abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45381500
Lost Planet: Extreme Condition Centraal Topic

Ontwikkelaar: Capcom Co. Ltd
Uitgever: Capcom Co. Ltd
Genre: Shooter
Releasedatum: 12-1-2007
Console: Xbox 360

Wat is Lost Planet

In Lost Planet navigeren menselijke sneeuwpiraten hun Vital Suits (VS) door vijandige, ijzige omgevingen, waar ze tegen de oorspronkelijke bewoners, de Akrid, moeten vechten om de kostbare thermische energie die ze nodig hebben om te overleven. Wayne, een van de piloten in deze game, keek de dood in de ogen toen hij op het laatste moment werd gered.

Zenuwslopende actie: Lost Planet is een snelle third-person shooter met alle diepte, intrige en intensiteit van een science-fiction klassieker.

Gameplay met voertuigen: Bestuur tot de tanden bewapende voertuigen en krachtige wapens, niet alleen om het verraderlijke terrein te doorkruisen, maar ook om de afschrikwekkende vijanden te verslaan die jouw overleving in de weg staan. Stap op strategische momenten uit je voertuig en ga te voet verder, als dat volgens de gegeven situatie het best is.

Uitgestrekte ijsvlakten: Sneeuwstormen, poolwinden en torenhoge ijsbergen zijn allemaal op zeer indrukwekkende wijze gerealiseerd, wat geresulteerd heeft in een echt meeslepende en filmische belevenis van epische omvang.

Multiplayer Mode

Rekruteer je vrienden en vecht het uit in een van de vier unieke gameplay modes: Team Elimination (team deathmatch), Elimination (deathmatch), Post Grab, (vlag veroveren) en Fugitive (één tegen allen).Zoek verborgen wapens en de krachtige mechanische Vital Suits om je vijanden een stap voor te blijven, of gebruik je ziplijn om hogerop te komen voor het betere sluipschutterwerk!

Tips & Trucs

Uiteraard is dit topic bedoeld voor alle nieuwe tips en trucs, maar de eerste trucs zullen ook in deze OP worden geplaatst.
  • Als je Lost Planet bij een deelnemende winkel reserveert, krijg je een unieke code waarmee je een speciale versie van de multiplayer demo kunt ontgrendelen. Deze heeft de extra map Dilapidation!
  • Secret Content officiele website:
    - Ga naar Downloads
    - Klik een aantal maal tussen Media Player Skin en Wallpapers totdat je thermal energy leeg is.

Lost Planet Fokkers

Fok!Naam - Gamertag
  • Ron.666 - Soul of Wax

LP Video's

• Overzicht video's
  • Officiele Video EA

LP Links

• Lost Planet Launch Party
  • Official Site
  • Xbox site
  • Metacritic
  • Userreview Fok!
  • Walkthrough

Downloads

• Op Xbox Live Marketplace zijn naast de Single Player Demo en de Multiplayer demo ook diverse trailers, gamerpictures en themes te downloaden.
  • Wallpaper Logo 1024x768
  • Wallpaper Mechs 1280*1024
  • Wallpaper Battle 1280*1024

Lost Planet Topics

[ Bericht 1% gewijzigd door Ron.666 op 16-01-2007 18:29:03 ]
  • My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
    pi_45383986
    Morgen even halen ben benieuwd.
    Thank God i'm NOT an American
    pi_45388491
    D'r mogen wel wat meer NL'ers op Live komen hoor. Ik zit het hele weekend alleen maar amerikanen, jappen of engelsen neer te schieten. Wel leuk hoor als je als enige NL'er een team met amerikanen verslaat. Dan komt er meestal geen rematch
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
    pi_45389445
    Nou morgen ben ik mischien van de partij maar ik ga eerst ff die single player checken.
    Thank God i'm NOT an American
    pi_45391752
    Dit spel lijkt mij super. Ik heb nog geen 360, maar dit spel doet mij twijfelen. Ik wou eigenlijk wachten tot de PS3, maar dit ziet er zo gelikt uit. Ik ben een beetje in dubio.
      dinsdag 16 januari 2007 @ 00:36:22 #6
    108856 jehovaguerilla
    Huilie counter @ 263
    pi_45393909
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Ron.666 het volgende:
    D'r mogen wel wat meer NL'ers op Live komen hoor. Ik zit het hele weekend alleen maar amerikanen, jappen of engelsen neer te schieten. Wel leuk hoor als je als enige NL'er een team met amerikanen verslaat. Dan komt er meestal geen rematch
    Ik ben morgen van de partij... ik add je in mijn friendslist.
    The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
    pi_45396934
    tvp
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      dinsdag 16 januari 2007 @ 15:31:24 #8
    108856 jehovaguerilla
    Huilie counter @ 263
    pi_45407469
    archievement erbij Wormhunter
    op de pc hield ik niet van het 3rd person gebeuren maar op de box vind ik het helemaal te gek.
    ik zit het meest van de tijd met m'n mond wagenwijd open van de details.

ik speel het wel HD ofcourse
    The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
    pi_45410224
    Na twee dagen alleen maar multiplayer ben ik ook maar begonnen aan de Single player. En het is idd fantastisch wat er gebeurd. Zit nu in het derde level en de moeilijkheidsgraad neemt al lekker toe. Je merkt wel dat de game iets meer uitwerking had kunnen krijgen. De levels zijn behoorlijk rechttoe-rechtaan terwijl juist zo'n hook uitnodigt ook verder te gaan, maar helaas bots je dan best snel tegen onzichtbare muren...

Oh ja, hebben jullie al de markers ontdekt. Ik heb er pas 1 gevonden in level 2
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
      dinsdag 16 januari 2007 @ 17:14:39 #10
    108856 jehovaguerilla
    Huilie counter @ 263
    pi_45410581
    ghehe... liggen meestal in hoekjes ,op gebouwtjes enzo.
    oh ja enneh.... thanks for the add
    pi_45435101
    hoe bevalt het spel mensen?
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      woensdag 17 januari 2007 @ 14:23:43 #12
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_45437205
    Lijkt me wel een vet spel, jammer dat ik geen xbox360 heb
    pi_45441244
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 13:18 schreef Theamerican het volgende:
    hoe bevalt het spel mensen?
    Ik ben niet meer helemaal objectief tegenover deze titel. Sinds de demo kijk ik al uit naar deze game en hij heeft mij nog niet teleurgesteld. De moeilijkheidsgraag die de demo had, heeft de volledige game nóg niet. Maar ik heb wel sterk het gevoel dat ik nog niet alles er in een keer uit haal. In level 3 heb je bijvoorbeeld een enorm monster. Het belangrijkste is om dan in leven te blijven. Je kunt dan kiezen voor rennen (heb ik dus gedaan) of voor vechten. Totaal nutteloos voor de voortgang, maar je scoort wel een achievement én het gevoel dat je bij Ninja Gaiden had nadat je een eindbaas had verslagen. Als een game me dat gevoel geeft, vind ik het al goed. Bij wijze van.

Verder zijn tot dusver de levels behoorlijk verschillend van lengte. jammer is wel dat het pad behoorlijk vast lijkt te liggen. Met een grappling hook, nodig je spelers uit om even over een muurtje te kijken. Maar dan kom je al vrij snel tegen onzichtbare muren aan.

Dan nog even een pluspunt en een minpunt. Het grootste pluspunt is dat de game online ontzettend gebalanceerd is (ja er zijn wel wat bugs, maar dat terzijde). Die diepgang live heb ik eigenlijk lange tijd niet meer gezien. De tools als de grappling hooks, de transformerende robots, de varieteit aan wapens, dit geeft zoveel meer ruimte voor persoonlijke verbetering in de game, dat je jezelf met elke online game ziet verbeteren. Als je het vergelijkt met een game als Streetfighter II, dan heb je daar diezelfde finesse in de gameplay. Er is een groot onderscheid in de mensen die het spel begrijpen en buttonbashers. Als je die vergelijking doortrekt naar nu, dan is Gears of War voor de buttonbashers en Lost Planet heeft dat niet.

Dat grote pluspunt is voor live tegelijkertijd een minpunt voor de Single player. Daar ga je relatief snel doorheen en biedt minder balans. Maar hey, dat heeft Halo 2 ook. Desondanks vind ik de Single player wel erg cool om te doen. Het pad is behoorlijk afwisselend en ook de voertuigen die je naar de eindbaas brengen, bieden veel afwisseling.

Tot slot, dit heb ik ook al hierboven aangegeven, zijn er op Live vooral veel amerikanen en japanners aanwezig. En wat zijn die japanners toch goed. Amerikanen zijn nog wel te verslaan, maar de Japanners hebben al weken langer kunnen oefen en je ziet dan ook dat hun score 4 á 5 keer zo hoog liggen dan bij ons. Alleen dat al geeft aan dat er nog ruimte zit in verbetering. De maps zijn ook niet eenvoudig om te leren en zijn er behoorlijk wat mogelijkheden om elk level aan te passen. Wil je dus echt goed worden zul je alle maps moeten leren, alle mogelijke locaties van wapens en powerups (pods) en zul je bij voorkeur ook nog iemand moeten vinden die je kan helpen met verdedigen en dus diezelfde kennis heeft.

Al met al, I luv it!
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
      woensdag 17 januari 2007 @ 17:09:02 #14
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_45443205
    Heb level 1 en 2 uitgespeeld van Lost Planet. Level 2 was toch wel erg vet zeg
    MP valt me erg tegen, te grote mappen en duurt lang voordat je ergens bent, lopen is traag
      woensdag 17 januari 2007 @ 19:51:40 #15
    139407 jorienvdherik
    pi_45448482
    Ik zit in level 3, ben nu zeker bij giant worm ofzo, die opeens komt

hoe moet je die grote worm verslaan, ga dood aan te weining warmte
    pi_45449733
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ik zit in level 3, ben nu zeker bij giant worm ofzo, die opeens komt

hoe moet je die grote worm verslaan, ga dood aan te weining warmte
    Ik ben er ook langs gelopen omdat het bijna niet te doen was.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
      donderdag 18 januari 2007 @ 15:47:01 #17
    108856 jehovaguerilla
    Huilie counter @ 263
    pi_45474571
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    open maar een apart topic voor alle dankbetuigingen want anders slibt dit topic weer dicht.
      donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:22 #18
    139407 jorienvdherik
    pi_45475285
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef jehovaguerilla het volgende:
    SPOILER
    open maar een apart topic voor alle dankbetuigingen want anders slibt dit topic weer dicht.
    Pff die NEVEC is lastig zeg, ik ga telkens dood daar. Heb ik eindelijk die worm niet tegen me
      donderdag 18 januari 2007 @ 16:36:09 #19
    108856 jehovaguerilla
    Huilie counter @ 263
    pi_45476667
    Afstand houden en je ammo leegspuiten op haar terwijl ze aan het reloaden is.
    Dat zal haar leren ,vieze stoephoer.
      zondag 21 januari 2007 @ 00:06:40 #20
    135708 Denny81
    Blow mezelf de Kenker!
    pi_45548654
    Ik vind dat je zo weinig checkpoints heb, als ik dood ga moet ik volop ver terug. ben pas bij missie 2
    pi_45569489
    Voor de grotere levels zijn er meestal toch 2 of 3 checkpoints? Je moet het nu ook weer niet te makkelijk willen ;-)
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
    pi_45576342
    Heerlijk spel zeg! Die SP is af en toe echt indrukwekkend, en nog verrassend gevarieerd qua omgeving voor een sneeuwplaneet. Eindbazen doen me denken aan Zelda: Ocarina of Time, maar dan groter, intenser en gewoon heftiger. Ik heb tot nu toe van de MP alleen nog Elimination gedaan, en prima vermaakt. Handig puntensysteem, maar inderdaad alleen maar Amerikanen en Japanners.. Maar dat zal vanzelf wel minder worden als er meer Nederlanders bijkomen.

Ik was al helemaal weg van de demo, maar t hele spel is nog veel indrukwekkender
    pi_45585203
    Arg $Y%#I*$^%#^&$^(^&#%#!$%

Ik ben al meer als 20x dood gegaan bij de Green Eye

Hoe te verslaan?
    pi_45600643
    Green Eye:
    SPOILER
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
    pi_45601469
    Bedankt, het zal nu alleen weer ff duren voor ik daar ben want ik had aan het begin geen storage device geselecteerd en nu kan ik weer bij level 1 beginnen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')