Denk niet dat dat gaat gebeuren, gezien CoD zichzelf heeft neegezet als realistisch.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk is COD4 een shooter waarbij de (koude) oorlog tussen de Amerikanen en Russen WEL is uitgebroken en we kunnen vechten in Nederland, Belgie, Duitsland, Polen en Rusland.
Midden-Oosten is niet bepaald origineel en vind ik ook minder aantrekkelijk. De Koude Oorlog heeft meer iets mysterieus om zich heen hangen vind ik.
Ja erg realistisch dat tientallen Duitsers een dorp bestormen en toevallig tientallen mortieren bij zich hebben voor de odd chance dat er iemand ergens in een torentje zitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeuren, gezien CoD zichzelf heeft neegezet als realistisch.
harvest moon ?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Viva Pinata is echt tof alleen komen die vieze vlinders mijn tuin niet in die mep ik meteen dood!
Ik vind het niet echt op de sims lijken eerder op harvest moon
en je kunt gewoon saven ja
Harvest moon! die boederij simulator van Nintendo. Daar lijkt het nog het meest op vind ik maar dan andersquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef angel008 het volgende:
[..]
harvest moon ?
er staat ook dat je on-line in elkaars game kan helpen ?
Ik zeg 'WTF!!!???'quote:One thing that depressed me a little was there is a feature to check enemy's poo.
Japanners kennende.. nee geen foutjequote:Op donderdag 30 november 2006 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg 'WTF!!!???'
Is dat een vertalingsfout of wat?
Vietnam zal leuk zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:01 schreef Bastard het volgende:
CoD4... erg jammer dat ze de WW2 setting verlaten![]()
Die eerste vraag ik wel voor kerstquote:Op donderdag 30 november 2006 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
Viva Pinata en Rainbow Six Vegas.
Weer 2 topgames
Precies.. andere games die al vietnam gebruiken.. waar ik overigs geen goeie van ken.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vietnam zal leuk zijn.
Moderne tijden zal wat jammer zijn daar hebben we Ghost Recon of Battlefield wel voor.
Ze moeten gewoon de Duitse kant van het verhaal eens gaan belichten podverdorrie!quote:Op donderdag 30 november 2006 07:01 schreef Bastard het volgende:
CoD4... erg jammer dat ze de WW2 setting verlaten![]()
Halo 2.5quote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
HALO3 SCREEEEEEEEEENNSSSSSSSSS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
Misschien gameplay boven graphix.. maar ze hebben nog een jaar om er aan te werkenquote:
DIe vallen tegenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
Degene waar No Regio Protection bij staat (zie games als Just Cause, Rainbow Six: Vegas, F.E.A.R., etc.)quote:Op donderdag 30 november 2006 08:58 schreef angel008 het volgende:
zit voor het eerst op dat play asia maar jezus wat een leuke prijzen staan daar zeg..
welke zijn nu eigenlijk speelbaar want ik zie veel ntsc games ?
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
1080p !!!!!!! YESSSSSSquote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg stoer wapen
Beetje voorbarig. Ze hebben nog een HEEL JAAR om de game grafisch een topper te maken. Wat ik begrepen heb draait de game momenteel op een geupgrade versie van de Halo 2 engine en is het een pre-alpha versie van de game. Ga daar vooral lekker over oordelenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]Is dit 360......................... screens vallen tegen. Maar de gameplay zal het hopelijk goed maken. Loop nog niet warm voor de titel.
Dan moeten ze die screens niet laten zien....quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Ze hebben nog een HEEL JAAR om de game grafisch een topper te maken. Wat ik begrepen heb draait de game momenteel op een geupgrade versie van de Halo 2 engine en is het een pre-alpha versie van de game. Ga daar vooral lekker over oordelen
Oordelen.... mag mijn mening wel geven toch? Ben overigens niet de enige. Vind het er gewoon niet mooi uitzienquote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Ze hebben nog een HEEL JAAR om de game grafisch een topper te maken. Wat ik begrepen heb draait de game momenteel op een geupgrade versie van de Halo 2 engine en is het een pre-alpha versie van de game. Ga daar vooral lekker over oordelen
Beetje voorbarig om dan nu al screens te gaan uitgeven.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
De tegenstand is aangepast aan je eigen auto, dus gewoon een wat langzamere auto pakken met een goede wegligging.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Morthill het volgende:
momenteel druk bezig met Saints Row uitspelen (werd wel eens tijd) en god wat zijn die race-missies bloedirritant. Als je echt op snelheid gaat heb je totaal geen controle en elk tikje van een tegenstander duwt je volledig van de baan af. Na uurtje of wat Los Cornales races gehaald eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |