quote:Hey,
Ik laat me zeker niet gek maken.
Groetjes, Thomas
Gij ook al, Oh Brutus?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:05 schreef yvonne het volgende:
Wie heeft er onder mijn naam in zijn gastenboek zitten schrijven
Kreeg mail en ik weet goddomme nieteens wie het is.
WAT NOUquote:
Jouw naam zag ik ook al staan, jij grote fan uit E'hoven!quote:
Ach man, ga naar Thomas luisterenquote:Op donderdag 24 november 2005 09:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAT NOU?!!!!???!?!?
![]()
rrrrrr !!!!!!!!!!
Anders let je even op waar je post, met je gastenboek en je mispostings!!
Kan me nergens meer met goed fatsoen vertonenquote:Op donderdag 24 november 2005 09:09 schreef yvonne het volgende:
Jouw naam zag ik ook al staan, jij grote fan uit E'hoven!
Ik wil wel, maar wie is dat?!?!?11111!!!!!!11(quote:Op donderdag 24 november 2005 09:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach man, ga naar Thomas luisteren
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar wie is dat?!?!?11111!!!!!!11(!)
Tering, deze is wel erg kleinquote:Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor in je kleine-jongetjes-verzameling..
Dat heb ik nou met 80% van de topics hierquote:Op donderdag 24 november 2005 09:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar wie is dat?!?!?11111!!!!!!11(!)
Wat een schattig mennekequote:Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kop die er om vraagt tot bloedens toe gebitchslapped te worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met 80% van de topics hier![]()
Enquote:Op donderdag 24 november 2005 09:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook.
Kutforum!!
AlleenShowChat
is leuk!
Enquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enalle SHOchatters
![]()
Enmijn medemod
![]()
quote:
Is D. nog student? Ik vond hem altijd zo werkend overkomen...quote:Op donderdag 24 november 2005 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duiveltja
heeft het druk met zijn studie en werk en studentenleven...
Hoor ik vandaag dus ook bijquote:Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enalle SHOchatters
![]()
Enmijn medemod
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Whihihih, ik had van de week gedroomd dat ik nieuwsposter sport werd en toen ik die tag dus had en moest beginnen dacht ik: 'Ja maar dat vind ik helemaal niet leuk'
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leonie, had je m'n Geweldige Nieuwtje van vannacht in het vorige SC-topic gelezen?
Ik haat sportquote:
Uhuh!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:20 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Dat is zekerGeweldig Nieuws
Dan moet je ookquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je ook [afbeelding] gebruiken!
En nieuw album zou ook wel eens leuk zijnquote:
En eenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:26 schreef MissBliss het volgende:
En nieuw album zou ook wel eens leuk zijn
quote:
Ik ga vrijdag naar HW toe ja, maar we waren van plan om niet uit te gaan om onze krachten te sparen voor de 6 jaar-meet de dag daarnaquote:Op donderdag 24 november 2005 10:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, trouwens, ga je vrijdagavond al naar HW toe?
Je krijgt vrijdag vast ruzie met 'm ofzo.. En dan moet je naar The Tara op het Rokin komen!
. Want daar treedt Allison Crowe op!
. En Allison Crowe is tof!
. www.allisoncrowe.com
!
Maybequote:Op donderdag 24 november 2005 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, maar dat maakt niet uit! Je hoeft alleen maar te zitten en te klappen en stil te zijn..
Ik wil een SC-meet!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar HW toe ja, maar we waren van plan om niet uit te gaan om onze krachten te sparen voor de 6 jaar-meet de dag daarna
Whehequote:Op donderdag 24 november 2005 10:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Whihihih, ik had van de week gedroomd dat ik nieuwsposter sport werd en toen ik die tag dus had en moest beginnen dacht ik: 'Ja maar dat vind ik helemaal niet leuk'
Ik droomde dat ik IDO mod was en mijn eerste slotje maar niet kon zetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe. Dat had ik ook, maar bij mij was het geen droom
!
En wie let er dan opquote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien ben. ik.
. er.
Reden te meer om te gaan, dunkt me.
IK WAS AAN HET SLAPENquote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik IDO mod was en mijn eerste slotje maar niet kon zetten.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wie let er dan op. IDO
.
??
No fucking way dat ik al fulltime werkquote:Op donderdag 24 november 2005 10:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is D. nog student? Ik vond hem altijd zo werkend overkomen...![]()
Studenten
you gotta love 'em.
Moet jij niet op school zijn?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
No fucking way dat ik al fulltime werkIk ga dit studententhingy zo lang mogelijk strekken
Vanavond weer even de student uithangen in Utrecht
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
No fucking way dat ik al fulltime werkIk ga dit studententhingy zo lang mogelijk strekken
Vanavond weer even de student uithangen in Utrecht
![]()
Jij bent mij nietquote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zo dacht ik vroeger ook.
Geloof me: na een tijd ga je je echt wel kansloos voelen! Zes jr. is toch wel de limiet... daarna ben je gewoon een sneue baas.
![]()
Ik heb zo pauzequote:Op donderdag 24 november 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zit al op school....2 uur te vroeg
De college waarvan ik dacht dat het een college was, was een vragenuurtjequote:Op donderdag 24 november 2005 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo pauze.
Is de meester ziek?
HET college!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:36 schreef Duiveltja het volgende:
De college waarvan ik dacht dat het een college was, was een vragenuurtje![]()
Wat is er mis dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Copycat het volgende:
En leer eens quoten!
Ja, snel veranderen, hè!quote:
Ik heb al sinds dinsdagmiddag weekendquote:
Jajaquote:
Een must-have!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Babyjasje van kuikentjesbont
http://mathildehemmes.nl/
Sick bitch.
Ik net bellen ... kom maar ff langs zegt iequote:
Oe, dat wordt dus duwen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik net bellen ... kom maar ff langs zegt ie![]()
![]()
.
Iets met de accu waarschijnlijk, ben benieuwd.
Als het maar niet de dynamo isquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef mark_03 het volgende:
Ik net bellen ... kom maar ff langs zegt ie![]()
![]()
.
Iets met de accu waarschijnlijk, ben benieuwd.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:40 schreef Zhenar het volgende:
Rabarber.
Of ik kom zonder auto... scheelt een hoop duwwerkquote:
quote:
"die vorige van net"quote:Op donderdag 24 november 2005 15:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Die je nu hebt is iig beter dan die vorige van net.
Dat klinkt wel heel mortaalquote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is Tania alleen online als ik er niet meer ben?
Dat lijkt me nogal duidelijk, ze ontloopt je.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Is Paris naar de zonnebank geweest?![]()
Check het Christina topic trouwens Peri, heb er een link naar de -altijd vermakelijjke- site van Perez Hilton gezet... mét foto's...
Ik ben niet van de morbide mopjes!quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet van de morbide mopjes!
Het kan natuurlijk ook gewoon aan het lampje liggen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef LeBeau het volgende:
Ik vraag me af of de koelkast het hier nog doet.Het lampje is uit als ik hem open doe, maar als ik er een ander lampje in doe dan doet hij het gewoon weer. Of alles nog koel is weet ik niet, echt warm voelt het allemaal niet aan.
Whahaquote:Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon aan het lampje liggen...
Tip van de week: Stop niet je vinger in het koelkastlampgat... dan krijg je een opdoffer.
Ja, ik ben door schande en schade zo wijs geworden...
Ja, lach er maar om!quote:
Mnquote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien ben. ik.
. er.
Reden te meer om te gaan, dunkt me.
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mnex-man
Ja, dat is wel zo... en ik ben nog nooit in de Tara geweest.. Ik zal HW eens lief aankijken
[..]
Ik ook!
Maar waarom kom je dan niet zaterdag?ik ben er
en verder nog wat blauwen en rooien enzo
*slik*quote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zo dacht ik vroeger ook.
Geloof me: na een tijd ga je je echt wel kansloos voelen! Zes jr. is toch wel de limiet... daarna ben je gewoon een sneue baas.
![]()
Ik heb het over mannen, hè?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*slik*
Zesdejaars student hier en er moet een wonder gebeuren dat ik het allemaal haal dit jaar
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon aan het lampje liggen...
Tip van de week: Stop niet je vinger in het koelkastlampgat... dan krijg je een opdoffer.
Ja, ik ben door schande en schade zo wijs geworden...
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dan gaan ze weer dat liedje zingen uit mijn nachtmerries:
Wij zijn blauw
Wij zijn rood
Jij bent zwart
Jij moet dood!!!!!!
![]()
Je hebt er zelf echt zin in, of niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]!!
Nou ja, dat is niks vergeleken met dromen dat je nieuwsposter sport bent geworden![]()
Maar nee dus?![]()
Tis heel leuk..
In de Cocos
enzo...
Jawelquote:Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt er zelf echt zin in, of niet?![]()
Aaaaah, wat ben je toch zieligquote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om!
Maar dat deed dus echt veel pijn.
En het lullige is dat mijn koelkast hele bijzondere lampjes behoeft.
Die speciaal besteld moeten worden, en dat vergeet ik dus steeds...
En gisteren ging ook zomaar ineens mijn brandalarm af... ik dacht eerst dat het vuurwerk was.
It's hard to be me.
Voor mij ookquote:
En die dag erna isquote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, nog 4 dagen dan ben ik jarig
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
En die dag erna is. Copycat
. een jaar mod.
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die dag erna is. Copycat
. een jaar mod.
. Veel belangrijker dus dan
. jouw
. verjaardag
!
Niet hier, maar op R&P!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:43 schreef Zhenar het volgende:Cc een jaar mod?!?!?!?? Ze is nog maar net bezig toch?!!?!?!!
![]()
![]()
![]()
!
Doe ik een search op "heatwave", krijg ik ditquote:
Je bent hier nooit, en zodra het over je gaat ineens wel :quote:
Toeval bestaat nietquote:Op donderdag 24 november 2005 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent hier nooit, en zodra het over je gaat ineens wel :[afbeelding]????
ShowChat-lurkerquote:
static en Insomaniac hebben hun tag ook weer terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat tags in de ban waren gedaan?
En ik héb niet eens vetrollenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe ik een search op "heatwave", krijg ik dit![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik héb niet eens vetrollen!
Tegenvallertje?quote:
In het kader van dat bericht is dat natuurlijk wel een tegenvaller. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven?!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tegenvallertje?
En ik heb er natuurlijk wel een paar, maar die zijn niet van het formaat dat ertussen geneukt kan worden
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit komquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tegenvallertje?
En ik heb er natuurlijk wel een paar, maar die zijn niet van het formaat dat ertussen geneukt kan worden
Mij natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In het kader van dat bericht is dat natuurlijk wel een tegenvaller. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven?!![]()
![]()
Het gaat ook om de centimeters waarmee geneukt wordtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tegenvallertje?
Dit alles was vanwege een naamtopic voorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit kom.
Welke van de 100?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit alles was vanwege een naamtopic voorjou
hoor
![]()
Die ene over vetrollen... Lezen kutmod!quote:
Inderdaad!quote:
Sorry, zal niet weer gebeurenquote:
Ik had het ook alweer teruggezet hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mooi weer terug, dus!
Jij was ook toch degene die SHOChat naar MED had gemikt?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, zal niet weer gebeuren.
Oh sorryquote:
Was jij dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Kicken naar MED deed ik gewoon expres.
Dan open je maar een topic erover in FC!quote:
Ik mag graag met mijn knopjes spelenquote:
Het was m'n eerste en enige schop tot nu toequote:Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef Copycat het volgende:
Oh, maar da's anders.
Sven is nog een beetje schopgeil.
We kunnen ook dit topic naar FC verplaatsen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan open je maar een topic erover in FC!
Nog één.quote:
Oh, FC is juist dát forum waar je géén extra knopjes hebt he?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen ook dit topic naar FC verplaatsen..
Niet voor lang meer hoorde ikquote:
Er zijn er wel vier waar ik geen extra knopjes heb.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, FC is juist dát forum waar je géén extra knopjes hebt he?![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet voor lang meer hoorde ik!
quote:
Hmm.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, komen er binnenkort nog nieuwe rijmpjes nieuwe stukken Poëzie op je site?
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
'I am your inspiration, Bupa!'
Vind je het gek, lelijk en domquote:
Idd!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit kom.
En dat had je vanmorgen nog niet opgemerktquote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:Vanochtend was mijn band lek, maar nu blijkt dat mijn... mijn...
MIJN VENTIEL ERUIT WAS GEDRAAID!!!!!!!
!!!!!!!
![]()
Nee. Zodra ik merkte dat mijn band leeg was ben ik snel naar de bushalte doorgehuppeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat had je vanmorgen nog niet opgemerkt?
Onbereikbare vrouwen, van die wijven die geen belspelletje doen.quote:
Je legt de lat wel hoog.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Onbereikbare vrouwen, van die wijven die geen belspelletje doen.
Ja hé! Ik neuk niet zomaar wat in de rondte...ronde...hm...mijn intelligentie laat het afwetenquote:
quote:
DAT SCHRIJFT ZE NET IN JE FOBO!quote:
Ik stalk Bupa.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:36 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hihi klopt ja, houd je goed in de gaten
Hihi, gekkie toch.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik stalk Bupa.Eh...
Ik bedoel: Toeval.
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:40 schreef toetatoet het volgende:
uh maar lieve mensjes ik blijf niet zo lang
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja kunnen jullie het nog wel aan?
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja kunnen jullie het nog wel aan?
Nu wel.quote:toetatoet zei :
[..]
uhm uhm dat weet ik niet, binnenkort ben ik er wel weer bijna elke dag
Meisjes plagen...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nouhou ik was nog niet klaar ja![]()
LIEF DOEN
nietusquote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meisjes plagen...
Ik ben toch altijd lief tegen jou? [afbeelding]
Welles.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nietus
wel lief dat iedereen mij zo gemist heeft![]()
Newbie.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
What the hell is een/het fok eiland
Een eiland vol zwaargeschapen paarden.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef toetatoet het volgende:
Lieve mensen het was gezellig maar ik moet weer gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef toetatoet het volgende:
Lieve mensen het was gezellig maar ik moet weer gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen ideequote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
Ik hou me meer bezig met POL en SHO. Wat is het nouquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hou me meer bezig met POL en SHO. Wat is het nou.
bronquote:FOK! had tot vanavond een bijzondere plek op het forum. Eén van de subfora was namelijk ingericht als een soort fictieve wereld: een eiland, middenin een grote wijde lege zee..
Het FOK!eiland was leuk. Je kon er met z'n allen meedoen in een soort rollenspel, met als omgeving dat eiland, waarop iedereen zijn huisje of kasteel had, en de baan had die hij wilde, of juist geen baan. Hele verhalen werden er geschreven, prachtige lappen tekst om van te genieten. Je kon er uren doorbrengen met het lezen van die verhalen, of het meeschrijven eraan, of het deelnemen in de dialogen. Samen maakten we er een gezellig bende van, wat zich ook uitte in de meetings die we af en toen organiseerden.
Gingen ze naar die meetings als hunzelf of als hun rol?quote:
Wat een bullshit zeg.quote:
Hij doet 't niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar komt pberends' bruid.
Vet cool mên!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
ik heb vandaan lekker joop braakhekke in het echt gezien [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar komt pberends' bruid.
Celebs in het wild. Deel 2.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
OMG, dat is net zo erg als vipspotting.nl.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Celebs in het wild. Deel 2.
Geen zwarte school zeker? Daar werd zo'n homo zo in elkaar geslagenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef DrDentz het volgende:
![]()
hij was niet in het wild, hij ging de kantine openen op school
Geil Beev!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Heb ik zomaar ineens H. d'r telefoonnummer.
20:13 al! BB zo
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG, dat is net zo erg als vipspotting.nl.![]()
quote:
Hmm, laat me raden...in Zwolle?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Te weinig posters.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurt trouwens?
Te weinig animo.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurd trouwens?
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurt trouwens?
Over taalfouten gesproken, nooit geweten dat het "ik verval in herhaling" is, i.p.v. "ik val in herhaling".quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te weinig animo.
"Blub, blub, blub", zei het eiland toen.
Daar zullen heel veel priesters geen moeite mee hebben. Al zal hij wel wat boven hun leeftijdsgrens liggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef DrDentz het volgende:
in wwindesheim
het is dan wel geen zwarte school maar het is wel een gggristelijke school.. dat die homo daar zomaar binnen mag komen
Hij heeft zeker zijn poot stijf gehouden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef DrDentz het volgende:
in wwindesheim
het is dan wel geen zwarte school maar het is wel een gggristelijke school.. dat die homo daar zomaar binnen mag komen
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft zeker zijn poot stijf gehouden.
Gunst, nooit geweten.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Over taalfouten gesproken, nooit geweten dat het "ik verval in herhaling" is, i.p.v. "ik val in herhaling".
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!!!1~`1112!~!1 BUPA JE BENT ZO SPONTAAN EN GRAPPIG!!1!!~!!22!
![]()
DDEDdDDddDD!!11!
Wat een bekkiequote:Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een klein vleugje wellicht. Zoek er niets achter.quote:
Sinds wanneer lees jij terug?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een bekkie. Komt'ie uit 't Gooi?
Het enige wat ik nog geleerd heb van mijn lessen Nederlands op het hbo.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gunst, nooit geweten.!
Waar staat dat?
Is dat wel zo?
Heb je bewijs?.
Je meende het dus wel?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een klein vleugje wellicht. Zoek er niets achter.![]()
Ja, hallo.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog geleerd heb van mijn lessen Nederlands op het hbo.![]()
Ik heb al gezocht, maar kan het zo snel niet op internet vinden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je meende het dus wel?
[/naïef]
Oiquote:
Loop je nog steeds met een erectie rond vanwege je blauwe kleurtje?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi! Gij zult geen blauwen uitschelden
!
Mevr. C. Beverwijk is mijn bewijs.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik wil dus wel bewijs..
Watskeburt is ook met een t.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
gebeurd![]()
Ik heb dat eiland nooit gezien eigenlijk...![]()
Doe wat aan je Nederlands, belhamel!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef PeRi het volgende:
*schelt die blauwe uit*
quote:
Maar zij is dom.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mevr. C. Beverwijk is mijn bewijs.
Hij wil maar niet weg.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Loop je nog steeds met een erectie rond vanwege je blauwe kleurtje?![]()
Zie je hoe ik je bescheldt?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe wat aan je Nederlands, belhamel!
Ja, duh.quote:
STEEK HEM DAN OOK ERGENS IN!quote:
Zal ik naar Amsterdam komen?quote:
Ja!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zal ik naar Amsterdam komen? [afbeelding].
Daar is nou weer helemaal niets mis meequote:Op donderdag 24 november 2005 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!Dat gezeik van de kut MB de hele tijd! Je zou d'r maar mee moeten neuken.
!
Nee!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Niks, HW.!
Zullen we hier dan maar verder gaan?
Schrijf ik Swahili?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:43 schreef Copycat het volgende:
Nee!
Ga jullie eigen fora verstieren!![]()
Dombo.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet wat retorisch betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |