Voor mij ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect..... persoonlijk een must have voor 2007 voor me
Verwacht het wel, ze hebben iig genoeg ervaring met KOTOR.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
Mass effect lijkt me persoonlijk ook erg cool worden!
Hopen dat het een beetje lekker speelt!
quote:Zo is bekend geworden dat zowel NBA Street Homecourt als Def Jam Icon beide op 15 februari van het volgend jaar op de Xbox 360 zullen verschijnen.
Check de nieuwe trailer maar..... jij kan zelfs bepalen hoelang gesprekken gaan duren. Voor degene die het willen kan het en voor degene die het niet willen onderbreken characters gewoon tijdens gesprekken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef Heintje het volgende:
Moet je in Mass Effect weer net zoveel lullen als in Jade Empire? Of wordt het meer een actie game?
Tering.... als je toch aan het uitgeven bent haal dan ook een Wireless headsetquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:40 schreef Boef het volgende:
Ik ga denk ik vanmiddag ff een GoW pakketje halen. Ik heb ook al RS:V en Saint's Row besteld bij play-asia, samen voor ¤65,- inc. verzending. Viva Piñata erbij halen voor m'n meissie.
Als ik nou een Live Vision Camera Gold pack, Wireless expansion pack en een play en charge kitje haal ben ik dan helemaal klaar, qua accesoires?
Die PS3 hoeft voor mij voorlopig niet. Althans.... totdat MGS4 of FF13 uitkomt uiteraardquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect
Assassin's Creed
Halo 3
Halo Wars
GTA IV
BioShock
Brothers in Arms
Medal of Honor
Ghost Recon 2
Command & Conquer
Lost Planet
Blue Dragon
Forza 2
Alone in the Dark
Colin McRae: DIRT
Crackdown
Dark Sector
Half-Life 2: Episode Two
Harker
Haze
Huxley
Kane & Lynch: Dead Men
Overlord
Project Offset
Resident Evil 5
Stranglehold
The Darkness
The Outsider
Turok
Two Worlds
Unreal Tournament 2007
Zomaar wat games die ik in 2007 wil hebben... hopelijk kondigen ze niet nog meer aan, ik ga failliet
Hehe, tja, met deze setup heb ik natuurlijk al twee wireless controllers met 2 wired headsets. Zit er bij de 360 zelf ook al een Gold abbo van een maandje ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering.... als je toch aan het uitgeven bent haal dan ook een Wireless headset
Dit wordt dan mijn lijstje, ook best veelquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef devv05 het volgende:
Assassin's Creed
Army of Two
Halo 3
Halo Wars
GTA IV
Medal of Honor
Ghost Recon 2
Command & Conquer
Forza 2
Alone in the Dark
Huxley
Resident Evil 5
Zomaar wat games die ik in 2007 wil hebben... hopelijk kondigen ze niet nog meer aan, ik ga failliet
Voorlopig zeker. Heb nu een Wii voor de fungames erbij en eigenlijk ben je dan gewoon 100% gedektquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dé 360 is dé console. Period.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dé 360 is dé console. Period.
Rond half november 2007 volgens de geruchten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef Sala-adin het volgende:
Enig idee wanneer Halo3 uitkomt?
Als Zelda je interresseerd haal 'm dan voor de Cube zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:15 schreef Pritt het volgende:
Als die 360 eens wat goedkoper wordt schaf ik er ook wel eentje aan.
De Wii vind ik vrij mager, alleen Zelda intresseert me.
Dan hou ik me tot die tijd lekker zoet met halo2quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rond half november 2007 volgens de geruchten.
Die drie spellen bij elkaar kunnen niet op tegen Mass Effect.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
MGS, FF en DMC word ik niet warm of koud van en dat zijn eigenlijk de enige games die de PS3 nog van enige meerwaarde zouden kunnen voorzien.
Hype op een spel waar alleen een filmpje van bekend is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Die drie spellen bij elkaar kunnen niet op tegen Mass Effect.
Ow nee, hype vanwege de games die ze daarvoor allemaal hebben gemaakt. Hype vanwege de grote interactie en de grafische kwaliteit (en de physics niet vergeten). Hype vanwege het aantal werelden dat je kan bezoeken. Hype vanwege het verhaal dat wel weer snor zal zitten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hype op een spel waar alleen een filmpje van bekend is.![]()
![]()
Properly owned.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow nee, hype vanwege de games die ze daarvoor allemaal hebben gemaakt. Hype vanwege de grote interactie en de grafische kwaliteit (en de physics niet vergeten). Hype vanwege het aantal werelden dat je kan bezoeken. Hype vanwege het verhaal dat wel weer snor zal zitten.
Hype omdat dit de KOTOR voor de 360 wordt.
Tsja, veel mensen praten als een kip zonder kop (lees zonder argumentatie).quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow nee, hype vanwege de games die ze daarvoor allemaal hebben gemaakt. Hype vanwege de grote interactie en de grafische kwaliteit (en de physics niet vergeten). Hype vanwege het aantal werelden dat je kan bezoeken. Hype vanwege het verhaal dat wel weer snor zal zitten.
Hype omdat dit de KOTOR voor de 360 wordt.
[Aan]Fanboymode[Aan]quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Die drie spellen bij elkaar kunnen niet op tegen Mass Effect.
Dat is net als met drugs he, dosering maakt het vergifquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:27 schreef bigore het volgende:
Eigenlijk is die 360 gewoon een kutapparaat. Ik leg uit
1. Hij neemt veel tijd in beslag.
2. Door deze tijd die je kwijt raakt zal je geen vriendin vinden, of je raakt je vriendin kwijt.
3. Hierdoor zul je sociaal problemen krijgen met de mensen in de buitenwereld.
4. Daarbij raak je de kans om vrienden kwijt te raken, mits deze in hetzelfde circuit zitten.
5. Hij neemt veel geld in beslag.
6. Doordat je geen geld hebt, raak je gefrustreerd dat je niet alle games kan kopen die je zou willen. Hierdoor wordt punt 3 weer aangesneden.
7. Wegens slaaptekorten zal je veel moe zijn, en weinig fut hebben, je gezondheid dendert achteruit, en je levensduur wordt met minimaal 10 jaar verkort.
8. Je sterft alleen, zonder vriendin, zonder vrienden en zonder geld.
9. Maar in je testament staat wel, ik wil begraven worden met me xbox 360, dat dan weer wel.
Ik hoop net zoveel of meer. Ik wil ook een stuk actie maar na een bezoek aan een vijandig planeet wil ik ook weer graag naar een vriendelijke en dan een hoop praten enz en nieuwe wapens/armor en dergelijk aanschaffen dat vind ik het mooie er aan de actie is voor mij een leuk extra'tje bij dat spel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef Heintje het volgende:
Moet je in Mass Effect weer net zoveel lullen als in Jade Empire? Of wordt het meer een actie game?
Nog steeds geen enkele indicatie, zelfs geen gerucht, dat hij naar 360 komtquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:48 schreef devv05 het volgende:
Unreal Tournament 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |