QFTquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee hoor het beeld is prima, niks mis mee.
Zolang mijn TV het nog gewoon doet en ze zijn met kabel TV nog niet overgestapt naar HD zie ik geen reden om een goed werkende TV te vervangen...
En zolang ik nog steeds win online van HD-Patsers die tof lopen te doen met hun aankoop, dan heb ik alleen maar meer plezier online
mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
Ik snap het best, maar grafische pracht en praal heeft niets met de kwaliteit van je spelniveau te maken vind ik. Jij bent tevreden met minder, sommige mensen niet, zoals ik helaas...dat geintje heeft me al gauw duizenden euro's meer gekocht, dus had ook liever gehad dat ik genoegen kon nemen met een stuk mindere kwaliteit graphicsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zolang mijn TV het nog gewoon doet en ze zijn met kabel TV nog niet overgestapt naar HD zie ik geen reden om een goed werkende TV te vervangen...
En zolang ik nog steeds win online van HD-Patsers die tof lopen te doen met hun aankoop, dan heb ik alleen maar meer plezier online
Sommige mensen gaat het niet alleen om het winnen. Het verhoogt gewoon het gameplezier. Als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug, maar kan me voorstellen als je niet beter weet dat het wel te doen valt op een normale breedbeeld tv... maar een 4:3, mja.. maar ach, als jij er genoeg mee neemt prima tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope Ms. Pacmanquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Enchanter het volgende:
morgen (eigenlijk vandaag ) Worms ?
Ik denk dat jij in 2040 wel een HDTV hebt...Aangezien ze in Nederland alleen bij een aantal publieke omroepen pas overgestapt zijn op breedvbeeld (dus als jullie thuis RTL 4 in breedbeeld kijken....Dan lijk je wel een verdomde kamper die geen klote verstand heeft van TV's..Van breedbeeld af die troep!!) dan kan HDTV nog heel lang duren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo is dat.. andere mensen verdedigen hun dure tv aankoop ook graag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat het door niet HDTV-bezitters al gauw als nutteloos wordt bestempeld omdat zij het niet kunnen verteren dat zij niet de tijd/zin/geld hebben om die dure aankoop te doen. Niemand wil zich slecht voelen over zijn bezittingen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is dat.. andere mensen verdedigen hun dure tv aankoop ook graag.
Najaquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het door niet HDTV-bezitters al gauw als nutteloos wordt bestempeld omdat zij het niet kunnen verteren dat zij niet de tijd/zin/geld hebben om die dure aankoop te doen. Niemand wil zich slecht voelen over zijn bezittingen.
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sommige mensen gaat het niet alleen om het winnen. Het verhoogt gewoon het gameplezier. Als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug, maar kan me voorstellen als je niet beter weet dat het wel te doen valt op een normale breedbeeld tv... maar een 4:3, mja.. maar ach, als jij er genoeg mee neemt prima toch
Dat vind jij ja. Als ik het mij makkelijk kan permitteren, dan is de aanschaf voor mij gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...
Ik gebruik de mijn inmiddels als extra PC monitor,quote:voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Een HDTV van 1.20m breed vergelijken met jou schermpie is dan weer een lekkere vergelijking, ik weet niet hoe groot je huidige tv is, maar vergelijk die gewoon met een zelfde maat HDTV(HDready waarschijnlijk). Je moet dus nagaan dat ie 1.20m breed al scherper is als jouw tv, dan moet je daar 82cm van maken met dezelfde resolutie, dan zie je pas het echte verschil.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...
Mooie plaatjes hoor, ziet er ook wel wat mooier uit.
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Mijn volgende tv word ook een HDTV, maar zolang de games er op deze tv nog prachtig uitzien, en mijn TV het gewoon nog doet vind ik het niet nodig om deze TV bij het oud vuil te zetten omdat de plaatjes er iets scherper op worden.
Ik heb een keer met een gewone breedbeeld tv naast die van mijn vriend gespeeld (HDTV) en echt.. wat een verschil hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...
Mooie plaatjes hoor, ziet er ook wel wat mooier uit.
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Mijn volgende tv word ook een HDTV, maar zolang de games er op deze tv nog prachtig uitzien, en mijn TV het gewoon nog doet vind ik het niet nodig om deze TV bij het oud vuil te zetten omdat de plaatjes er iets scherper op worden.
Jup.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef Theamerican het volgende:
over die update van de xbox er wordt gezegd dat je elke update moet installeren als je gebruik wil maken van xbox live??
dus eigenlijk heb je dan geen keuze toch?
Idd, maar je wilt de updates ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef Theamerican het volgende:
over die update van de xbox er wordt gezegd dat je elke update moet installeren als je gebruik wil maken van xbox live??
dus eigenlijk heb je dan geen keuze toch?
Ik heb wat op MSN rondgehangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef Theamerican het volgende:
@ sjoem waar was je nou gister :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |