Jep ik kan em nu ophalen als ik wil..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef wc-eend het volgende:
FRS denk ik ofzo?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, patches galore.
Dimplus heeft hem ook al en ook de CE.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jep ik kan em nu ophalen als ik wil..
Maar ze hebben geen CE..
ik zie ze ook nergens online staan bij winkels..alleen bij play.com...komt die uberhaupt wel in nederland uit?
Balen, rond oktober komen er al zoveel goede games uit... Maar ja beter een game die echt af is dan een game die maar half af is omdat hij de verkoop in moest...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Brother in Arms uitgesteld tot minimaal Oktober 2007
Onze Hansquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jep ik kan em nu ophalen als ik wil..
Maar ze hebben geen CE..
ik zie ze ook nergens online staan bij winkels..alleen bij play.com...komt die uberhaupt wel in nederland uit?
nog nooit van gehoord, ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 trailers op het dashboard te downloaden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, ziet er wel leuk uit
Ah maar daar kom ik niet en ik bestel er nooit wat.. even afwachten dus!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem ook al en ook de CE.
weet nog steeds niet wat de oplossing is om internet op mn xbox te krijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 trailers op het dashboard te downloaden.
Persoonlijk heb ik geen sterk gevoel over het spel.
Daar heb ik gelukkig op mijn normale tv geen last, noch van mijn lcd.. het schijnt alleen wat stabiliteit gefixt te hebben dus tja..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:17 schreef Sjoem het volgende:
Trouwens, een jongen van m'n vriendenlijstje heeft na de update echt kutbeeld op zijn niet-breedbeeldtv.
Zo raar vind ik het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
Jammer!! zon poppetje lijkt me wel vetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Balen dat ik vandaag niet naar de Lost Planet launchevent kon trouwens, anders had ik de game nu gehad en een mech poppetje
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Wow stoer. Maar je hebt nog steeds kutbeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kom maar met je Breedbeeld tv/HDTV
ik heersch je toch wel met mijn 4:3 TV
Nee hoor het beeld is prima, niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wow stoer. Maar je hebt nog steeds kutbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |