Voor mij ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect..... persoonlijk een must have voor 2007 voor me
Verwacht het wel, ze hebben iig genoeg ervaring met KOTOR.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
Mass effect lijkt me persoonlijk ook erg cool worden!
Hopen dat het een beetje lekker speelt!
quote:Zo is bekend geworden dat zowel NBA Street Homecourt als Def Jam Icon beide op 15 februari van het volgend jaar op de Xbox 360 zullen verschijnen.
Check de nieuwe trailer maar..... jij kan zelfs bepalen hoelang gesprekken gaan duren. Voor degene die het willen kan het en voor degene die het niet willen onderbreken characters gewoon tijdens gesprekken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef Heintje het volgende:
Moet je in Mass Effect weer net zoveel lullen als in Jade Empire? Of wordt het meer een actie game?
Tering.... als je toch aan het uitgeven bent haal dan ook een Wireless headsetquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:40 schreef Boef het volgende:
Ik ga denk ik vanmiddag ff een GoW pakketje halen. Ik heb ook al RS:V en Saint's Row besteld bij play-asia, samen voor ¤65,- inc. verzending. Viva Piñata erbij halen voor m'n meissie.
Als ik nou een Live Vision Camera Gold pack, Wireless expansion pack en een play en charge kitje haal ben ik dan helemaal klaar, qua accesoires?
Die PS3 hoeft voor mij voorlopig niet. Althans.... totdat MGS4 of FF13 uitkomt uiteraardquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect
Assassin's Creed
Halo 3
Halo Wars
GTA IV
BioShock
Brothers in Arms
Medal of Honor
Ghost Recon 2
Command & Conquer
Lost Planet
Blue Dragon
Forza 2
Alone in the Dark
Colin McRae: DIRT
Crackdown
Dark Sector
Half-Life 2: Episode Two
Harker
Haze
Huxley
Kane & Lynch: Dead Men
Overlord
Project Offset
Resident Evil 5
Stranglehold
The Darkness
The Outsider
Turok
Two Worlds
Unreal Tournament 2007
Zomaar wat games die ik in 2007 wil hebben... hopelijk kondigen ze niet nog meer aan, ik ga failliet
Hehe, tja, met deze setup heb ik natuurlijk al twee wireless controllers met 2 wired headsets. Zit er bij de 360 zelf ook al een Gold abbo van een maandje ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering.... als je toch aan het uitgeven bent haal dan ook een Wireless headset
Dit wordt dan mijn lijstje, ook best veelquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef devv05 het volgende:
Assassin's Creed
Army of Two
Halo 3
Halo Wars
GTA IV
Medal of Honor
Ghost Recon 2
Command & Conquer
Forza 2
Alone in the Dark
Huxley
Resident Evil 5
Zomaar wat games die ik in 2007 wil hebben... hopelijk kondigen ze niet nog meer aan, ik ga failliet
Voorlopig zeker. Heb nu een Wii voor de fungames erbij en eigenlijk ben je dan gewoon 100% gedektquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dé 360 is dé console. Period.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dé 360 is dé console. Period.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |