Dan niet, hoeft niet.. we kunnen ook niet allemaal van Final houden ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Coole trailer............ ben alleen nog niet hyped. Gek is dat he. Spel ziet er leuk uit (niet in-game gezien maar ok) maar kan er maar niet warm voor lopen.
Mass Effectquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Halo 3 is nog zover weg voor mij. Sowieso vindt ik het na de tegenvaller van het tweede deel moeilijk om hype op te brengen. En er komen nog zoveel goede titels voor die tijd uit: Lost Planet, Bioshock en Half Life 2 bijvoorbeeld.
Ik ben opeens vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Coole trailer............ ben alleen nog niet hyped. Gek is dat he. Spel ziet er leuk uit (niet in-game gezien maar ok) maar kan er maar niet warm voor lopen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben opeens vannaar _________________O_____________
Bij die " aaaaahhhhhaaaa " op het einde kreeg ik toch wel een stramme kabouter hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alleen er mocht wel betere muziek bij.
Zal je eens een "aaaaahhhhhaaaa" geven !quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij die " aaaaahhhhhaaaa " op het einde kreeg ik toch wel een stramme kabouter hoor.
Dat is zeker goed, maar omdat hij in een groepje Brutes springt mog dat andere Halo muziekje wel opstarten, wat hardere Dam dam dam dam dam...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij die " aaaaahhhhhaaaa " op het einde kreeg ik toch wel een stramme kabouter hoor.
Ik vraag me echt af hoe dat ding werkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
OMFG, mijn gebeden zijn gehoord!!1!![]()
Geen idee. Mn halve lijst staat vol met mensen (FOKkers volgens mij) die ik niet kenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:08 schreef Ipho het volgende:
Roy heb ik jou eigenlijk al in me Xbox Live vriendjes lijst?
jammer dat de games het, zover ik weet, nog niet ondersteunen. Wat je dan krijgt is dat de muis een joypad simuleert, en dat lijkt me ook niet lekker gamenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Ja wel jammer op zich, had toch graag met 5.1 geluid gespeeld als ik een xbox haalquote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
hier meer specs en je hebt inderdaad geen ondersteuning voor optische kabel. Belachelijk zeg
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee. Mn halve lijst staat vol met mensen (FOKkers volgens mij) die ik niet ken
Welke game?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Avoid getting hit more than 30 times during a mission.
Hoe haal je die?
Dat er maar snel software matig een ban op mag komenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Tsja ik vind die theme's wel mooi enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef devv05 het volgende:
Er staan twee Halo themes online. Eén van de Halo 3 TV-ad en een Halo Wars theme. Beide te downloaden voor 150 Microsoft Points.
Mocht je 'm eerst even willen zien dan staat hier een previewvideo.
Ik vind 'm mooiMn GoW theme ga ik dus alweer aan de kant schuiven
ik zet dat ene plaatje wel gewoon als achtergrond, heb je iets wat er op lijkt voor niksquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef devv05 het volgende:
Er staan twee Halo themes online. Eén van de Halo 3 TV-ad en een Halo Wars theme. Beide te downloaden voor 150 Microsoft Points.
Mocht je 'm eerst even willen zien dan staat hier een previewvideo.
Ik vind 'm mooiMn GoW theme ga ik dus alweer aan de kant schuiven
Nou je het zegt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat ding werkt.
Een muis registreerd namelijk hoever hij bij voorbeeld naar links gaat En af hankelijk daarvan ga je op het scherm je dan ook zo ver naar links.
Terwijl een controller registreerd hoever de stick naar kinks is dan vervolgens beweegt het scherm met de bij behorende snelheid naar links.
Dus volgens mij is het onmogelijk om muis bewegingen op de zelfde manier te gebruiken dan op de PC, ik neem tenminste aan dat dat apparaatje gewoon de muis input omzet naar een controller input die naar de Xbox gaat.
juist niet, op easy kan je gemakkelijk 5, 6 keer geraakt worden zonder dood te gaan, dat lukt je op hardened/veteran echt niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef Ipho het volgende:
Dus kwestie van makkelijk level op easy gaan spelen.
Erm CoD3 dus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
juist niet, op easy kan je gemakkelijk 5, 6 keer geraakt worden zonder dood te gaan, dat lukt je op hardened/veteran echt niet.
Yep, heb je wel een beetje gelijk in. Al snap ik ook wel weer dat ze er graag een slaatje uit slaan. De Gears of War theme die ik nu heb was wel gratis en zelfs EA heeft onlangs gratis content op Marketplace gezet. Niet meer dan normaal eigenlijk, alleen voor arcade games, uitbreidingen en echte toevoegingen wens ik te betalen. Maarja je doet er weinig aan behalve het simpelweg niet kopen. Genoeg anderen die het wel kopen en het zo in stand houden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja ik vind die theme's wel mooi enzo.
Maar ik weiger te betalen voor reclame, al is het thema nog zo mooi en maar 150 punten, ik blijf het gewoon als reclame zien!
Het moet gewoon onderdeel van de marketing zijn, en gewoon gratis om gamers te hypen.
Waarom kan het op de PC wel gratis en op de 360 niet? gaat nergens over!
Ik vind het voor gamerpics al helemaal schandalig dat ze geld vragen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, heb je wel een beetje gelijk in. Al snap ik ook wel weer dat ze er graag een slaatje uit slaan. De Gears of War theme die ik nu heb was wel gratis en zelfs EA heeft onlangs gratis content op Marketplace gezet. Niet meer dan normaal eigenlijk, alleen voor arcade games, uitbreidingen en echte toevoegingen wens ik te betalen. Maarja je doet er weinig aan behalve het simpelweg niet kopen. Genoeg anderen die het wel kopen en het zo in stand houden.
dus jij koopt ook geen merkkleding?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het voor gamerpics al helemaal schandalig dat ze geld vragen.
Stel ik koop een halo 3 gamerpic van 100 punten, ik heb geloof ik 98 mensen in mijn lijst staan.
Als ik online kom en mensen kijken mijn profiel of gewoon in hun friendslist en ze zien mijn gamerpic van halo 3.
Dan maak ik reclame voor 98 andere mensen...gaat nergens over!
Die gamerpics kunnen dan nog zo cool of mooi zijn, maar ik betaal principieel niet voor reclame, punt
In ieder geval niet de kledingstukken waarop met koeieletters de naam van het merk opstaat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus jij koopt ook geen merkkleding?
Deel 2 was denk ik wel het beste spel op de huidige Xbox.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Halo 3 is nog zover weg voor mij. Sowieso vindt ik het na de tegenvaller van het tweede deel moeilijk om hype op te brengen.
aan mij aub !quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bij Gears of War heb ik volgens mij 48 uur Xbox Live Gold gekregen. Iemand die ik daar blij mee kan maken? PM me maar.
Nog gratisquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Is het spelletje TotemBall nog gratis of moet je er nu points voor betalen ?
Kun je hem spelen zonder cam?quote:
NEEquote:
Bijzonder grappig spellekkequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef Heintje het volgende:
En met cam is het mogelijk maar nog steeds lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |