Dat wel ja, goeie deal lijkt me zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Met aanbieder bedoel je de winkel of van wie ik het abonnement heb? Ik neem aan dat je dan gewoon 100 euro erbij moet dokken?
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat wel ja, goeie deal lijkt me zo.
Contacteer tfortelecom even, ik weet het niet. Maar ze kunnen je wel verder helpen daarmee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:23 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar bedoel je de winkel (heb m bij tfortelecom gekocht) of de aanbieder van het abonnement (orange)?
Nou daarmee heeft de 360 het al gewonnen zo te zienquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild
Wat een soap is het toch..
(tvp)
Maandag maar even bellen dan! Bedankt voor de tip nogquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Contacteer tfortelecom even, ik weet het niet. Maar ze kunnen je wel verder helpen daarmee.. volgens mij had die vriend van mij het ook bij tfortelecom geregeld.
No probs, have fun!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:30 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Maandag maar even bellen dan! Bedankt voor de tip nog
Beetje voorbarigquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou daarmee heeft de 360 het al gewonnen zo te zien
De WII is een console die veel mensen er bij nemen.. of bij de ps3 of bij de 360 denk ik.
Ik had m al gezien van de week.. de Ps3 zit qua capaciteit tegen de 360 aan.. dus zal het van de spellen moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje voorbarig
Maar ik schrok wel van de CoD3 vergelijking. De Wii versie was minder maar dat weten we. Console is daar niet voor gemaakt. Maar de PS3 en Xbox 360 beelden verbaasde me echt. Vond de 360 versie vele malen mooier. Check dit filmpje. Zet de PS3 en Xbox 360 beelden van CoD3 naast elkaar.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2650
Een tijdje geleden had iemand hier een interview met een developer gepost. Hij zei darain de op het momen alle multi platform spellen voor de 360 gemaakt worden en vervolgens naar de PS3 gepoort. Dus als er niet te veel moeite in die poort gestopt wordt is die altijd slechter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje voorbarig
Maar ik schrok wel van de CoD3 vergelijking. De Wii versie was minder maar dat weten we. Console is daar niet voor gemaakt. Maar de PS3 en Xbox 360 beelden verbaasde me echt. Vond de 360 versie vele malen mooier. Check dit filmpje. Zet de PS3 en Xbox 360 beelden van CoD3 naast elkaar.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2650
Dat verklaart het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had iemand hier een interview met een developer gepost. Hij zei darain de op het momen alle multi platform spellen voor de 360 gemaakt worden en vervolgens naar de PS3 gepoort. Dus als er niet te veel moeite in die poort gestopt wordt is die altijd slechter.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Bastard het volgende:
CoD3 ook uitgespeeld.. die laatste 3 missies zijn toch wel het leukste ook denk ik.. die chaos en schietenEcht kippenvel momenten!
Vet maar ik heb moeite met level 3! Daar waar je zeg maar van uit die loods moet verdedigen. En dan gast helpen een bom te planten op een tank.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spel blijft het gisteren was ook wel lachen op Live.
Samen op een motor beetje het veld door crossen in de chaos van de vijanden.
Ja en moeilijk, niet normaalquote:
Vandaag aan begonnen, wat een fantastische gamequote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaag aan begonnen, wat een fantastische game
De singleplayer (mp nog niet gechecked) is gewoon bijna perfect, kan weinig minpunten verzinnen tot nu toe. Speelt zo heerlijk en dat dekking zoeken is zo super, minstens zo goed als in GoW. I love Ubisoft games.
Beetje rondkarren en mensen overhoop rijdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spel blijft het gisteren was ook wel lachen op Live.
Samen op een motor beetje het veld door crossen in de chaos van de vijanden.
Zowat bij elke game in de VeronicaGids staat Must-Havequote:Op zondag 3 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Viva Piñata Special Edition gekregen.
In de Veronica-gids stond ie als Must Have en hij is best grappig.
[afbeelding]
In dit geval hebben ze gelijk. Heb net weer een paar uur in m'n tuin zitten klooien, dit is de eerste game sidns lange tijd die me de tijd doet vergeten. Speel doorgaans nooit langer dan een uurtje, nu ben ik uren bezig.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Zowat bij elke game in de VeronicaGids staat Must-Have
Heb ze iniedergeval nog nooit kritiek zien geven op een game.
Wat is je Live nick, stuur ik je pas wat toffe dingen vanavondquote:Op zondag 3 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Viva Piñata Special Edition gekregen.
In de Veronica-gids stond ie als Must Have en hij is best grappig.
[afbeelding]
Dan is het geen volwaardige 5.1 set.quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Manie_Riets het volgende:
Hmm beetje jammer, er zit geen optisch ingang op
Zal wel een goedkoop ding zijn dan want ik heb er 3quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Manie_Riets het volgende:
Hmm beetje jammer, er zit geen optisch ingang op
Inderdaad.... verbaasde me ook over de SP. Normaal gesproken is het MP gedeelte God bij de RB games maar deze keer mag de SP er ook wezen. Prachtige muziek ook daar in Mexico. Top gamequote:Op zondag 3 december 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaag aan begonnen, wat een fantastische game
De singleplayer (mp nog niet gechecked) is gewoon bijna perfect, kan weinig minpunten verzinnen tot nu toe. Speelt zo heerlijk en dat dekking zoeken is zo super, minstens zo goed als in GoW. I love Ubisoft games.
Echt?quote:Op zondag 3 december 2006 13:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is het geen volwaardige 5.1 set.
Voor de soorten pakketen zie de OP en tafeltennis spel zit er NIET bij.quote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef Stienn het volgende:
Hej, ik zit er zelf over te denken om een Xbox 360 te kopen. Ten eerste welke moet ik hebben? en zit er standaart dat tafeltennis spelletje bij?
hier meer specs en je hebt inderdaad geen ondersteuning voor optische kabel. Belachelijk zegquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef Manie_Riets het volgende:
[..]
Echt?
Dit zijn de specs:
THUISBIOSCOOP
LG LH-T250SC
Tuner : Ja
RDS : Ja
Digitale decoder : Dolby Digital, Dolby ProLogic, Dolby ProLogic II, DTS Digital Surround
DVD-recorder : Nee
S-Video : Nee
En er zitten dus 5 boven en een subwoofer aan maar dat spreekt voor zich maar geen optisch ingang dus
Volgens mij is dat tik het sensortje dat detecteert hoe het ding staatquote:Op zondag 3 december 2006 15:51 schreef NX het volgende:
Ik heb de ROD! (Ring Of Death)![]()
Ik heb me X360 altijd verticaal gebruikt, een week of anderhalf geleden heb ik het verplaatst en een dag of twee horizontaal gebruikt, nu functioneerd het niet meerOok niet zonder de HDD... Ben nu aan het bellen met de klantenservice... (sta in de wacht)
Wat vreemd is, dat er iets in de X360 los zit (net als een schroefje), als ik me X360 heen en weer beweeg hoor ik het (natuurlijk staat me X360 uit...)...
quote:Op zondag 3 december 2006 15:51 schreef NX het volgende:
Ik heb de ROD! (Ring Of Death)![]()
Ik heb me X360 altijd verticaal gebruikt, een week of anderhalf geleden heb ik het verplaatst en een dag of twee horizontaal gebruikt, nu functioneerd het niet meerOok niet zonder de HDD... Ben nu aan het bellen met de klantenservice... (sta in de wacht)
Wat vreemd is, dat er iets in de X360 los zit (net als een schroefje), als ik me X360 heen en weer beweeg hoor ik het (natuurlijk staat me X360 uit...)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |