Ik heb vorige week 2 spellen (Saint's Row & R6:Vegas) daar besteld en kon gewoon kiezen voor bubbeltjesenvelop. 2 van die DVD hoesjes passen ook makkelijk in de brievenbus in zo'n envelop, zo ontvang ik ze al jaren van cduniversequote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n coupon, meerdere zelfs. Maar kun je dan wel kiezen om de games apart te verzenden? Ik heb liever bubbeltjesenvelope dan doos ivm douane.
nee, jij kan het gewoon nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:25 schreef =HellFire= het volgende:
G#UT)*#@YT*#T## Waarom is R6: Vegas zo overdreven moeilijk soms? Dat Nevada stuk is NIET te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, tis gewoon waar. Je kan het echt nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dooddoener eerste klas. Probeer het nog eens.
Wat een niveau zeg.
Al door act 4 heen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, tis gewoon waar. Je kan het echt niet
GoW voor de SP.quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Cubewoods het volgende:
Wie helpt me met mijn probleem?
Ik wil nu een game bestellen, Viva Pinata of Gears of Wars of Rainbow Six of COD3
Welke zal ik kopen?
Ben je er al langs of niet meer gespeeld?quote:Op maandag 11 december 2006 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben ook slecht in games
achievement unlockedquote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben je er al langs of niet meer gespeeld?
Is CoD3 echt zo goed online, wat zijn een beetje de mogelijkheden daarin, en hoe is MP?En dan nie hoe leuk die is, maar hoe gaat het in z'n werk, moet je opdrachten voltooien, of gewoon moffen poffen?quote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
GoW voor de SP.
MP zou ik voor CoD3 gaan.
Of gewoon beiden, ben je meteen klaar.
Je kan zowel als amerikaan spelen of als duitser.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Is CoD3 echt zo goed online, wat zijn een beetje de mogelijkheden daarin, en hoe is MP?En dan nie hoe leuk die is, maar hoe gaat het in z'n werk, moet je opdrachten voltooien, of gewoon moffen poffen?
-geen lagquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Is CoD3 echt zo goed online, wat zijn een beetje de mogelijkheden daarin, en hoe is MP?En dan nie hoe leuk die is, maar hoe gaat het in z'n werk, moet je opdrachten voltooien, of gewoon moffen poffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |