Wil je uno hebben?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef twi het volgende:
Ohja, ik heb als enige op FOK! UNO niet, anders had ik wel effe komen kaarten gisteren
Laatste releaselijsten hebben Forza op 2 April gezet.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wil je uno hebben?
Ik heb nog zo'n code kaart ervoor maar allang gekocht.
wesley heeft maat 140quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef twi het volgende:
Nu we trouwens toch aan het weggeven zijn, ik heb hier nog een Viva Pinata shirt, kindermaatje 140. Dat past zeg maar net om m'n middelvinger heen. Een van de papa's hier die hun kindje in een Viva Pinata-shirt wil tooien?
UNOquote:
Uiteraard, even 'voordrinken' voor het echte 'uitgaan' in Gearsquote:Op zondag 14 januari 2007 13:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaan we vanavond wel even UNO'en hé
Ik vertrouw die third party dingen nooit zo. Moet je kijken wat een dunne kabeltjes het zijn, zien er niet echt hoge kwaliteit uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef GokuSFE het volgende:
Oeh, leuke componentkabel voor de mensen met meerdere consoles: *KLIK*
Geschikt voor PS2/PS3, Wii, Xbox360, ~21 euro incl. verzenden.
[afbeelding]
Jasmijn zit nog aan maat 86quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef twi het volgende:
Nu we trouwens toch aan het weggeven zijn, ik heb hier nog een Viva Pinata shirt, kindermaatje 140. Dat past zeg maar net om m'n middelvinger heen. Een van de papa's hier die hun kindje in een Viva Pinata-shirt wil tooien?
Misschien als draagzak te gebruiken dan? Of dekbedovertrek. Of gordijn.quote:
snel downloaden dan , heb ik weer een reden om op Live te gaan.quote:
Zou een hele mooie game kunnnen worden ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lost Plant: Extreme Tuinieren?
Speel als Rob Verlinden op zoek naar de verdwenen Fuchsia.
Vette game.
Dat heb ik ook gehad. Laat me raden, jij had dat met dat meisje et haar water. Ik had het met Asphar, die was al level 7, gelukkig blijven je ranks wel bewaard dus als je al een keer aan A of S hebt gehaalt dat je die dan niet weer opnieuw hoeft te halen.Al is dat wel makkelijk voor de items.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
snel downloaden dan , heb ik weer een reden om op Live te gaan.
In other news, ik was zo briljant om een van mijn N3 savegames over te saven met een andere character. En nu was het niet heel erg geweest, ware het niet dat ik zuig met de chara waarmee ik nu opnieuw moet beginnen >_<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |