Heb promotional copy, zit geen boekje bijquote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef wc-eend het volgende:
Staat dat niet in het boekje?
Bedoelde het niet lullig ofzo hoor, ik heb het spel ook niet..quote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Heb promotional copy, zit geen boekje bij
Edit; volgens mij is het al gelukt, toch bedankt![]()
Goede vraagquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
Ik moet binnekort mijn live gaan verlengen
Nu kost me dat 60 eurie als ik het via mijn CC doe, maar nu zag ik dit op play.com staan
*klik*
Weet iemand of dat jaar live uit engeland gewoon hier in nederland gebruikt kan worden?
2100 punten op een amerikaans acount storten kan iig niet, dat is regio gebonden.
Dit is dus 75 euro voor een extra headset en een vision cam + Marktplaats = reken uit je winst
Ik weet het niet zeker maar je kan hem volgens mij ook in nederland kopen voor 5 euro meerquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
Nu kost me dat 60 eurie als ik het via mijn CC doe, maar nu zag ik dit op play.com staan
*klik*
Weet iemand of dat jaar live uit engeland gewoon hier in nederland gebruikt kan worden?
2100 punten op een amerikaans acount storten kan iig niet, dat is regio gebonden.
Dit is dus 75 euro voor een extra headset en een vision cam + Marktplaats = reken uit je winst
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef Stienn het volgende:
Klopt het dat je games demo's e.d gewoon kunt downloaden en dan op je Xbox kunt spelen?
Volgens mij hebben ze allemaal zon tik ja. Die van mij ook .quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tik het sensortje dat detecteert hoe het ding staat(zeker weten doe ik dat echter niet)
in nederland issie 89:95 toch?quote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar je kan hem volgens mij ook in nederland kopen voor 5 euro meer
[..]
ja, dat kanquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
*klik*
Vatte het ook niet op als lullig bedoeld, maar imho wel logisch antwoord, toch bedanktquote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Bedoelde het niet lullig ofzo hoor, ik heb het spel ook niet..
OEPS! Loos Alarm!quote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoor het wel vaak nu om me heen. Hoop maar dat mijne het voorlopig nog doet. Hoorde wel dat er trouwens 2 jaar garantie op zit? Kan dit kloppen? In ieder geval moet het snel opgelost zijn.
Klikquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
*klik*
quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog tot nov 2009 xbox liveHopelijk speel ik er tegen die tijd nog wel mee
![]()
Ik speel onder mijn vriend zijn naamquote:Op zondag 3 december 2006 13:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat is je Live nick, stuur ik je pas wat toffe dingen vanavond
Rondom welk spel?quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap die hype rondom dat spel echt niet, mij lijkt het echt totaal geen leuk spel
Ik heb niks van een hype gemerktquote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij bedoelt dat viva pin.... ding![]()
Dat is in het begin. Later wordt het een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks van een hype gemerkt. Ik kwam het toevallig tegen in een XBOX360 blad, maar dat is normaal, aangezien ie net uit is.
En toen ineens lag ie te wachten op mij thuis, als verrassinkje.
En hij is nog best moeilijk ook.
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik heb een mac, is het mogelijk om de xbox 360 als "media-extender" te gebruiken i.c.m. OSX, en zo ja; met welke sofware?
Schijnt wel goed te werken hoor, maar details kan ik je niet vertellen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?![]()
daar is een programma voor, maar volgens mij kost dat geld...quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik heb een mac, is het mogelijk om de xbox 360 als "media-extender" te gebruiken i.c.m. OSX, en zo ja; met welke sofware?
dat losse dingetje is inderdaad de sensor voor het hor. en vert. plaatsen van de consolequote:Op zondag 3 december 2006 18:01 schreef NX het volgende:
[..]
[b]
Dat losse dingetje, dat wist de helpdesk ook niet, hij heeft er wel een melding van gemaakt en als de AV kabel of X360 problemen oplevert, dan moet het pas ter reparatie!
Ik ben niet zo achterlijk dat ik nog niet heb beseft dat Windows XP ook van Microsoft is.quote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?![]()
Ok, bedankt, weet je waar ik dat programmatje kan vinden?quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
daar is een programma voor, maar volgens mij kost dat geld...
http://www.nullriver.com/index/products/connect360quote:Op zondag 3 december 2006 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Ok, bedankt, weet je waar ik dat programmatje kan vinden?
Hardstikke bedankt!quote:Op zondag 3 december 2006 23:41 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.nullriver.com/index/products/connect360
20 dollar zo te zien
Anders bestel je 'm gewoon bij zuiderpark, scheelt 5 euro en dan heb je de game in maart ofzo.quote:Op maandag 4 december 2006 00:34 schreef twi het volgende:
Pinata komt er ook van de week inderdaad. Maar daar zou het in eerste instantie bij blijven. Nu dus niet meerKost me een vermogen
quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef twi het volgende:
Verdomme! Ik moet morgen Vegas halen! Klote Friends List vol met Vegas spelers
Ja, dat dusquote:Op maandag 4 december 2006 09:01 schreef masterdave het volgende:
Die viva pinata is voor 3+, maar vind um behoorlijk pittig zeg, kep me een zooi beesten in me tuin, niet te zuinig, en me vriendin wordt ook helemaal gek. Toch maar meer hekken gaan gebruiken, ze hebben me iets te vaak ruzie,hehe
Kan nog niet off in Nederlandquote:Op maandag 4 december 2006 09:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand hier de HD-DVD addon al gekocht? Die Vivi Pinata moet ik ook zsm in huis halen.
quote:Eind dit jaar zal de HD DVD drive uiterst beperkt leverbaar worden. Microsoft released de drive in het voorjaar in Nederland. Voor de liefhebber en filmkenner zullen wij wel HD DVD drives elders uit Europa laten komen. Uitlevering gaat in volgorde van bestelling, er kan enige wachttijd onstaan.
Deze versies worden voor de normale prijs geleverd en komen met de gratis bonus HD DVD van King Kong, de talen op deze DVD zijn nu nog niet bekend, echter als bonus en demonstratie van de mogelijkheden van HD is het hoe dan ook een prachtige ervarin
Welke?quote:Op maandag 4 december 2006 09:34 schreef TwyLight het volgende:
Zometeen nieuwe game halen
Als de winkels maar open zijn
Ik heb daar bijna geen last van. Het helpt om bepaalde objecten te hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
De dokter kan ik om de 3 minuten wel erbij halen, want dan ligt er toch weer eentje dood te gaan.
En ik ga er een topic over openen. Genoeg spelers hier, zo te zien.
Ow, is er al.
[Xbox 360] Viva Pinata #1quote:Op maandag 4 december 2006 09:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna geen last van. Het helpt om bepaalde objecten te hebben
Nope, krijg voor kerst waarschwinlijk nog 2 games en dat worden GOW en Rainbow Six denk ik maar ik ga nu zelf Saints Row halenquote:
Op de forums van Xboxworld.nl en dvd.nl zijn er al mensen die het hebben. Sommige winkels zoals Zuiderpark Computers verkochten het al in NL. Niet de grote winkels die alles officieel doen, maar goed het ging dus hard. Sommigen hebben het besteld via Amazone.dequote:Op maandag 4 december 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan nog niet off in Nederland
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |