omg, jij bakt er dan echt niks vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee
komt ook omdat die andere gast steeds als een debiel op hem af rent en dood gaat...
wie niet ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Emerica het volgende:
[..]
*trotse eigenaar van de Insane en Hardcore achievements![]()
Serieus, als zelfs ik een spel op de moeilijkste stand vrij simpel kan uitspelen, is die stand simpelweg lang niet moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Emerica het volgende:
[..]
*trotse eigenaar van de Insane en Hardcore achievements![]()
Gijsje79quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
prima
wat is je gamertag eigenlijk?
Easyquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Serieus, als zelfs ik een spel op de moeilijkste stand vrij simpel kan uitspelen, is die stand simpelweg lang niet moeilijk genoeg.
Dus zulke bijzondere achievements zijn dat niet.
zou best wel eens kunnenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gijsje79
Maar volgens mij sta je al in me friendslist.
Ondergrondse garage, auto, vroem vroem vroemquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft er iemand trouwens een tip hoe ik met Dead Rising die Zombie Genocider achievement kan halen? Want 53k zombie kills halen met m'n huidige tempo lijkt me zo goed als onmogelijk!
In de maintenece tunnels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft er iemand trouwens een tip hoe ik met Dead Rising die Zombie Genocider achievement kan halen? Want 53k zombie kills halen met m'n huidige tempo lijkt me zo goed als onmogelijk!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
GoW geruild tegen RB6, ik vond GoW echt geen zak aan
Ooh wat ben jij stoer!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:57 schreef tjizzle het volgende:
en dna nog paarse paashaas als jij het niet moeilijk vind, da kan, kwil wel met je dualen op live, of in groepen weet zkr dat je het aflegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Diepgang van het niveau lik me kutquote:
Start gewoon een COOP en laat iemand je helpen. Zit je ook niet met 't gezeik dat Dom telkens als een bezetene op 'm af rent.oquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
nou, het is officieel. Ik suck in games
RAAM lukt me nog steeds nietAls tie dichterbij komt ga ik steeds dood omdat ik er op 1 of andere manier niet langs kom elke keer. Je kan hem toch alleen maar raken als die vogels rondvliegen? (dus niet om hem heen)
Probeer je cache ff te legen, lost dit probleem vaak opquote:
Waar zat je met je gedachten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb trouwens dat Scarface theme gekocht
Heb je alleen de SP geprobeerd? Die vond ik in het begin ook kut. En nou nog steeds saai.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Diepgang van het niveau lik me kut
Ik heb het echt geprobeerd maar vond er gewoon weinig aan, dat hele stoere "ik ben een grote gespierde amerikaan en kan leuke one-liners maken" spreekt me ook gewoon niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |