Is net als de gratis punten die ze wegen voor assault heroes: http://promos.vugames.com/assaultheroesgame/quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Loco het volgende:
Voor de mensen die nog wat MS points willen scoren.
http://www.readyaimfuture.com/
Discovery channel geeft een shitload aan mspoints weg... 2.000.000 om precies te zijn.
Wel snel wezen want morgen is de site weer verdwenen als ik het goed heb begrepen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:24 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag 6 maanden Live voor 20 euro kunnen kopen (2 keer 3 maanden á 10 euro)![]()
Ik ging eerst geen Live meer kopen vanwege de prijs en het feit dat ik het niet zo vaak gebruik, maar voor deze prijs kon ik het niet laten
Zijn die eigenlijk onbeperkt geldig? Want ze hadden er nog meer liggen...
Casual, heb het nu een paar keer slechts geprobeerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Heb je Live Gold?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Lang geleden trouwens alweer dat ik GoW heb gedaan![]()
Jepquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef ach het volgende:
Net de SaintsRow demo gedownload maar wat een troepHele lage framerate en popup als je er al zowat naast rijdt
Is dat in het hele spel ook zo? Hoe durven ze dat uit te brengen
idd, nergens last van gehad eigenlijk. Naja, beetje popup van tijd tot tijdquote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Framerate is prima in de full, net zoals popup. De demo is een oude E3 demo.
Prima game hoor, dat Saints Row
Lijkt mij best leuk, een 4 player co-op.quote:Left 4 Dead
“Left for dead is an upcoming multiplayer co-operative survival horror game by Turtle Rock Studios and Valve Corporation (a collaboration that has previously produced Counter-Strike: Condition Zero, as well as maps and the official bot for Valve’s Counter-Strike: Source), with no exact release date set so far although 2007 is said (according to many websites) to be the year of release. The game has been built using Valve’s Source engine.”
The game takes place in multiplayer maps which centers around towns and other locations. The mission is to take 4 characters to safety by meeting up with a helicopter. The zombies are pretty much the same thing you’ve seen before with the exception of 4 mutated zombies which have more powerful abilities than the regular infected zombies.
http://www.youtube.com/watch?v=K4zvNRfoom0&eurl=
Die had je zo van mij kunnen krijgen/ruilenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef quantas het volgende:
ik hoop deze week eindelijk viva pinata uit azie binnen te krijgen
Ik wil hem wel krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Die had je zo van mij kunnen krijgen/ruilen
Ruilen tegen CoD3 of naakt over het marktplein van Amsterdam lopen als er markt is terwijl ik het film en op internet mag zetten, dan KRIJG je umquote:
En wanneer komt die nou uit?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Panick het volgende:
Mass Effect.
Met kop en schouders de game waar ik het meest naar uitkijk,
GotM
Kun je me anders even mailen, ik heb intresse om met je te ruilen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef bigore het volgende:
[..]
Ruilen tegen CoD3 of naakt over het marktplein van Amsterdam lopen als er markt is terwijl ik het film en op internet mag zetten, dan KRIJG je um![]()
U heeft mailquote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kun je me anders even mailen, ik heb intresse om met je te ruilen.
Laatst bij E-Plaza nog zo'n XBOX live setje voor de XBOX gehaald ( met zo'n headsetje ) voor 15 E.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Waar doe je dat?
Ik betaalde 65 voor 12 maanden
Neequote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef jpg97 het volgende:
Butch NL ( aka BASTARD ) heeft zo'n ding, alleen past hij er niet meer op als ie wijn drinkt
Ey.. Phoebe toch? Vlgs mij hebben we nog wat gegamed ofzo .. UNO? Maar je mic doet het niet denk ik..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef Theamerican het volgende:
wie hebben er hier zo cam? en heeft die bijvoorbeeld gebruikt met spel rainbow six vegas?
is het wat die cam?
hoop voor je meequote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn pes deal gaat niet door, de persoon had pes al geruild voor een ander spel![]()
En hopelijk komt zo Lost Planet met de post mee
Heb je er niet nog 1 van de XBOX 1 ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
me mic is nu echt kapot
ff wachten tot einde van de maand studiefinancering en dan ff nieuwe kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |