Wat is datquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
OMFG, mijn gebeden zijn gehoord!!1!![]()
Jammer dat het zo lelijk is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
OMFG, mijn gebeden zijn gehoord!!1!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Avoid getting hit more than 30 times during a mission.
Hoe haal je die?
Net hoe het er staat.. je speelt een missie en zorgt er voor dat je zo min mogelijk word geraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:28 schreef Ipho het volgende:
Deze achievment:
Allergic to Bullets
Avoid getting hit more than 30 times during a mission.
Hoe haal je die?
Is het niet zo iets als die granaten oppakken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Net hoe het er staat.. je speelt een missie en zorgt er voor dat je zo min mogelijk word geraakt.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook het idee had dat ik recht had op die achievement, maar kennelijk niet
Waarvoor heb je dat bijvoorbeeld nodig danquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
adapter zodat je een muis en toetsenbord op de kruisdoos aan kan sluiten.
nergens per sé voor nodig. Sommige mensen vinden het makkelijker bij shooters, andere mensen vinden het bagger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dat bijvoorbeeld nodig dan?
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef Ipho het volgende:
Dus kwestie van makkelijk level op easy gaan spelen.
En andere vinden het Cheaten!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
nergens per sé voor nodig. Sommige mensen vinden het makkelijker bij shooters, andere mensen vinden het bagger.
Geef het tijd gijsquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Coole trailer............ ben alleen nog niet hyped. Gek is dat he. Spel ziet er leuk uit (niet in-game gezien maar ok) maar kan er maar niet warm voor lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |