Waar? welke games etc..quote:
Zeker weten! Ik haal dus die 360 van een vriend van me voor 350 euro..quote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 11 december 2006 16:15 schreef five2one het volgende:
Ik heb 2 controllers waarvan 1 met een accu-kit. Kan ik de 2e controller (met batterijen) ook aansluiten via de kabel om zo de oplaadbare batterijen te laden?
Hey, thanks! Hij doet het nu prima op mijn TV! Dat krijg je ervan als je de gebruiksaanwijzing gelijk in de la douwtquote:Op zondag 10 december 2006 19:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US(...)ote-controlcodes.htm
Misschien heb je heir iets aan? Omdat je hem dus eerst moet instellen
als je voor World Cup een leuk prijsje hebt, dan kun je mij wel mailenquote:Op maandag 11 december 2006 16:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik haal dus die 360 van een vriend van me voor 350 euro..
Xbox 360 Core + HDD
Games :
-Pro Evo
-Saints Row
-Fifa World Cup ( gaat weg)
-Oblivion
-Ghost Recon ( gaat weg)
En 2 controllers. Ga dan denk ik dadelijk nog een headsetje halen en GoW of RB6 erbij. Welke game wordt hier het meest over live gespeeld van de 2?
En ik kan toch straks gewoon mijn eigen account recoveren dmv email + paswoord enz?
bvd
Yupquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef TwyLight het volgende:
Was zijn xbox eerst gejat ofzo?
Lees wat reviews en kies dan een game, zijn alle 3 nogal verschillend. 3 van de 4 games zijn shooters, als dat meer je genre is zou ik viva pinata in ieder geval niet halenquote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Cubewoods het volgende:
Wie helpt me met mijn probleem?
Ik wil nu een game bestellen, Viva Pinata of Gears of Wars of Rainbow Six of COD3
Welke zal ik kopen?
als je echt moet kiezen: GoWquote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Cubewoods het volgende:
Ik wil nu een game bestellen, Viva Pinata of Gears of Wars of Rainbow Six of COD3
Welke zal ik kopen?
Dat komt meer omdat er niet zoveel vrolijke games op de 360 zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 21:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Lees wat reviews en kies dan een game, zijn alle 3 nogal verschillend. 3 van de 4 games zijn shooters, als dat meer je genre is zou ik viva pinata in ieder geval niet halen
Rainbow, daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Cubewoods het volgende:
Welke zal ik kopen?
Ik heb ook nog zo'n coupon, meerdere zelfs. Maar kun je dan wel kiezen om de games apart te verzenden? Ik heb liever bubbeltjesenvelope dan doos ivm douane.quote:Op maandag 11 december 2006 22:00 schreef Cubewoods het volgende:
Boehoee Viva Pinata LE Edition (USA versie welke ook werkt op PAL) is out of stock![]()
Als ik GoW en Viva Pinata tegelijk bestel is dat 109 dollar, dus kan ik me coupon gebruiken en dan gaat er nog 15$ vanaf
Maar even mailtje sturen wanneer ze hem weer verwachten
Mooie prijs, maar al enig ervaring met de winkel ? Niet dat ik nog een Xbox 360 ga halen, maar ben wel benieuwdquote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Premium voor 339 euro!
Slechts gelimiteerd aantal en op = op.
Ik heb vorige week 2 spellen (Saint's Row & R6:Vegas) daar besteld en kon gewoon kiezen voor bubbeltjesenvelop. 2 van die DVD hoesjes passen ook makkelijk in de brievenbus in zo'n envelop, zo ontvang ik ze al jaren van cduniversequote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n coupon, meerdere zelfs. Maar kun je dan wel kiezen om de games apart te verzenden? Ik heb liever bubbeltjesenvelope dan doos ivm douane.
nee, jij kan het gewoon nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef =HellFire= het volgende:
G#UT)*#@YT*#T## Waarom is R6: Vegas zo overdreven moeilijk soms? Dat Nevada stuk is NIET te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, tis gewoon waar. Je kan het echt nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dooddoener eerste klas. Probeer het nog eens.
Wat een niveau zeg.
Al door act 4 heen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, tis gewoon waar. Je kan het echt niet
GoW voor de SP.quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Cubewoods het volgende:
Welke zal ik kopen?
Ben je er al langs of niet meer gespeeld?quote:Op maandag 11 december 2006 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben ook slecht in games
achievement unlockedquote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben je er al langs of niet meer gespeeld?
Is CoD3 echt zo goed online, wat zijn een beetje de mogelijkheden daarin, en hoe is MP?En dan nie hoe leuk die is, maar hoe gaat het in z'n werk, moet je opdrachten voltooien, of gewoon moffen poffen?quote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
GoW voor de SP.
MP zou ik voor CoD3 gaan.
Of gewoon beiden, ben je meteen klaar.
Je kan zowel als amerikaan spelen of als duitser.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Is CoD3 echt zo goed online, wat zijn een beetje de mogelijkheden daarin, en hoe is MP?En dan nie hoe leuk die is, maar hoe gaat het in z'n werk, moet je opdrachten voltooien, of gewoon moffen poffen?
-geen lagquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Is CoD3 echt zo goed online, wat zijn een beetje de mogelijkheden daarin, en hoe is MP?En dan nie hoe leuk die is, maar hoe gaat het in z'n werk, moet je opdrachten voltooien, of gewoon moffen poffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |