Jij hebt een 16:10 monitor.. 360 games spelen enkel in 16:9 formaat of 4:3/5:4 letterboxed.quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef NX het volgende:
Even een vraagje heren...
Ik heb een HP W20 breedbeeld LCD scherm... Ik heb me X360 hierop via VGA aangesloten. Ik kan in de Screen Format geen 1680x1050 kiezen, dit wordt wel ondersteunt door mijn scherm en wordt op de scherm als melding gegeven via een popup... (heb alle laatste live updates...)
De enige resolutie waar het er perfect uitziet is 1280x1024!
Hoe kan ik de 1680x1050 resolutie krijgen, Iemand een idee?
Please instal flash player, ik flash instaleren terwijl ik weet dat ik dat heb, ik het nog een keer doen en krijg weer hetzelfde...quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
HALO!111FAP!1
Oké, er staat nog niks maar als het goed is binnen een paar momenten wel.
* BMH kijkt naar de screenshots...quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Please instal flash player, ik flash instaleren terwijl ik weet dat ik dat heb, ik het nog een keer doen en krijg weer hetzelfde...
Halo 3 is een HOAX!
Je deed het altijd al, alleen de camera stond zo dat je niks meer zag dan.. ze hebben het simpel weg makkelijker en overzichterlijker gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens wel een nieuwe trend, dat coveren..
Same here.quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Please instal flash player, ik flash instaleren terwijl ik weet dat ik dat heb, ik het nog een keer doen en krijg weer hetzelfde...
Halo 3 is een HOAX!
Zit te wachten op Monopoly en Risk voor 360.quote:Op maandag 4 december 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:
RoboBlitz is de Live Arcade game van deze week
Wel 1200 puntos, maar die heb ik er zeker voor over. Lijkt me echt een toffe game, Unreal 3 engine in 50 MB gepropt en ziet er echt allemaal veelbelovend uitNu Catan nog volgende week en mijn Live Arcade najaar is weer goed.
En trouwens morgen Viva Pinata binnenHeb het er maar druk mee.
Jawel joh, al heb ik het nooit goed gekundquote:Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
Catan nooit gespeeld maar leek me altijd wel leuk! Is dat makkelijk te leren?
totdat je erachter komt dat alles hetzelfde is alsin die 15 minutenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speel nu Superman, en eerste indruk (15 minuten spelen) is best positief![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:33 schreef kepler het volgende:
totdat je erachter komt dat alles hetzelfde is alsin die 15 minuten
Dan istie nu al beter dan de filmquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speel nu Superman, en eerste indruk (15 minuten spelen) is best positief![]()
Oei die trailer is best tof.quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:12 schreef devv05 het volgende:
En ja hoor, daar istie dan, de Halo 3 trailer waar alles om te doen was.
Persoonlijk vind ik 'm aardig cool, alleen jammer dat er geen ingame beelden getoond worden. Eigenlijk weet je nu nog helemaal niks. Ook staat de website online waar je je kunt inschrijven en natuurlijk is die voorlopig(?) weer alleen voor Amerika en CanadaDus daar kunnen we lekker nog even op blijven wachten.
Overigens zou de trailer ook al op Xbox Live Marketplace moeten staan in HDMaar dat heb ik nog niet gechecked. Online heb ik 'm nog niet in HD-versie kunnen vinden helaas. Vind het vooral lullig dat wij weer moeten wachten.
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:12 schreef devv05 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:12 schreef devv05 het volgende:
En dat is eigenlijk best kut, want daar reken je wel op.quote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef kepler het volgende:
[..]
bij Gears kan ik ook niet achter alles coveren
Wat is datquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
OMFG, mijn gebeden zijn gehoord!!1!![]()
Jammer dat het zo lelijk is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
OMFG, mijn gebeden zijn gehoord!!1!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Avoid getting hit more than 30 times during a mission.
Hoe haal je die?
Net hoe het er staat.. je speelt een missie en zorgt er voor dat je zo min mogelijk word geraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Avoid getting hit more than 30 times during a mission.
Hoe haal je die?
Is het niet zo iets als die granaten oppakken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Net hoe het er staat.. je speelt een missie en zorgt er voor dat je zo min mogelijk word geraakt.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook het idee had dat ik recht had op die achievement, maar kennelijk niet
Waarvoor heb je dat bijvoorbeeld nodig danquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
adapter zodat je een muis en toetsenbord op de kruisdoos aan kan sluiten.
nergens per sé voor nodig. Sommige mensen vinden het makkelijker bij shooters, andere mensen vinden het bagger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dat bijvoorbeeld nodig dan?
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef Ipho het volgende:
Dus kwestie van makkelijk level op easy gaan spelen.
En andere vinden het Cheaten!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
nergens per sé voor nodig. Sommige mensen vinden het makkelijker bij shooters, andere mensen vinden het bagger.
Geef het tijd gijsquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Coole trailer............ ben alleen nog niet hyped. Gek is dat he. Spel ziet er leuk uit (niet in-game gezien maar ok) maar kan er maar niet warm voor lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |