Of misschien door de review van Jorien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
Beste verkoop cijfers mischien... niet de beste game
ik, om jullie te pestenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef Retarded het volgende:
wie maakt er nou een TT over een kuttitel die 3 maanden geleden uitgekomen is??
Mensen mogen je al niet, ga je vervolgens olie op het vuur gooienquote:
Je gebruikt een komma!quote:
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Vendris het volgende:
zowel fifa als pes zijn gewoon kut games, opgelost slotje + nieuw topic met fatsoenlijke titel
Ik mag nog altijd best een mening hebben, en ik ben niet de enige die vind dat t een kut tt isquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:46 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan.![]()
Maar we kunnen Jorien nu ook terugpesten, Feyenoord staat achter.
3 hierquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helaas nog maar 6 pagina's![]()
Totdat we een andere TT aanvragen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helaas nog maar 6 pagina's![]()
is dat wat ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef Ron.666 het volgende:
Waar kon je ook alweer prijzen van games vergelijken?![]()
PS Sensible Soccer is beter ;-)
[afbeelding]
krijg je er niet doorquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Totdat we een andere TT aanvragen.
DIe TT is ook gewoon kut, maar PES niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik mag nog altijd best een mening hebben, en ik ben niet de enige die vind dat t een kut tt is![]()
Naja, wij zijn iig geen fanboys met een slechte smaak.quote:
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Fifa 2007De current-gen versie schijnt al duidelijk beter te zijn dus waarom dan nog überhaupt de Xbox 360 versie ? Hetzelfde voor PES 6.
''Microsoft owns football'' Surrrrrrrrre![]()
![]()
Ik heb PES zelf ook hoor op Xbox 360, maar de PS2 versie vind ik qua opties en speelbaarheid gewoon beterquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je valt in herhalingMaar PES 6 speelt heerlijk over Xbox Live, ondanks de grafische gebreken
Even iets anders, heeft iemand hier Doom aangeschaft? Ik heb in E2DM4 alle vijanden dood maar ik kan niet bij de exit komen. Ik zie 'm wel, alleen hij zit te hoog en er zit een plas lava voor. Volgens de map (die ik helemaal unlocked heb) heb ik wel alle ruimtes gehad. Zal ergens wel een knop gemist hebben ofzo, want het lijkt me dat er een loopbrug uit moet schuiven? Please help, zodat ik eindelijk weer verder kan
Je word gewoon behoorlijk genaaid met die 360 versies van spellen die ook op de ps2/xbox zijn. Je krijgt minder(soms zelfs veel minder) content, en daarnaast krijg je vaak de geweldige opties om content te downloaden tegen betalen die al gewoon standaard in de ps2/xbox versie zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef devv05 het volgende:
Ik vind de PS2 controller niet fijn in de hand liggen. Qua opties mist de 360 versie helaas wel wat, maarja dat mogen ze in de volgende versie ruimschoots goed gaan maken. Voorlopig vermaak ik me er prima mee
Welcome to the next-generation... Bij de PS3 zal het minstens net zo erg zijn (Gran Turismo bijvoorbeeld) en misschien dat de Wii ook nog wel met downloadable content komt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je word gewoon behoorlijk genaaid met die 360 versies van spellen die ook op de ps2/xbox zijn. Je krijgt minder(soms zelfs veel minder) content, en daarnaast krijg je vaak de geweldige opties om content te downloaden tegen betalen die al gewoon standaard in de ps2/xbox versie zit.
Daar heb ik ook vast gezeten volgens mij. Maar je hebt aan beide kanten van die plas zon portal liggen en bij 1 van die 2 zit een knop voor die brug omhoog te halen. en dan op de portal stappen en dan ff omlopen en dan over de brug.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je valt in herhalingMaar PES 6 speelt heerlijk over Xbox Live, ondanks de grafische gebreken
Even iets anders, heeft iemand hier Doom aangeschaft? Ik heb in E2DM4 alle vijanden dood maar ik kan niet bij de exit komen. Ik zie 'm wel, alleen hij zit te hoog en er zit een plas lava voor. Volgens de map (die ik helemaal unlocked heb) heb ik wel alle ruimtes gehad. Zal ergens wel een knop gemist hebben ofzo, want het lijkt me dat er een loopbrug uit moet schuiven? Please help, zodat ik eindelijk weer verder kan
Zal best dat het bij de andere consoles net zo word. Maar het is gewoon belachelijk hoeveel minder er in die 360 versies zit. Helemaal bij die launchgames (zoals TW06, Fifa 06, enz) was het om te huilen. En wat is er met Gran Turismo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welcome to the next-generation... Bij de PS3 zal het minstens net zo erg zijn (Gran Turismo bijvoorbeeld) en misschien dat de Wii ook nog wel met downloadable content komt.
Daar zou je bijna een lege versie van kopen en moest je banen + auto's los kopen, of je het nu leuk vindt of niet, die kant gaan we nu eenmaal op... Het is niet Microsoft maar EA etc. die dat soort dingen toepassen, en die ontwikkelen ook gewoon voor de PS3.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zal best dat het bij de andere consoles net zo word. Maar het is gewoon belachelijk hoeveel minder er in die 360 versies zit. Helemaal bij die launchgames (zoals TW06, Fifa 06, enz) was het om te huilen. En wat is er met Gran Turismo?
E2 was al knap lastig op sommige punten... Vooral als je kogels op zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
E3 en E4 van Doom zijn oneerlijk moelijk![]()
Genaaid zegt zoals die knop verstopt zatquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
Klopt ja maar ben je nu al wel weer verder bij die Lava Poel ??
E3 kom ik na 5 min al niet meer verder![]()
Ja gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zo maargoed. en speel je op Hurt me plenty ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Genaaid zegt zoals die knop verstopt zatMaar heb 'm nu, thanks
Morgen weer verder spelen met E2DM5
Eén-na-moeilijkste, ik wist van vroeger nog wel dat de moeilijkste stand vrijwel niet te doen is, en IDDQD en IDKFA werken hier nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zo maargoed. en speel je op Hurt me plenty ?
Ik werd altijd geowned op bijna elke moelijkheidsgraagquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eén-na-moeilijkste, ik wist van vroeger nog wel dat de moeilijkste stand vrijwel niet te doen is, en IDDQD en IDKFA werken hier nietTrouwens de enige cheatcodes die ik nog steeds uit mn hoofd ken
Zeg je goed ja, daar zou je bijna... Wat achteraf dus helemaal niet waar bleek te zijn. Het spel zal gewoon compleet zijn je hebt alleen de optie om alles vrij te kopen als je te lui bent om het vrij te spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar zou je bijna een lege versie van kopen en moest je banen + auto's los kopen, of je het nu leuk vindt of niet, die kant gaan we nu eenmaal op... Het is niet Microsoft maar EA etc. die dat soort dingen toepassen, en die ontwikkelen ook gewoon voor de PS3.
Ja heel leuk hoor, afgezien dat het save systeem niks anders werkt dan in menig andere gamequote:Op donderdag 11 januari 2007 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
Na de demo komt PES er zeker niet meer in!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Un4 het volgende:
Jezus, wat een kut TT. Verander FIFA even in PES wil je.![]()
Pinata is geen kinderspelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb dat kinderspel piniâta ( ofzo) gekocht. Best wel erg leuk eigenlijk
.
Ga toch weg man, zeker wel.quote:
Pinata is te diep voor een kindergamequote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zeker wel.. Dit is ook de eerste keer dat de verkoper in de winkel vroeg 'is het een kadootje?'
.
Maar wat een stoer spel.
Wat een verspilling van negatieve energie, had ie beter een een zaag in iemands romp kunnen stoppen in GoW, maargoed dat trekt de Wii weer niet.quote:
Ik weet niet wat voor een beeld jij bij een kinderspel hebt hoor maar dit is er één. En nog ouderlijk verantwoord ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pinata is te diep voor een kindergame. Het mag dan wel kleurrijk zijn, maakt het nog geen kinderspel
JA ik heb em,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:47 schreef Theamerican het volgende:
iemand ervaring hier met wireless headset?
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef nexhil het volgende:
[..]
JA ik heb em,
Er zitten 2 ringen bij, voor kleine en medium oren maar hij is vrij snel leeg. 5 a 6 uur non stop gamen haalt ie denk ik net, zal de tijd eens bijhouden.
het geluid van de speaker wel, als je het geluid van de mic wilt horen moet je me maar even toevoegen dan kun je het horenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppie
maar hoe is het geluid wel goed ?
Nee.. dat wil zeggen wel voor jou.. dat werkt prima.. maar de mensen in de room beginnen behoorlijk op je te schelden als je hem aan hebt omdat hun de hele tijd een zware brom toon horen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppie
maar hoe is het geluid wel goed ?
En jij denkt echt dat het niet precies hetzelfde zal gaan als bij de Xbox 360? Pfff...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zeg je goed ja, daar zou je bijna... Wat achteraf dus helemaal niet waar bleek te zijn. Het spel zal gewoon compleet zijn je hebt alleen de optie om alles vrij te kopen als je te lui bent om het vrij te spelen.
goh kunnen we niet tegen een leuk grapje?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:01 schreef nexhil het volgende:
[..]
Wat een verspilling van negatieve energie, had ie beter een een zaag in iemands romp kunnen stoppen in GoW, maargoed dat trekt de Wii weer niet.
tis gewoon slecht verzonnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
goh kunnen we niet tegen een leuk grapje?
Sjonge zeg
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
Kolere wa hek zin om te neuken...
Is de hond vandaag niet thuis ofwa?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
Kolere wa hek zin om te neuken...
quote:
Ah, dat was jij dus. kon de naam al niet plaatsen bij een Fokker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:11 schreef quantas het volgende:
fifaas if!
gister gears was leuk met zijn allen.... vanavond weer?
www.telfort.nl had volgens mij ook ietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
Als ik een nieuw telefoonabbonement wil afsluiten van 25 euro per maand, ik hoef er geen telefoon bij. Waar kan ik dan gratis een Xbox 360 Premium bij dat abbo krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |