Hij is mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef kepler het volgende:
morgen maar eens kijken voor Las Vegas
Jammer dat de online-mode nog steeds een stuk lelijker is dan de singleplayerquote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij is mooi. Vanmiddag hadden ze 'm al bij de Dixons. Zo even online proberen.
Rainbow Six Vegas en Viva Pinataquote:Op woensdag 29 november 2006 17:26 schreef zatoichi het volgende:
Is het nou Viva Las Vegas of Viva Piñata?
Geen idee, GoW heeft hier totaal geen last van, en 4 tegen 4 met Rainbow six zou net zo vet zijn denk ik. Hoe meer man hoe meer kans op lag vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jammer dat de online-mode nog steeds een stuk lelijker is dan de singleplayer. Waarom toch?
Maar wel leukquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jammer dat de online-mode nog steeds een stuk lelijker is dan de singleplayer. Waarom toch?
Nee, het zijn geen foto's..quote:
Ook dat niet, gewoon zo fake als maar kan.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Niek. het volgende:
Zijn geen screens, ik denk artwork.
Uiteraard, ingame zal het nog wel even duren voor we zover zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Niek. het volgende:
Zijn geen screens, ik denk artwork.
Sorry, maar dit zijn echt GEEN foto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
Het zijn wel (licht gephotoshopte) foto's, dat ziet toch iedereen?
Preciesquote:Op woensdag 29 november 2006 19:13 schreef Niek. het volgende:
Het zijn echt geen foto's, daarvoor zijn ze te apart, qua situatie en uiterlijk.
Nog nooit van photoshop gehoord?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Sorry, maar dit zijn echt GEEN foto's.
Ingame is het zeker niet, maar foto's zijn toch stukken scherper.
Je bent een beetje wereldvreemd denk ik, ik kan je zo tientallen oorlogsgebieden noemen. Kun je duizenden foto's van op internet vinden.quote:En denk je nou echt er ergens een aan gort geschoten kermis is waar ze ff rustig met tanks rijden en fotootjes gaan maken.
Foto's die met de computer bewerkt zijn. Of het zijn gewoon cutscene's, maar gezien de bron zal dat zelfs wel niet.quote:Zal wel artwork zijn. Het is iig met een computer gemaakt, me dunkt.
Okay, blijf vooral denken dat het foto's zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nog nooit van photoshop gehoord?
[..]
Je bent een beetje wereldvreemd denk ik, ik kan je zo tientallen oorlogsgebieden noemen. Kun je duizenden foto's van op internet vinden.
[..]
Foto's die met de computer bewerkt zijn. Of het zijn gewoon cutscene's, maar gezien de bron zal dat zelfs wel niet.
Uh, ik weet het zeker. Denk je dat ze in een paar maanden tijd opeens van CoD3 naar fotorealisme zijn gegaan? Kom op man, denk na..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, blijf vooral denken dat het foto's zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |