grappig dat MS altijd zo hard geroepen heeft dat 9 GB meer dan genoeg is en een jaar later de eerste multidisc game in de winkels ligt.
En weer geen muziek in de game...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, hier staan wat leuke filmpjes :
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3298
Wordt als het goed is 800 points, dus nog te doen ook !
Ik speel niet echt veel xbla games, heb er maar 4 ofzo. Maar bij al die games zit muziek hoor...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En weer geen muziek in de game...
Wat is dat toch? ze doen echt niks aan de muziek of wat dan ook bij XBLA..Ze gaan er gewoon vanuit dat mensen een custom soundtrack draaien
Vaak is het maar 1 muziekje die gelooped wordt, ze steken er iig geen tijd inquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik speel niet echt veel xbla games, heb er maar 4 ofzo. Maar bij al die games zit muziek hoor...
Nope, tis gewoon een kwestie van wennen en oefenen en dan gaat dat evengoed als met een muisquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Ik heb onlangs een xbox-360 gekocht.
Wat ik erg mis, vooral omdat ik veel op de PC speel, is een fatsoenlijke besturing voor het spelen van first person shooters. Met muis kun je vaak nauwkeuriger richten als met die controller van de Xbox. Is er op dit moment hardware beschikbaar om toch met toetsenbord/muis te spelen??
thx,
m@x
omdat een XBLA game maar 50 MB groot mag zijn, dan ben ik juist blij dat ze geen ruimte verspillen aan muziekquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En weer geen muziek in de game...
Wat is dat toch? ze doen echt niks aan de muziek of wat dan ook bij XBLA..Ze gaan er gewoon vanuit dat mensen een custom soundtrack draaien
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg Mystic... Je ondertitel. Bartho Braat. Waar ken ik die naam van?
ze hebben gezegd dat het voor de meeste games wel genoeg is, en dat er waarschijnlijk wel een aantal games multidisc zullen worden. En waarschijnlijk zal het inderdaad gewoon gaan om filmpjes, want GoW of Viva Pinata passen wel prima op 1 discquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Tis gewoon grappig dat MS altijd zo hard geroepen heeft dat 9 GB meer dan genoeg is en een jaar later de eerste multidisc game in de winkels ligt.
Oh jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[afbeelding]
De meest waardeloze soapacteur van Nederland, en zijn naam klinkt als een enge ziekte.
Idd geweldig spelquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef Fliepke het volgende:
Jammer dat niemand Tony Hawk speelt. Ik vind het echt een leuke game
Dus het is nu op naar de Media Markt. Hopelijk gaat dat verder geen problemen leveren en kan ik eindelijk GOW en TH:8 halen.quote:Geachte heer/mevrouw,
Het is bij deze toestellen bekend dat hij geen 60Hz signalen weer kan geven,
echter is hier wel een software aanpassing voor gemaakt waardoor dit wel
mogelijk is, wij raden u derhalve ook aan contact op te nemen met uw leverancier
om dit in werking te stellen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Consumenten Informatie Centrum
Sony Nederland
Hoe meer ik gameplay van Lost Planet zie, hoe beter het wordt. Het enige nadeel dat ik nu nog heb is dat ik de characters net iets te traag vindt lopen. Maar dat had ik de eerste keren dat ik Halo speelde ook en nu blijkt dat ook ontzettend gebalanceerd te zijn. Dus ik heb hoop dat Capcom hier eindelijk weer eens een enorme hit mee gaat scoren.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Echt vervelend, ik woon samen, en me vriendin vind GoW net een beetje te geweldadig dus is niet zo heel erg te spreken over dit spel. En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
Hehe herkenbaar. Mijn tips:quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
Gewoon zeggen: Jij houd van mij, ik hou van games, dus jij houd van games.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Echt vervelend, ik woon samen, en me vriendin vind GoW net een beetje te geweldadig dus is niet zo heel erg te spreken over dit spel. En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
Niet om lullig te doen, maar ik vind het vrij duur. PD0, Kameo en PGR3 zijn geen 15 euro meer waard. En 52 euro voor GOW en DOAX2, dat kan hier ook bij de MM of een andere zaak. Dus het is niet echt de moeite om speciaal daarvoor naar bels te rijden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef Ron.666 het volgende:
Kooptip:
Ik hoor net op Studio Brussel dat in Belgie de Media Markten alle games in de aanbieding gooien. Nou ja alle. Veel. Ze hebben bijvoorbeeld een xbox360 Premium met 3 games (PD0, Kameo, PGR3) in de aanbieding voor ¤444,- Als je in het zuiden woont, de moeite waard om even naar Antwerpen te rijden dus.
Meer interessants: GOW en DOAX2 voor ¤52,-
Gow, in Rotterdam bij de Future zone en de saturn, 44 euroquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef Ron.666 het volgende:
Kooptip:
Ik hoor net op Studio Brussel dat in Belgie de Media Markten alle games in de aanbieding gooien. Nou ja alle. Veel. Ze hebben bijvoorbeeld een xbox360 Premium met 3 games (PD0, Kameo, PGR3) in de aanbieding voor ¤444,- Als je in het zuiden woont, de moeite waard om even naar Antwerpen te rijden dus.
Meer interessants: GOW en DOAX2 voor ¤52,-
Media markt ook voor 44 euro in Rotterdamquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gow, in Rotterdam bij de Future zone en de saturn, 44 euro
RB6?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef wc-eend het volgende:
Ow.. denk ik het koffertje bij de chopper af te leveren wordt ik gedood door campende BMH en RetuobakM'n laatste potje ging wel lekker.. 8 kills 5 deaths
die silencer roeleert
whehehe, grappig, dat is dus hetgene waar ik nu naar op zoek ben, een tweede hands DS lite geval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:37 schreef Heintje het volgende:
Mijn vriendin gaat vaak gewoon op de bank liggen mee kijken. Dan valt ze binnen een half uur wel in slaap en dan maak ik haar vervolgens om een uur of 1 of zo wakker om naar bed te gaan.
Daarbij zit ze op maandag en dinsdag eigenlijk altijd bij haar ouders (daar woont ze ook) dus kan ik die dagen van het moment dat ik uit school kom tot in naar bed ga gamen.
Oja, je kan ook een DS kopen en die aan haar uitlenen. Heb je ook nergens last van.
Geef d'r een boek ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Tjaquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef wc-eend het volgende:
Ow.. denk ik het koffertje bij de chopper af te leveren wordt ik gedood door campende BMH en RetuobakM'n laatste potje ging wel lekker.. 8 kills 5 deaths
die silencer roeleert
bij RB6 gaat het niet om de graphics, maar om de fun/gameplay. En dat zit in ieder geval bij de demo wel goed, en zo heel slecht zijn de graphics nu ook weer niet, vind ik danquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef Un4 het volgende:
[..]
RB6?
Wat viel die demo (o.a. graphics wise) tegen als je net GoW online hebt gespeeld zeg. Heb hem snel maar weer uit gezet..Straks nog maar eens naar kijken.
Kwa graphics bedoel je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
Er is wel een groot verschil tussen de SP en MP demo van RSV. Maar beiden zijn tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |