Alleen wel de gordijnen dicht houden voordat de buurt denkt dat je een debiel bent geworden.quote:
zal donker worden dan bij al die Nintendo-fansquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen wel de gordijnen dicht houden voordat de buurt denkt dat je een debiel bent geworden.
Of wacht...
Wat bedoel je daarmee? Zo'n spel dat je om de beurt speelt en waar je dus maanden over kunt doen? Of met vrienden thuis het spel spelen? In het laatste geval gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ouderwetse variant, al is het alleen maar omdat ik dan huisjes kan figuren kan bouwen met de houten straten als ik niet aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Catan met bekenden kan best leuk zijn... Hoop ook dat je hem offline kunt spelen en dan het spel ook op kunt slaan, zodat het gewoon bordgame wordt zonder het gezeik dat zetten vals zijn etc...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter hype: ik ben erin getrapt
Gears of War hype: ik ben erin getrapt
Rainbow Six Vegas hype: ik ben erin getraptnog niet gespeeld
Wireless Headset hype: ik ben erin getraptmoet ik nog ontvangen
Viva Pinata hype: ik ben nog een zwevende kiezerdenk toch nog maar niet
Catan hype: no way
Is dat incl. of excl. verzendkosten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Incl. Als je vandaag nog stemt!quote:
Sorry....we hebben al genoeg koekjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
ik mag geen koekjes aannemen van vreemde mensenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Sure, maar als je krap behuisd bent, of gewoon vaak dronken vrienden hebt, dan vind ik dit een aardige oplossing... Ik heb geen tafel vrij in mijn huis iig...quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Zo'n spel dat je om de beurt speelt en waar je dus maanden over kunt doen? Of met vrienden thuis het spel spelen? In het laatste geval gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ouderwetse variant, al is het alleen maar omdat ik dan huisjes kan figuren kan bouwen met de houten straten als ik niet aan de beurt ben.
Offline spelers zijn (of kunnen) wel een stuk sneller, dus dat scheelt ook al heel wat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Catan met bekenden kan best leuk zijn... Hoop ook dat je hem offline kunt spelen en dan het spel ook op kunt slaan, zodat het gewoon bordgame wordt zonder het gezeik dat zetten vals zijn etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |