PvdG ga je stemmen?quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet eens zo mee bezig.
In dat geval: Crisismanagement Tourmanent 2007quote:Op maandag 20 november 2006 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een garpje over de verkiezingen
quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet eens zo mee bezig.
Als je nintendo niet meerekend...quote:Op maandag 20 november 2006 22:30 schreef devv05 het volgende:
PS3 zelf en de games worden overal op alle sites afgekraaktBovendien is dat ding eind van het jaar pas weer op voorraad in Jap/US (nu pas 200.000 verkocht
) en komt ie hier ergens in maart (als we geluk hebben)
Ondertussen komen de toppers voor de 360 achter elkaar binnen en blijken GoW en Blue Dragon nu al major system sellers.
Yep, Christman is idd ours.
Klopt, maar dat is toch niet echt een concurrent op de een of andere manier. Ten eerste denk ik dat het grotendeels een andere doelgroep is, maar het is ook een ander soort gaming. Bovendien is de Wii echt een console voor erbij, dus 360 + Wii kan prima. In tegenstelling tot 360 + PS3, wat alleen de echte die-hards zullen hebben, die echt geen game willen missen. Want met 360 + Wii zit je voor 90% 'gedekt'quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je nintendo niet meerekend...
DS Lite en Wii gaan verkopen als een gek.
Ik ben gamer.. Ik ga geld besteden aan een Wii en Wii games.. Doordat ik geld besteed aan Wii games kan ik geen 360 games kopen.quote:Op maandag 20 november 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch niet echt een concurrent op de een of andere manier. Ten eerste denk ik dat het grotendeels een andere doelgroep is, maar het is ook een ander soort gaming. Bovendien is de Wii echt een console voor erbij, dus 360 + Wii kan prima. In tegenstelling tot 360 + PS3, wat alleen de echte die-hards zullen hebben, die echt geen game willen missen. Want met 360 + Wii zit je voor 90% 'gedekt'
your lossquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben gamer.. Ik ga geld besteden aan een Wii en Wii games.. Doordat ik geld besteed aan Wii games kan ik geen 360 games kopen.
OMG ze pinata's!quote:
SC:DA is de beste Splinter Cell ooitquote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG ze pinata's!![]()
Ik heb net Gears of War binnen & SC:DA viel extreem tegen.. Binnenkort leen ik DR & SR wel. Genoeg te spelen dus
Developers verschillen ook erg. Montreal >>>> shanghaiquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
SC:DA is de beste Splinter Cell ooitSuper die dubbele missies en spannende verhaallijn. Maarja, smaken verschillen.
Respect hoorquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, GoW uitgespeeld op Hardcore, wat een spel
quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, GoW uitgespeeld op Hardcore, wat een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat spel dus ook gekocht afgelopen donderdag, maar dat is nu echt een flinke miskoop geweest ben ik bang. Ik heb het spel nog niet aangeraakt omdat ik constant bezig ben met GoW en dat gaat echt niet veranderen de komende maanden. Ben helemaal verslaafd aan die multiplayerquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef Fliepke het volgende:
Jammer dat niemand Tony Hawk speelt. Ik vind het echt een leuke game
quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]The end is near my friendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |