Hij is mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef kepler het volgende:
morgen maar eens kijken voor Las Vegas
Jammer dat de online-mode nog steeds een stuk lelijker is dan de singleplayerquote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij is mooi. Vanmiddag hadden ze 'm al bij de Dixons. Zo even online proberen.
Rainbow Six Vegas en Viva Pinataquote:Op woensdag 29 november 2006 17:26 schreef zatoichi het volgende:
Is het nou Viva Las Vegas of Viva Piñata?
Geen idee, GoW heeft hier totaal geen last van, en 4 tegen 4 met Rainbow six zou net zo vet zijn denk ik. Hoe meer man hoe meer kans op lag vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jammer dat de online-mode nog steeds een stuk lelijker is dan de singleplayer. Waarom toch?
Maar wel leukquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jammer dat de online-mode nog steeds een stuk lelijker is dan de singleplayer. Waarom toch?
Nee, het zijn geen foto's..quote:
Ook dat niet, gewoon zo fake als maar kan.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Niek. het volgende:
Zijn geen screens, ik denk artwork.
Uiteraard, ingame zal het nog wel even duren voor we zover zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Niek. het volgende:
Zijn geen screens, ik denk artwork.
Sorry, maar dit zijn echt GEEN foto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
Het zijn wel (licht gephotoshopte) foto's, dat ziet toch iedereen?
Preciesquote:Op woensdag 29 november 2006 19:13 schreef Niek. het volgende:
Het zijn echt geen foto's, daarvoor zijn ze te apart, qua situatie en uiterlijk.
Nog nooit van photoshop gehoord?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Sorry, maar dit zijn echt GEEN foto's.
Ingame is het zeker niet, maar foto's zijn toch stukken scherper.
Je bent een beetje wereldvreemd denk ik, ik kan je zo tientallen oorlogsgebieden noemen. Kun je duizenden foto's van op internet vinden.quote:En denk je nou echt er ergens een aan gort geschoten kermis is waar ze ff rustig met tanks rijden en fotootjes gaan maken.
Foto's die met de computer bewerkt zijn. Of het zijn gewoon cutscene's, maar gezien de bron zal dat zelfs wel niet.quote:Zal wel artwork zijn. Het is iig met een computer gemaakt, me dunkt.
Okay, blijf vooral denken dat het foto's zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nog nooit van photoshop gehoord?
[..]
Je bent een beetje wereldvreemd denk ik, ik kan je zo tientallen oorlogsgebieden noemen. Kun je duizenden foto's van op internet vinden.
[..]
Foto's die met de computer bewerkt zijn. Of het zijn gewoon cutscene's, maar gezien de bron zal dat zelfs wel niet.
Uh, ik weet het zeker. Denk je dat ze in een paar maanden tijd opeens van CoD3 naar fotorealisme zijn gegaan? Kom op man, denk na..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, blijf vooral denken dat het foto's zijn..
Het zijn geen foto's... artwork oftewel getekend/schilderd, dat verklaart waarom het midden in de actie is, er vaag uit ziet en zo'n grauw uiterlijk heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uh, ik weet het zeker. Denk je dat ze in een paar maanden tijd opeens van CoD3 naar fotorealisme zijn gegaan? Kom op man, denk na..
Weg van WWII en de oude developer terug..... nu nog wat GRAW graphics produceren en het recept voor een topper is daar.quote:
Ja.... developer van deel 1 en 2. Nee denk ook niet dat de screens in-game screens zijn, maar ja. GRAW en GoW procuderen ook gruwelijk mooie graphs,..... denk dat CoD nu ook die kant op gaat.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een gezever over de CoD 4 screens zegIngame ? My ass! Het zal hier wel om fake foto's/screens gaan, want op andere sites heb ik ze nog niet gezien. Het verschil tussen CoD 3 en CoD 4 is nu drastisch groot dus ik geloof niet dat dit ingame is. Wie zal er btw verantwoordelijk zijn voor CoD 4. Infinity Ward ?
Brothers In Arms:Hell's Highwayquote:Op woensdag 29 november 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja.... developer van deel 1 en 2. Nee denk ook niet dat de screens in-game screens zijn, maar ja. GRAW en GoW procuderen ook gruwelijk mooie graphs,..... denk dat CoD nu ook die kant op gaat.
Je denk toch serieus niet dat dit echte in-game screens zijn tochquote:Op woensdag 29 november 2006 19:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, blijf vooral denken dat het foto's zijn..
En welke tijdperk gaat Cod4 zich afspellen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef Panick het volgende:
OH MY FUCKING GOD!
Eerste screens van Call of Duty 4
Crysis eat your heart out (als dit echt CoD4 screens zijn that is)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal geruchten nog, maar het is al gezegd.... of het is te lezen. Midden-Oosten dacht ik.... tijd van nu aan de foto's te zienquote:Op woensdag 29 november 2006 19:58 schreef Slappy het volgende:
[..]
En welke tijdperk gaat Cod4 zich afspellen ?
Ja merk je niet dat de stoppen bij hem doorslaanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je denk toch serieus niet dat dit echte in-game screens zijn toch![]()
Ik geloof dat ik inmiddels 3x heb gezegd dat dit niet ingame is....quote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je denk toch serieus niet dat dit echte in-game screens zijn toch![]()
Van die laatste wil ik eventueel nog wel geloven dat het CGI is, maar die anderen zijn gewoon (bewerkte) foto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef Panick het volgende:
OH MY FUCKING GOD!
Eerste screens van Call of Duty 4
Crysis eat your heart out (als dit echt CoD4 screens zijn that is)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zijn er idd nog geen van........quote:Op woensdag 29 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer.... had wel een Vietnam of Korea shooter willen zien.
Ken geen goede iigquote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef Emerica het volgende:
[..]
Daar zijn er idd nog geen van........![]()
Weird, de normale versie is 13 pond duurder daarquote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een email adres van play.com helpdesk? Als ik kijk onder help dan kan ik maar een tweetal sceanrio's kiezen, en beide zijn niet van toepassing, en een nrmaal afres staat er niet bij...
lekkere service zeg...
Mijn bestelling staat nu al bijna een week op processing....
Ze hebben de Tin Edition van Splinter Cell DA voor ¤37,50 liggen.
Denk niet dat dat gaat gebeuren, gezien CoD zichzelf heeft neegezet als realistisch.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk is COD4 een shooter waarbij de (koude) oorlog tussen de Amerikanen en Russen WEL is uitgebroken en we kunnen vechten in Nederland, Belgie, Duitsland, Polen en Rusland.
Midden-Oosten is niet bepaald origineel en vind ik ook minder aantrekkelijk. De Koude Oorlog heeft meer iets mysterieus om zich heen hangen vind ik.
Ja erg realistisch dat tientallen Duitsers een dorp bestormen en toevallig tientallen mortieren bij zich hebben voor de odd chance dat er iemand ergens in een torentje zitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeuren, gezien CoD zichzelf heeft neegezet als realistisch.
harvest moon ?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Viva Pinata is echt tof alleen komen die vieze vlinders mijn tuin niet in die mep ik meteen dood!
Ik vind het niet echt op de sims lijken eerder op harvest moon
en je kunt gewoon saven ja
Harvest moon! die boederij simulator van Nintendo. Daar lijkt het nog het meest op vind ik maar dan andersquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef angel008 het volgende:
[..]
harvest moon ?
er staat ook dat je on-line in elkaars game kan helpen ?
Ik zeg 'WTF!!!???'quote:One thing that depressed me a little was there is a feature to check enemy's poo.
Japanners kennende.. nee geen foutjequote:Op donderdag 30 november 2006 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg 'WTF!!!???'
Is dat een vertalingsfout of wat?
Vietnam zal leuk zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:01 schreef Bastard het volgende:
CoD4... erg jammer dat ze de WW2 setting verlaten![]()
Die eerste vraag ik wel voor kerstquote:Op donderdag 30 november 2006 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
Viva Pinata en Rainbow Six Vegas.
Weer 2 topgames
Precies.. andere games die al vietnam gebruiken.. waar ik overigs geen goeie van ken.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vietnam zal leuk zijn.
Moderne tijden zal wat jammer zijn daar hebben we Ghost Recon of Battlefield wel voor.
Ze moeten gewoon de Duitse kant van het verhaal eens gaan belichten podverdorrie!quote:Op donderdag 30 november 2006 07:01 schreef Bastard het volgende:
CoD4... erg jammer dat ze de WW2 setting verlaten![]()
Halo 2.5quote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
HALO3 SCREEEEEEEEEENNSSSSSSSSS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
Misschien gameplay boven graphix.. maar ze hebben nog een jaar om er aan te werkenquote:
DIe vallen tegenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
Degene waar No Regio Protection bij staat (zie games als Just Cause, Rainbow Six: Vegas, F.E.A.R., etc.)quote:Op donderdag 30 november 2006 08:58 schreef angel008 het volgende:
zit voor het eerst op dat play asia maar jezus wat een leuke prijzen staan daar zeg..
welke zijn nu eigenlijk speelbaar want ik zie veel ntsc games ?
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
1080p !!!!!!! YESSSSSSquote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
Beetje voorbarig. Ze hebben nog een HEEL JAAR om de game grafisch een topper te maken. Wat ik begrepen heb draait de game momenteel op een geupgrade versie van de Halo 2 engine en is het een pre-alpha versie van de game. Ga daar vooral lekker over oordelenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]Is dit 360......................... screens vallen tegen. Maar de gameplay zal het hopelijk goed maken. Loop nog niet warm voor de titel.
Dan moeten ze die screens niet laten zien....quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Ze hebben nog een HEEL JAAR om de game grafisch een topper te maken. Wat ik begrepen heb draait de game momenteel op een geupgrade versie van de Halo 2 engine en is het een pre-alpha versie van de game. Ga daar vooral lekker over oordelen
Oordelen.... mag mijn mening wel geven toch? Ben overigens niet de enige. Vind het er gewoon niet mooi uitzienquote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Ze hebben nog een HEEL JAAR om de game grafisch een topper te maken. Wat ik begrepen heb draait de game momenteel op een geupgrade versie van de Halo 2 engine en is het een pre-alpha versie van de game. Ga daar vooral lekker over oordelen
Beetje voorbarig om dan nu al screens te gaan uitgeven.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
De tegenstand is aangepast aan je eigen auto, dus gewoon een wat langzamere auto pakken met een goede wegligging.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Morthill het volgende:
momenteel druk bezig met Saints Row uitspelen (werd wel eens tijd) en god wat zijn die race-missies bloedirritant. Als je echt op snelheid gaat heb je totaal geen controle en elk tikje van een tegenstander duwt je volledig van de baan af. Na uurtje of wat Los Cornales races gehaald eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |