Heb promotional copy, zit geen boekje bijquote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef wc-eend het volgende:
Staat dat niet in het boekje?
Bedoelde het niet lullig ofzo hoor, ik heb het spel ook niet..quote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Heb promotional copy, zit geen boekje bij
Edit; volgens mij is het al gelukt, toch bedankt![]()
Goede vraagquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
Ik moet binnekort mijn live gaan verlengen
Nu kost me dat 60 eurie als ik het via mijn CC doe, maar nu zag ik dit op play.com staan
*klik*
Weet iemand of dat jaar live uit engeland gewoon hier in nederland gebruikt kan worden?
2100 punten op een amerikaans acount storten kan iig niet, dat is regio gebonden.
Dit is dus 75 euro voor een extra headset en een vision cam + Marktplaats = reken uit je winst
Ik weet het niet zeker maar je kan hem volgens mij ook in nederland kopen voor 5 euro meerquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
Nu kost me dat 60 eurie als ik het via mijn CC doe, maar nu zag ik dit op play.com staan
*klik*
Weet iemand of dat jaar live uit engeland gewoon hier in nederland gebruikt kan worden?
2100 punten op een amerikaans acount storten kan iig niet, dat is regio gebonden.
Dit is dus 75 euro voor een extra headset en een vision cam + Marktplaats = reken uit je winst
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef Stienn het volgende:
Klopt het dat je games demo's e.d gewoon kunt downloaden en dan op je Xbox kunt spelen?
Volgens mij hebben ze allemaal zon tik ja. Die van mij ook .quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tik het sensortje dat detecteert hoe het ding staat(zeker weten doe ik dat echter niet)
in nederland issie 89:95 toch?quote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar je kan hem volgens mij ook in nederland kopen voor 5 euro meer
[..]
ja, dat kanquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
*klik*
Vatte het ook niet op als lullig bedoeld, maar imho wel logisch antwoord, toch bedanktquote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Bedoelde het niet lullig ofzo hoor, ik heb het spel ook niet..
OEPS! Loos Alarm!quote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoor het wel vaak nu om me heen. Hoop maar dat mijne het voorlopig nog doet. Hoorde wel dat er trouwens 2 jaar garantie op zit? Kan dit kloppen? In ieder geval moet het snel opgelost zijn.
Klikquote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Gamedemon het volgende:
*klik*
quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog tot nov 2009 xbox liveHopelijk speel ik er tegen die tijd nog wel mee
![]()
Ik speel onder mijn vriend zijn naamquote:Op zondag 3 december 2006 13:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat is je Live nick, stuur ik je pas wat toffe dingen vanavond
Rondom welk spel?quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap die hype rondom dat spel echt niet, mij lijkt het echt totaal geen leuk spel
Ik heb niks van een hype gemerktquote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij bedoelt dat viva pin.... ding![]()
Dat is in het begin. Later wordt het een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks van een hype gemerkt. Ik kwam het toevallig tegen in een XBOX360 blad, maar dat is normaal, aangezien ie net uit is.
En toen ineens lag ie te wachten op mij thuis, als verrassinkje.
En hij is nog best moeilijk ook.
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik heb een mac, is het mogelijk om de xbox 360 als "media-extender" te gebruiken i.c.m. OSX, en zo ja; met welke sofware?
Schijnt wel goed te werken hoor, maar details kan ik je niet vertellen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
uhm....Mac (Apple) en Xbox 360 (Windows)....?![]()
daar is een programma voor, maar volgens mij kost dat geld...quote:Op zondag 3 december 2006 21:58 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik heb een mac, is het mogelijk om de xbox 360 als "media-extender" te gebruiken i.c.m. OSX, en zo ja; met welke sofware?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |