Mensen de winkel inlokken en hopen dat ze met meer dan alleen het spel naar buiten lopen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:30 schreef koentje.k het volgende:
Jezus! Dat is wel erg goedkoop, daar maken ze vast geen winst op.
Ja dat snap ik, maar voor andere dingen heb ik geen geld... en de meste gamers ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen de winkel inlokken en hopen dat ze met meer dan alleen het spel naar buiten lopen.
Tof! Deze week ff daarheen dusquote:
Ik speelde vaak illegale games op mn PS2 en PC, maar vanaf de 360 doe ik dat niet meer. Een game is gewoon zoveel leuker als je 'm zelf hebt gekocht en origineel bezit, met hoesje en doosje. Dan neem je toch de tijd voor de game en kijk je ernaar uit. Met illegale games weet je al gauw niet meer wat je moet spelen waardoor je vaak even snel door een spel heen loopt om maar weer de volgende te spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:45 schreef angel008 het volgende:
wat ik me nu eigenlijk afvraag hoeveel mensen hier hebben hun 360 omgebouwd en werkt nog ?
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 27 november 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was een foutje toch? Iemand op GoT had gebeld dacht ik.
dat zelfde zit ik nu ook vooral op de pc heb ik weinig orginele games.. behalve echt toppers die heb ik orgineel gekocht.quote:Op maandag 27 november 2006 11:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik speelde vaak illegale games op mn PS2 en PC, maar vanaf de 360 doe ik dat niet meer. Een game is gewoon zoveel leuker als je 'm zelf hebt gekocht en origineel bezit, met hoesje en doosje. Dan neem je toch de tijd voor de game en kijk je ernaar uit. Met illegale games weet je al gauw niet meer wat je moet spelen waardoor je vaak even snel door een spel heen loopt om maar weer de volgende te spelen.
Bovendien is ombouwen deze generatie erg tricky doordat MS nu heel makkelijk nieuwe updates uit kan geven met alle gevolgen (bv. een ban of erger) van dien. Ik zou het risico niet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |