en toch blijf ik het wel gaaf vinden dat het spel gewoon voor 3+ is..quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks van een hype gemerkt. Ik kwam het toevallig tegen in een XBOX360 blad, maar dat is normaal, aangezien ie net uit is.
En toen ineens lag ie te wachten op mij thuis, als verrassinkje.
En hij is nog best moeilijk ook.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=14933quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Gajes het volgende:
marvel ultimate alliance is het wat?
http://www.gsm.nl/?iMenu_id=733?osadcampaign=affiliates_daisyconquote:Op maandag 4 december 2006 12:10 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...
met RB zet je het weer uit, of als je het ingedrukt houd kan je zelfs night vision gebruikenquote:Op maandag 4 december 2006 12:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gaat rainbow six niet snel vervelen als je het de hele tijd met thermal vision speelt wanneer je tegen terroristen komt te staan?
In de demo doe ik niets anders.
En natuurlijk www.gsmweb.nlquote:Op maandag 4 december 2006 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.gsm.nl/?iMenu_id=733?osadcampaign=affiliates_daisycon
http://www.gsmplaza.nl/
http://www.gsmcity.nl/
http://www.gsmstunts.nl/
Enzovoorts.
Geef mij maar een reden om mijn pc een update te geven zodat ie weer 4 jaar mee kan voor meer dan 1000 euro.quote:Op maandag 4 december 2006 12:40 schreef Morthill het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/748/748098p2.html
Hmm, ik weet niet wat die gast loopt te zeiken, maar met domme opmerkignen als "Why isn't Rainbow Six Vegas exclusive to Xbox 360?" of "give us timely games that make it worthwhile to own an Xbox 360"
Daar heb ik nooit last mee.quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef Magneet het volgende:
wat dacht je van het eeuwige gekloot met drivers op pc's om net die 1 fps meer te halen?
En Xbox Live is natuurlijk ook wel een pluspunt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef mij maar een reden om mijn pc een update te geven zodat ie weer 4 jaar mee kan voor meer dan 1000 euro.
Als hij alleen crysis kan noemen dan is het precies hetzelfde verhaal.
En een reden om de 360 versie te spelen inplaats van de pc versie?
1.Xbox live
2.Xbox live
3.Xbox live
4.Proximity Voice die het gamen online erg tactisch kunnen maken (zoals een noot en kepler die tegen elkaar zeggen : Stop daar lopen ze, om je vervolgens om te draaien en hun snel af te knallen)
5.Mijn pc trekt em waarschijnlijk niet full detail
6.Xbox live
Ik heb ook van zo'n aanbieding gebruik gemaakt bij www.gsm-shop.nl.quote:Op maandag 4 december 2006 12:10 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...
Kan vandaag al zijn.. ik krijg meestal op de dag dat ik van hun de email krijg ook de post binnen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef Armageddon het volgende:
Heb ik het dan ook vandaag of morgen pas?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan vandaag al zijn.. ik krijg meestal op de dag dat ik van hun de email krijg ook de post binnen.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Magneet het volgende:
ik krijg die mails meestal nadat ik de spullen al binnen heb
bol.com faalt daar idd nogal eens inquote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Magneet het volgende:
ik krijg die mails meestal nadat ik de spullen al binnen heb
Ja dat snap ik. Maar ik wil niet dalijk een heel spel in het blauw spelen omdat thermal vision zo handig is of zo. Daarbij is nightvision vrijwel waardeloos in de demo omdat thermal zoveel beter is, en zoveel makkelijker.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
met RB zet je het weer uit, of als je het ingedrukt houd kan je zelfs night vision gebruiken
Ik denk dat het wel veilig is om dat spel te kopen hoor, heb er geen probleem over gelezen in een review ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik wil niet dalijk een heel spel in het blauw spelen omdat thermal vision zo handig is of zo. Daarbij is nightvision vrijwel waardeloos in de demo omdat thermal zoveel beter is, en zoveel makkelijker.
kan pas vanavond als de website www.halo3.com open isquote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef quantas het volgende:
dat inschrijven voor die HALO3 beta, iemand al gelukt, en hoe en waar kan dat dan?
Kijk, da's mooi.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
Ik heb thermal nog geen 1 keer gebruikt hoor.
Rainbow Six: Vegas Review
Marvel Ultimate Alliancequote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Gajes het volgende:
marvel ultimate alliance is het wat?
Precies zoals ik het in gedachten heb... denk ik. Moet die game alleen nog wel meer spelen...quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
Ik heb thermal nog geen 1 keer gebruikt hoor.
Rainbow Six: Vegas Review
Doen, hij's vetquote:Op maandag 4 december 2006 19:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies zoals ik het in gedachten heb... denk ik. Moet die game alleen nog wel meer spelen...
En GRAW vond ik al vet.quote:Op maandag 4 december 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doen, hij's vetVele malen leuker dan Ghost Recon.
Enige wat kut werkt aan het coveren is dat je niet achter alles kan plakken zoals bij gears, dat is even wennenquote:Op maandag 4 december 2006 20:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En GRAW vond ik al vet.![]()
Moet wel zeggen dat ik nog niet heel erg kapot ben van het schuilen. Tis echt geen Gears hoor... beetje clunky.
hier precies zelfde...quote:Op maandag 4 december 2006 20:54 schreef devv05 het volgende:
Je kunt wel bijna overal achter coveren hoor en ik vind het echt heerlijk werkenMoet ik wel zeggen dat ik tot nu toe meer Rainbow Six dan Gears of War gespeeld heb
bij Gears kan ik ook niet achter alles coverenquote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enige wat kut werkt aan het coveren is dat je niet achter alles kan plakken zoals bij gears, dat is even wennen
Volgens mij kan men na 1360*760 alleen nog maar 1920*1080 kiezen als hogere resolutie.quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef NX het volgende:
Even een vraagje heren...
Ik heb een HP W20 breedbeeld LCD scherm... Ik heb me X360 hierop via VGA aangesloten. Ik kan in de Screen Format geen 1680x1050 kiezen, dit wordt wel ondersteunt door mijn scherm en wordt op de scherm als melding gegeven via een popup... (heb alle laatste live updates...)
De enige resolutie waar het er perfect uitziet is 1280x1024!
Hoe kan ik de 1680x1050 resolutie krijgen, Iemand een idee?
Euuhhmm, dat weet ik niet zeker, ik had ergens gelezen dat het mogelijk was om 1680x1050 te selecteren...quote:Op maandag 4 december 2006 21:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij kan men na 1360*760 alleen nog maar 1920*1080 kiezen als hogere resolutie.
ik vind het erg coolquote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens wel een nieuwe trend, dat coveren..
Check back 12-4-2007quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
HALO!111FAP!1
Oké, er staat nog niks maar als het goed is binnen een paar momenten wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |