Correct.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah nice eindelijk weer een nieuwe XBLA game en geen poort van een 20 jaar oud spel.
Small arms is die super smash brothers achtige game toch?
Yep, hier staan wat leuke filmpjes :quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah nice eindelijk weer een nieuwe XBLA game en geen poort van een 20 jaar oud spel.
Small arms is die super smash brothers achtige game toch?
Ik zit te denken over deze kaben. Klopt het dat DVD's geupscaled worden met deze kabel? Met de component kabel blijf het 572p op mn 720p tvquote:PC monitor - De VGA HD AV-kabel voor de Xbox 360™ Verbazingwekkende haarscherpe graphics van de Xbox 360 op je computermonitor of HD-tv dankzij de VGA-invoer. Speel perfecte audio af met de meegeleverde stereoaansluiting of gebruik de Optical Audio-poort voor digitaal geluid. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.
Die van mij is vanochtend afgeleverd in Duitslandquote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien hoe het met mij is gegaan tot nu toe heb jij 'm een paar weken eerder terug
Nek aan nek racequote:Op dinsdag 21 november 2006 10:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die van mij is vanochtend afgeleverd in Duitsland.
Je loopt wel erg op de zaken vooruit, Jomanda.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Opvolger Blue Dragon gepland
Opvolger =
Blue Dragon op 3 DVD's = HD DVD uitbreiding voor games bevestiging
Ik vind discs wisselen sowieso wel zijn charme hebben!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je loopt wel erg op de zaken vooruit, Jomanda.
Het is niks nieuws dat developers van JRPGs niet de moeite nemen om cutscenes door de engine af te laten handelen. Scheelt ze een hoop manuren en discs wisselen voor JRPGs is geen ramp.
Tsja net wat ze al zeggen, Cutscenes in HD vreten gewoon super veel ruimte.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Tis gewoon grappig dat MS altijd zo hard geroepen heeft dat 9 GB meer dan genoeg is en een jaar later de eerste multidisc game in de winkels ligt.
En weer geen muziek in de game...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, hier staan wat leuke filmpjes :
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3298
Wordt als het goed is 800 points, dus nog te doen ook !
Ik speel niet echt veel xbla games, heb er maar 4 ofzo. Maar bij al die games zit muziek hoor...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En weer geen muziek in de game...
Wat is dat toch? ze doen echt niks aan de muziek of wat dan ook bij XBLA..Ze gaan er gewoon vanuit dat mensen een custom soundtrack draaien
Vaak is het maar 1 muziekje die gelooped wordt, ze steken er iig geen tijd inquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik speel niet echt veel xbla games, heb er maar 4 ofzo. Maar bij al die games zit muziek hoor...
Nope, tis gewoon een kwestie van wennen en oefenen en dan gaat dat evengoed als met een muisquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Ik heb onlangs een xbox-360 gekocht.
Wat ik erg mis, vooral omdat ik veel op de PC speel, is een fatsoenlijke besturing voor het spelen van first person shooters. Met muis kun je vaak nauwkeuriger richten als met die controller van de Xbox. Is er op dit moment hardware beschikbaar om toch met toetsenbord/muis te spelen??
thx,
m@x
omdat een XBLA game maar 50 MB groot mag zijn, dan ben ik juist blij dat ze geen ruimte verspillen aan muziekquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En weer geen muziek in de game...
Wat is dat toch? ze doen echt niks aan de muziek of wat dan ook bij XBLA..Ze gaan er gewoon vanuit dat mensen een custom soundtrack draaien
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg Mystic... Je ondertitel. Bartho Braat. Waar ken ik die naam van?
ze hebben gezegd dat het voor de meeste games wel genoeg is, en dat er waarschijnlijk wel een aantal games multidisc zullen worden. En waarschijnlijk zal het inderdaad gewoon gaan om filmpjes, want GoW of Viva Pinata passen wel prima op 1 discquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Tis gewoon grappig dat MS altijd zo hard geroepen heeft dat 9 GB meer dan genoeg is en een jaar later de eerste multidisc game in de winkels ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |