Die lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijk.quote:
Dead Rising valt als eerste afquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:22 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede game voor single play en replay value? Gow, Dead rising, cod 3, RSV?
Joh, dit is bagger 1ste klasquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Die lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijk.
''Next Gen is starting, right here, right now''quote:
Congrats!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
Mijn Xbox viert vandaag zijn 1ste verjaardag.
Verrek, die van mij ook, zometeen hem maar feliciteren met een nieuw spel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
Lekker uitgebreid valt wel tegen. Het is wel even leuk om te doen, maar ja ik ben nu vooral bezig met viva pinataquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:21 schreef BMH het volgende:
Zijn er hier mensen die Small arms hebben gekocht? De trial speelt wel lekker. Ik vroeg me af of de full versie lekker uitgebreid is.
Bij mij ook niet totdat ik Windows Vista installeerde, werkt perfect nuquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:07 schreef jogy het volgende:
Ja hallo, mijn mediacentre ding wilt mijn xbox 360 niet vinden en kan ik de muziek van mijn 360 ook op mijn pc krijgen?
Hmz, dat is wel kut, ik ga vista er echt niet opgooien tot het een beetje stabiel is. Microsoft kennende duurt dat nog wel ffquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet totdat ik Windows Vista installeerde, werkt perfect nu
Volgens mij vraagt hij naar single player replay value... Dan is Dead Rising juist dé game uit dat rijtje. Misschien grafisch niet de beste game uit dat rijtje, maar de gameplay is erg vet, vooral omdat je nooit alles in één keer kan doen. Je zal het spel dus vaker van begin af aan moeten spelen om echt het volledige spel te kunnen uit spelen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dead Rising valt als eerste af
De overige games zijn gewoon erg goed, maar ik denk dat op langere termijn CoD 3 of RSV je het meest zullen bezighouden. Ik heb CoD 3 gespeeld en dat spel is echt keigoed online, nu nog alleen wachten op de patch die zeer binnenkort zal verschijnen. Maar goed opzich zijn het ook 3 verschillende shooters, het ligt er maar aan wat jouw ding is
Waarom niet moet je eigenlijk vragen. Je kan er demo's op zetten. Al je game saves, muziek etc. etc..... eigenlijk een must.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een hardeschijf zou kopen ipv een memorykaart?
Is zo'n ding nodig om online te kunnen spelen?
Muziek luister ik wel op mn computer ipv op mn tv, games kan je ook op een memorykaart saven, of is deze te klein om veel te saven?, en demo's zal ik toch niet echt downloaden, tenzij je ze online kan spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom niet moet je eigenlijk vragen. Je kan er demo's op zetten. Al je game saves, muziek etc. etc..... eigenlijk een must.
Mp3's opslaan, patches installeren, gametrailers kijken, demo's downloaden en als je nog geen xbox360 hebt krijg je er ook een draadloze controller bij + headset en die is echt handig, daar kan je nog doorheen lullen als je vanaf je zolder naar beneden huppelt om bier te halen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een hardeschijf zou kopen ipv een memorykaart?
Is zo'n ding nodig om online te kunnen spelen?
Als je online wilt spelen moet je ook geen core-system kopen want dan lukt het in veel gevallen niet. En ja, er zijn online demo's te krijgen van spellen, arcade is ook een leuk iets om mee te spelen trouwens. Dat zijn spellen die je rechtstreeks op je xbox zet en er zitten verslavende tussen, ook online arcade spellen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:41 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Muziek luister ik wel op mn computer ipv op mn tv, games kan je ook op een memorykaart saven, of is deze te klein om veel te saven?, en demo's zal ik toch niet echt downloaden, tenzij je ze online kan spelen.
Is het nu nog steeds must?
Demo's ga je absoluut doen, net zoals het downloaden van trailers. Sommige demo's zijn multiplayerquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:41 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Muziek luister ik wel op mn computer ipv op mn tv, games kan je ook op een memorykaart saven, of is deze te klein om veel te saven?, en demo's zal ik toch niet echt downloaden, tenzij je ze online kan spelen.
Is het nu nog steeds must?
Als je een core system hebt moet je dus gewoon een hdd kopen anders werkt het online spelen dus niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je online wilt spelen moet je ook geen core-system kopen want dan lukt het in veel gevallen niet.
Voor zover ik weet niet nee, heel veel spellen komen meteen met een patch op de proppen die je moet installeren voordat je online kan gaan. Ik weet niet hoe groot die patches zijn maar ik kan me vorstellen dat als het al mogelijk is op een memorykaart dat ie binnen de kortste keren vol zit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:46 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Als je een core system hebt moet je dus gewoon een hdd kopen anders werkt het online spelen dus niet?
Weet ik. Maar ik krijg dat core ding bij n telefoon. Dus ik ahd niet de keuze de duurdere versie te nemen. Vandaar mijn vraag of je per se een hdd moet kopen wil je online kunnen spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef jogy het volgende:
Je kan de HDD er ook later bij kopen hoor, maar dan heb je een HDD gekocht terwijl je voor de totaalprijs een live systeem had kunnen kopen.
Thnx dat wilde ik wetenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet nee, heel veel spellen komen meteen met een patch op de proppen die je moet installeren voordat je online kan gaan. Ik weet niet hoe groot die patches zijn maar ik kan me vorstellen dat als het al mogelijk is op een memorykaart dat ie binnen de kortste keren vol zit.
Yupquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:04 schreef Elocyp het volgende:
Zijn die demo's trouwens gratis te downloaden?
Oeh! een vriend van me had dat ook, even belletje plegen naar de aanbieder en je kan de live versie kopen voor hetzelfde geld dat je moet dokken om een losse hdd te kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:50 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik krijg dat core ding bij n telefoon. Dus ik ahd niet de keuze de duurdere versie te nemen. Vandaar mijn vraag of je per se een hdd moet kopen wil je online kunnen spelen.
Iig alvast bedankt voor de reacties!
Met aanbieder bedoel je de winkel of van wie ik het abonnement heb? Ik neem aan dat je dan gewoon 100 euro erbij moet dokken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh! een vriend van me had dat ook, even belletje plegen naar de aanbieder en je kan de live versie kopen voor hetzelfde geld dat je moet dokken om een losse hdd te kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |