ja zat met jou in een spel voor korte duur alleenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey.. Phoebe toch? Vlgs mij hebben we nog wat gegamed ofzo .. UNO? Maar je mic doet het niet denk ik..
Anyway, ja heb een cam, hoofd ingescand met RBS, geinig maar met orginele (spel) hoofd kun je leukere dingen aantrekken.
Verder vind ik de cam wel een aanwinst ja.. zo had ik zaterdag nog gewoon een chatgesprek met een vriend via live, bellen maar dan anders zal ik maar zeggen.
En bij sommige spellen word deze ook ondersteund, UNO bijvoorbeeld... en een of ander dom spel wat je gratis kan downloaden en spelen met dat ding.![]()
Bij die cam zit ook een extra mic.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
ff wachten tot einde van de maand studiefinancering en dan ff nieuwe kopen.
Oh ja dat was hetquote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja zat met jou in een spel voor korte duur alleenheb wat problemen met me mic ja inmiddels is die zo kapoet als wat.
maar tevens in die game deed ik wat fout toen lag ik eruit![]()
Je mist nu wel een achievement in RS6:LV zonder cam he.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Heintje het volgende:
Ik heb die cam 1 dag gehad, vind het wel leuk dat je daarmee zelf een gamer picture kan maken. Dat spel totemball speelt echt voor geen meter vind ik.
Verder heb ik hem in Uno niet gebruikt, daar lijkt het me wel genieg maar ook niet echt super interesant.
Bel microsoft even op, krijg je een nieuwe.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
er schijnt gerantie op te zitten, dat als je naar microsoft belt, dat ze een nieuwe opsturenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
Kut.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn pes deal gaat niet door, de persoon had pes al geruild voor een ander spel![]()
Ruil FIFA dan voor PESquote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn pes deal gaat niet door, de persoon had pes al geruild voor een ander spel![]()
En hopelijk komt zo Lost Planet met de post mee
en army of 3 volgend jaarquote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef -Dries- het volgende:
Army of Two
Blue Dragon, Lost Oddysey (quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef -Dries- het volgende:
Stranglehold
Bioshock
Assasins Creed
Mass Effect
Lost Planet
Forza Motorsport 2
Alan Wake
Too Human
Kane & Lynch: Dead Men
Army of Two
Resident Evil 5
GRAW 2
GTA 4
Wat is het toch fijn om een Xbox 360 bezitter te zijn
Wordt gemaakt door ongeveer de helft van het Ubisoft Montreal team dat overgelopen is naar EAquote:
crackdown leek eerst een kut game te worden, maar is aardig hersteld geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wordt gemaakt door ongeveer de helft van het Ubisoft Montreal team dat overgelopen is naar EA.
En jullie zijn Crackdown vergeten
APB komt denk is pas eind 2008 uitquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Blue Dragon, Lost Oddysey (. ), Eternal Sonata, Cry On (nog niet veel over bekend helaas), Huxley (al koop ik die voor mn PC), All Points Bulletin en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Er komen echt hele vette games aan ja.
maar Spore, Fable 2 en Alan Wake staan er ook al bij, en die komen toch echt pas in 2008 op zn vroegstquote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef twi het volgende:
Denk dat daar nog wel 2 jaar op gewacht moet worden.
Welke game is da.... zoek al wat langer naar zoiets....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:52 schreef Wessiej het volgende:
Bij het OXM scoorde hij even hoog als Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet, die komt dit jaar!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:04 schreef twi het volgende:
Ik zet m'n geld op 2009En Duke Nukem Forever schijnt te komen in 2034
Heavy Weapon, komt aanstaande woensdag op XBLA.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Welke game is da.... zoek al wat langer naar zoiets....
BTW hebben er mensen bezwaar tegen als ik ze ga toevoegen als Friend. Ben nu met single player wel genoeg getraind om het eens multi aan te pakken. Ben van alle markten thuis
die zoek ik ook nog, heb aantal spellen die ik nog graag wil van vorig jaar maar alleen door te ruilenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
Deze MotoGP rijdt eigenlijk wel een stuk lekkerder dan het vorige deel wat ik speelde!![]()
Zo kwam ik er ook aan, geruild tegen TH: Wasteland.. was het wel waard, dat gevoel van snelheid is eigenlijk ongekend, en ze hebben nu de sommige bochten wat beter gelegd zodat je er ook eens wel goed door kan komenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zoek ik ook nog, heb aantal spellen die ik nog graag wil van vorig jaar maar alleen door te ruilen
Las het ook ja, binnenkort maar eens proberen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef twi het volgende:
Grappig, met 'n programmaatje genaamd XBList kun je zien wie er online is op Live, inclusief notificaties wanneer mensen online gaan. Jammer genoeg nog geen berichten versturen, maar ongetwijfeld komt dat binnenkort.
Virtua Tennis 3 alleen al zou ik de Xbox 360 voor kopen als ik hem nog neit had. Virtua Tennis-serie is werkelijk briljantquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
APB komt denk is pas eind 2008 uit
Nog wat titels:
The Club
PGR 4
StarWars 07
Virtua Tennis 3
Half Life 2 + Team Fortress
Brothers in Arms: Hell's Highway
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Alleen het vorige deel draaide perfect op een altijd stabiele 60 fp/s en de 360 versie heeft gewoon glitches en framedrops.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
Deze MotoGP rijdt eigenlijk wel een stuk lekkerder dan het vorige deel wat ik speelde!![]()
Mij mag je toevoegen hoor!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Welke game is da.... zoek al wat langer naar zoiets....
BTW hebben er mensen bezwaar tegen als ik ze ga toevoegen als Friend. Ben nu met single player wel genoeg getraind om het eens multi aan te pakken. Ben van alle markten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |