Alleen wel de gordijnen dicht houden voordat de buurt denkt dat je een debiel bent geworden.quote:
zal donker worden dan bij al die Nintendo-fansquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen wel de gordijnen dicht houden voordat de buurt denkt dat je een debiel bent geworden.
Of wacht...
Wat bedoel je daarmee? Zo'n spel dat je om de beurt speelt en waar je dus maanden over kunt doen? Of met vrienden thuis het spel spelen? In het laatste geval gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ouderwetse variant, al is het alleen maar omdat ik dan huisjes kan figuren kan bouwen met de houten straten als ik niet aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Catan met bekenden kan best leuk zijn... Hoop ook dat je hem offline kunt spelen en dan het spel ook op kunt slaan, zodat het gewoon bordgame wordt zonder het gezeik dat zetten vals zijn etc...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter hype: ik ben erin getrapt
Gears of War hype: ik ben erin getrapt
Rainbow Six Vegas hype: ik ben erin getraptnog niet gespeeld
Wireless Headset hype: ik ben erin getraptmoet ik nog ontvangen
Viva Pinata hype: ik ben nog een zwevende kiezerdenk toch nog maar niet
Catan hype: no way
Is dat incl. of excl. verzendkosten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Incl. Als je vandaag nog stemt!quote:
Sorry....we hebben al genoeg koekjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
ik mag geen koekjes aannemen van vreemde mensenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Sure, maar als je krap behuisd bent, of gewoon vaak dronken vrienden hebt, dan vind ik dit een aardige oplossing... Ik heb geen tafel vrij in mijn huis iig...quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Zo'n spel dat je om de beurt speelt en waar je dus maanden over kunt doen? Of met vrienden thuis het spel spelen? In het laatste geval gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ouderwetse variant, al is het alleen maar omdat ik dan huisjes kan figuren kan bouwen met de houten straten als ik niet aan de beurt ben.
Offline spelers zijn (of kunnen) wel een stuk sneller, dus dat scheelt ook al heel wat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Catan met bekenden kan best leuk zijn... Hoop ook dat je hem offline kunt spelen en dan het spel ook op kunt slaan, zodat het gewoon bordgame wordt zonder het gezeik dat zetten vals zijn etc...
Blauw is toch Line-In? Dan moet je daar dat grone stekkertje in doen, en dan in Volume Control (rechtsonder, luidsprekericoontje) zorgen dat de Line-In volledig open staat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef sakeh het volgende:
Zit met een probleempje;
Heb de 360 op mijn tft aangesloten, maar hier zitten geen boxen in..
Nu heb ik die 3,5 MM plug in mijn pc gestoken, maar nu krijg ik HEEL zacht geluid...
Is hier iets aan te doen, ik ben een onboard ac 97 (crap, ik weet het) geluidskaart, met daarop een logitech 5,1 setje *niet optisch*.. Heb alleen achter nog een blauwe en roze (mic) poort vrij en voor 1 voor mijn koptelefoon (hier zit de 360 dus nu in)..
Iemand een oplossing![]()
hehe, wat domquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Blauw is toch Line-In? Dan moet je daar dat grone stekkertje in doen, en dan in Volume Control (rechtsonder, luidsprekericoontje) zorgen dat de Line-In volledig open staat.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus jij koopt ook geen merkkleding?
Wat hij zegt, ik ga geen kleding kopen dat verkapte reclame borden zijn, ook daar kots ik opquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In ieder geval niet de kledingstukken waarop met koeieletters de naam van het merk opstaat.
Ik heb net op je gestemdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Heerlijk apparaat. Onmisbaar voor de Live gamer zeg ik jequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef mini-lellan het volgende:
Review draadloze headset
Beetje duur.![]()
Neequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
Zijn er nog emulators voor XBOX360?
Lijkt me wel gaaf ouwe games te spelen
Heb um nog niet open gemaakt, maar hij ziet er mooi uit inderdaad. Jammer dat m'n Xbox eigenlijk niet echt in het zicht staat waar ik game. Hang 'm wel aan de muur danquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
Faceplate binnen!Grappig is ook dat er een kaartje bij zit waardoor je ook een thema gratis voor je Xbox Kunt downloaden
[afbeelding]
In de doos zit een kaartje voor de downloadquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Heb um nog niet open gemaakt, maar hij ziet er mooi uit inderdaad. Jammer dat m'n Xbox eigenlijk niet echt in het zicht staat waar ik game. Hang 'm wel aan de muur dan
Cool waar heb je die gekocht en wat kost ie? Ik zou opzich wel eens een andere faceplate willen en deze is wel erg mooi.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
Faceplate binnen!Grappig is ook dat er een kaartje bij zit waardoor je ook een thema gratis voor je Xbox Kunt downloaden
[afbeelding]
15 eurie bij de mediamarktquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Cool waar heb je die gekocht en wat kost ie? Ik zou opzich wel eens een andere faceplate willen en deze is wel erg mooi.
Ik wil m omdat ik dan goedkoop kan bellenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk apparaat. Onmisbaar voor de Live gamer zeg ik je
Ik zag hetquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leuk ding zo'n 360..... vooral als je vriendin dan langskomt en vervolgens al 1,5 uur zit te UNO'en.....
update... 2,5 uur.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leuk ding zo'n 360..... vooral als je vriendin dan langskomt en vervolgens al 1,5 uur zit te UNO'en.....
Volgens mij heeft hij 'm ook gewonnen bij 360only.nl. Ik heb 'm er ook op gezet en hij is erg fraai. Jammer dat de bijgeleverde theme weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Cool waar heb je die gekocht en wat kost ie? Ik zou opzich wel eens een andere faceplate willen en deze is wel erg mooi.
Grappig, nu krijg je taferelen die je meestal eerder andersom verwacht...quote:
SkUlL SpLiTtEr WiL jIj MeT mIj DoUcHuUun? QuDoWzZZ PlZzZ!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, nu krijg je taferelen die je meestal eerder andersom verwacht...
Uitkleden voor dr neus, langzaam weg lopen richting douche, veel geluid maken hoe lekker het wel niet is onder het warme water, na 20 minuten terugkomen, lichtelijk verbaasd, handoek omgeslagen, langs de bank lopen, rug naar dr toedraaien en handoek laten vallen, subtiel weglopen...
Schat, als je ZO tegen me begint te praten begin ik een telefoonboek op te rollen...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
SkUlL SpLiTtEr WiL jIj MeT mIj DoUcHuUun? QuDoWzZZ PlZzZ!
Mooie schoenen!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schat, als je ZO tegen me begint te praten begin ik een telefoonboek op te rollen...
Leer eerst maar eens begrijpend lezenquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens begrijpend lezen
Mjah, mute bobkiss and a moo-mooquote:
*FAPFAPFAP*quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
[afbeelding]
Is het wat.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:27 schreef Wessiej het volgende:
Roboblitz is online.
Doom3 engine was het toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:32 schreef Wessiej het volgende:
Mijn xbox begon raar te doen, geluid kwam opeens in jaren 80 bliepjes, toen maar uitgezet.
Zag er wel mooi uit, ongeveer een xbox 1 game.
quote:
Waarvandaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dat deze theme? Want die vind ik toch wel erg vetquote:Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij 'm ook gewonnen bij 360only.nl. Ik heb 'm er ook op gezet en hij is erg fraai. Jammer dat de bijgeleverde theme weinig voorstelt.
http://www.tothegame.com is de bestequote:Op woensdag 6 december 2006 10:39 schreef Gajes het volgende:
waar kan je ook alweer die site met releases vinden?
Geen zin om te zoeken!
Ik weet niet of die te koop is in de winkel?quote:
Mediamarkt heeft ze, ik heb ze al zien liggen in de winkel samen met Viva Piñata faceplatesquote:Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet niet of die te koop is in de winkel?
Nee, het zegt me helemaal niks en heb er mij er niet in verdiept. Iedereen die m heeft vind m super.. maar voor mij is iets een superspel als het snel is, bloed heeft, kogels of banden, luidruchtig en ... niet op de laatste plaats een MP.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Jheronimus het volgende:
Anyone hooked on Viva Pinata momenteel? Ik wel!
Het is een mooie faceplate, alleen het is zooooo lelijk op een witte xboxquote:Op woensdag 6 december 2006 11:52 schreef Heintje het volgende:
Als het goed is krijg ik binnenkort een GoW faceplate, lijkt me ook wel gaaf.
Heb gister mn exemplaar binnengekregen en mn vriendin is er meteen aan begonnen. Ziet er erg leuk, vrolijk en mooi uit. Kan me best voorstellen dat het erg leuk en verslavend isquote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Jheronimus het volgende:
Anyone hooked on Viva Pinata momenteel? Ik wel!
Hij zou voor 2007 komen, maar ik betwijfel of ze dat nog gaan redden..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt Catan nu dan?
Gelukkig heb ik mijn xbox zo opgesteld dat ik eigenlijk alleen maar de voorkant zie. En met wat moeite zie ik de zijkanten die grijs zijn. (ik heb hem in de liggende positie.)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is een mooie faceplate, alleen het is zooooo lelijk op een witte xbox
Kan die 360 zijn lucht wel kwijt dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn xbox zo opgesteld dat ik eigenlijk alleen maar de voorkant zie. En met wat moeite zie ik de zijkanten die grijs zijn. (ik heb hem in de liggende positie.)
Dus voor mij is dat geen probleem.
Bel ze ff.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kots trouwens op de checkpoint verdeling van rainbow six, soms krijg je ze heel snel achter elkaar, en soms moet je door 2 hele zware gebieden heen vechten voor je weer een checkpoint hebt..
Op normal is dit mischien geen probleem maar ik speel het op realistic en erger me er kapot aan
Wat is daar nou realistic aan? Denk je dat die gasten in het echt ook van checkpoint naar checkpoint rennen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kots trouwens op de checkpoint verdeling van rainbow six, soms krijg je ze heel snel achter elkaar, en soms moet je door 2 hele zware gebieden heen vechten voor je weer een checkpoint hebt..
Op normal is dit mischien geen probleem maar ik speel het op realistic en erger me er kapot aan
op realistic zou eigenlijk de DVD moeten ontploffen als je dood gaatquote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is daar nou realistic aan? Denk je dat die gasten in het echt ook van checkpoint naar checkpoint rennen?
Dat zal ik ook even meenemen in mijn telefoongesprek danquote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is daar nou realistic aan? Denk je dat die gasten in het echt ook van checkpoint naar checkpoint rennen?
Hmm, die wil ik ook hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij zou voor 2007 komen, maar ik betwijfel of ze dat nog gaan redden..
Whehehequote:Op woensdag 6 december 2006 14:55 schreef twi het volgende:
Kunnen we al die kleine kinderen niet eens een keer massaal ontvoeren trouwens, als kinderloze Live-gamers? Papa's die om half elf (of half twaalf) al stoppen met gamenOf die, die uberhaupt geen Rainbow Six kopen. Waar blijf je, B.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |