quote:
![]()
Naam: Daniëlle
Datum: 23.11.2005
Bericht: hej thomas! hoe gaat het ermee?Heb je veel last van de media? Ik hoop dat ze je een beetje met rust laten, haha:P ! Wat cool dat jij op inerlijk valt! Vooral omfat jij juist zo'n knappe jonge bent! De meest jongens die ik ken vallen op uiterlijk! Haha ik keek ff de gastenboek door, en wat zie ik?? Allemaal meiden die een oogje op je hebbe!! Jij zal wel vet blij zijn!! Haha
![]()
!! BTW, ik vind je echt een mooie stem hebben! Owww.. ik ben verslaafd aan muziek..hihi.. nou jah, dit wordt wel een erg lang bericht, Kusjes van dani!!
Naam: Janneke de Mooij
Bericht: Hallo lieve Thomas, wij zagen je net nog even bij RTL 4 Danielle gaf die tip door op de chat, nog bedankt bij deze Danielle. Leuk thomas dat stukje en je bent nog op zoek naar een vriendin, bij mij Janneke zit het heel goed met het hart op de goede plaats maar ik ben helaas te oud. Maar jij bent wel de allerliefste zoon die ouders zich kunnen wensen. Thomas veel succes en jij krijgt vast nog wel een hele lieve vriendin dat weet ik zeker. Hartelijke groeten en veel liefs van Janneke de Mooi jxxx
Naam: marl0es..
Bericht: haha ben ik nog een keer.. ehmm.. iik wil noG ff zegge da als je moe Toev0egt da iik Ff Iets MOet VertellE.... haha .. kus kus.. marl0es..(K)
Naam: sarella
Bericht: heey tommie alles kidss met mij wel hoor je bent egt toppie ga vooral zow door ennnnnuhh ff tuusuh door heb je een vriendin
![]()
:P zow niej stuur dan ff wat trug ik ben geboren 23 april 1990 heb lang blond haar en licht blauwe ogen maaruh hoor juh nog ciao veel k-xxxxx-jes en groetjuss sarella hsvvj wjnmk knzj xxxxx