Ik werd altijd geowned op bijna elke moelijkheidsgraagquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eén-na-moeilijkste, ik wist van vroeger nog wel dat de moeilijkste stand vrijwel niet te doen is, en IDDQD en IDKFA werken hier nietTrouwens de enige cheatcodes die ik nog steeds uit mn hoofd ken
Zeg je goed ja, daar zou je bijna... Wat achteraf dus helemaal niet waar bleek te zijn. Het spel zal gewoon compleet zijn je hebt alleen de optie om alles vrij te kopen als je te lui bent om het vrij te spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar zou je bijna een lege versie van kopen en moest je banen + auto's los kopen, of je het nu leuk vindt of niet, die kant gaan we nu eenmaal op... Het is niet Microsoft maar EA etc. die dat soort dingen toepassen, en die ontwikkelen ook gewoon voor de PS3.
Ja heel leuk hoor, afgezien dat het save systeem niks anders werkt dan in menig andere gamequote:Op donderdag 11 januari 2007 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
Na de demo komt PES er zeker niet meer in!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Un4 het volgende:
Jezus, wat een kut TT. Verander FIFA even in PES wil je.![]()
Pinata is geen kinderspelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb dat kinderspel piniâta ( ofzo) gekocht. Best wel erg leuk eigenlijk
.
Ga toch weg man, zeker wel.quote:
Pinata is te diep voor een kindergamequote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zeker wel.. Dit is ook de eerste keer dat de verkoper in de winkel vroeg 'is het een kadootje?'
.
Maar wat een stoer spel.
Wat een verspilling van negatieve energie, had ie beter een een zaag in iemands romp kunnen stoppen in GoW, maargoed dat trekt de Wii weer niet.quote:
Ik weet niet wat voor een beeld jij bij een kinderspel hebt hoor maar dit is er één. En nog ouderlijk verantwoord ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pinata is te diep voor een kindergame. Het mag dan wel kleurrijk zijn, maakt het nog geen kinderspel
JA ik heb em,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:47 schreef Theamerican het volgende:
iemand ervaring hier met wireless headset?
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef nexhil het volgende:
[..]
JA ik heb em,
Er zitten 2 ringen bij, voor kleine en medium oren maar hij is vrij snel leeg. 5 a 6 uur non stop gamen haalt ie denk ik net, zal de tijd eens bijhouden.
het geluid van de speaker wel, als je het geluid van de mic wilt horen moet je me maar even toevoegen dan kun je het horenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppie
maar hoe is het geluid wel goed ?
Nee.. dat wil zeggen wel voor jou.. dat werkt prima.. maar de mensen in de room beginnen behoorlijk op je te schelden als je hem aan hebt omdat hun de hele tijd een zware brom toon horen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aha oke want die headset die ik nu heb (bijgeleverde) is niet echt toppie
maar hoe is het geluid wel goed ?
En jij denkt echt dat het niet precies hetzelfde zal gaan als bij de Xbox 360? Pfff...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zeg je goed ja, daar zou je bijna... Wat achteraf dus helemaal niet waar bleek te zijn. Het spel zal gewoon compleet zijn je hebt alleen de optie om alles vrij te kopen als je te lui bent om het vrij te spelen.
goh kunnen we niet tegen een leuk grapje?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:01 schreef nexhil het volgende:
[..]
Wat een verspilling van negatieve energie, had ie beter een een zaag in iemands romp kunnen stoppen in GoW, maargoed dat trekt de Wii weer niet.
tis gewoon slecht verzonnenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
goh kunnen we niet tegen een leuk grapje?
Sjonge zeg
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
Kolere wa hek zin om te neuken...
Is de hond vandaag niet thuis ofwa?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef bigore het volgende:
Kolere wa hek zin om te neuken...
quote:
Ah, dat was jij dus. kon de naam al niet plaatsen bij een Fokker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:11 schreef quantas het volgende:
fifaas if!
gister gears was leuk met zijn allen.... vanavond weer?
www.telfort.nl had volgens mij ook ietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
Als ik een nieuw telefoonabbonement wil afsluiten van 25 euro per maand, ik hoef er geen telefoon bij. Waar kan ik dan gratis een Xbox 360 Premium bij dat abbo krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |