Vet cool mên!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
ik heb vandaan lekker joop braakhekke in het echt gezien [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar komt pberends' bruid.
Celebs in het wild. Deel 2.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
OMG, dat is net zo erg als vipspotting.nl.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Celebs in het wild. Deel 2.
Geen zwarte school zeker? Daar werd zo'n homo zo in elkaar geslagenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef DrDentz het volgende:
![]()
hij was niet in het wild, hij ging de kantine openen op school
Geil Beev!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Heb ik zomaar ineens H. d'r telefoonnummer.
20:13 al! BB zo
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG, dat is net zo erg als vipspotting.nl.![]()
quote:
Hmm, laat me raden...in Zwolle?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Te weinig posters.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurt trouwens?
Te weinig animo.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurd trouwens?
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurt trouwens?
Over taalfouten gesproken, nooit geweten dat het "ik verval in herhaling" is, i.p.v. "ik val in herhaling".quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te weinig animo.
"Blub, blub, blub", zei het eiland toen.
Daar zullen heel veel priesters geen moeite mee hebben. Al zal hij wel wat boven hun leeftijdsgrens liggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef DrDentz het volgende:
in wwindesheim
het is dan wel geen zwarte school maar het is wel een gggristelijke school.. dat die homo daar zomaar binnen mag komen
Hij heeft zeker zijn poot stijf gehouden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef DrDentz het volgende:
in wwindesheim
het is dan wel geen zwarte school maar het is wel een gggristelijke school.. dat die homo daar zomaar binnen mag komen
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft zeker zijn poot stijf gehouden.
Gunst, nooit geweten.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Over taalfouten gesproken, nooit geweten dat het "ik verval in herhaling" is, i.p.v. "ik val in herhaling".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |