Wat let je?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef Heintje het volgende:
De Op mag wel eens aangevult worden met de afgelopen 11 delen.
Gewoon kappen met de OP en enkel een plaatje en een link naar wiki plaatsen voor alle info. Ik krijg er RSI in mn scrolvinger van.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef Heintje het volgende:
Pas het in de WIki aan zou ik zeggen!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef Heintje het volgende:
Gebruik het knopje "End" of "Page down" op je toetsenbordquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon kappen met de OP en enkel een plaatje en een link naar wiki plaatsen voor alle info. Ik krijg er RSI in mn scrolvinger van.
[Xbox 360 #168] Het einde van het wachten is in zichtquote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Heintje het volgende:
De OP is op de Wiki aangepast.
Alleen de delen 168 169 en 170 linken nog naar 163. Ik heb die niet in mijn MyAT staan namelijk. Dus als iemend die ff aanpast of de nummers van die topics doorgeeft....
ik zal jou eens kappenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon kappen met de OP en enkel een plaatje en een link naar wiki plaatsen voor alle info. Ik krijg er RSI in mn scrolvinger van.
Donequote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef Heintje het volgende:
Nou nog iemand die de OP van dit topic update.
Yup, toffe game ga hem zeker halenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Crackdown ziet er echt steeds toffer uit, die nieuwe trailers is echt leuk.
Je hebt genoeg centen voor je xbox?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup, toffe game ga hem zeker halen.
http://www.xboxyde.com/stream_3358_en.html
Hier nog 1.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef masterdave het volgende:
Ik heb een kutdag!
Ik heb hier een paar IMAX 720p WMV-HD filmpjes staan, die zijn ca. 2-2,5GB voor 40minuten. Dus dat komt wel overeen met een anderhalf á 2 uur durende film op 6GB.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
Microsoft bied HD films aan van 6 GB!!! Een normale DVD is 9 gigabyte... Dus de bitrate moet erg omlaag zijn gehaald als je een HD film in 6 GB wil krijgen....
Youtube HD film ftw
Ik heb er geen verstand van maar, zonder menus en extra's en subtitles zou het toch best kunnen?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
Microsoft bied HD films aan van 6 GB!!! Een normale DVD is 9 gigabyte... Dus de bitrate moet erg omlaag zijn gehaald als je een HD film in 6 GB wil krijgen....
Youtube HD film ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |