quote:Op woensdag 23 november 2005 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Thomas Berge neukt zich helemaal suf , zegt ie net in RTL Boulevard. En hij is pas 15. Toen ik 15 was rukte ik me nog af op de Wehkamp
Die neukt zich ook helemaal suf aan zongebruinde en geblondeerde Natascha Froger-look-a-likes.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef Radegast het volgende:
Da's een soort van mini-Dries Roelvink zo te zien.
Knulletje wiens CD-tje een paar jaar geleden weggegeven werd bij de Wehkamp-gids.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie de neuk is Thomas BergeNooit gezien, nooit gehoord en laten we dat maar zo houden.
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef TheStonedOne het volgende:
Erg hoog breezer gehalte in dat gastboek lol
quote:he thomas ik ben mike schouten uit gouda ik vind je een leuke jongen ik zou graag of je mij wil bellen en met mij op msn willen komen bel mij vanavond om 21.00 oke heel veel groetjes van Mike Schouten Uit Gouda tot snel tellefoonnummer is 0623060092 ik spreek je snel
hij had zich verslapen en pyama aan gehouden?quote:
Meer een soort Mini Jort Kelderquote:Op woensdag 23 november 2005 19:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
hij had zich verslapen en pyama aan gehouden?
De enige in dat hele gastenboek die m werkelijk door hadquote:
ik betwijfel of de persoon in kwestie dat zelf gepost heeftquote:Op woensdag 23 november 2005 19:32 schreef shaun81 het volgende:
hahaha wilde ik net ff kopieeren voor hier hahaha en dan nog je telefoonnummer erbij zetten ook hahhaa LOSER
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Naam: IJsmeis
Datum: 23.11.2005
Bericht: Thomas! Heb je nog leuke fotoz foor me? Ik heb genoeg ruilmateriaal kuzzies IJsmeis
Naam: Peter Breuls
Datum: 23.11.2005
Bericht: Hey Thomas, leuke site maar er kan wel wat aan verbeterd worden. Zal ik wat voor je scripten? Mail me maar op breuls@fok.nl
Heersend.quote:ood en verderf zaaiende ruiters der apocalyps geen schijn van kans. Op mijn slkamer hangt jouw portret, en iedere dinsdagavond om 19:56 precies brand ik een geurk voor je en slacht ik een eendenkuiken onder het genot van een heerlijk glaasje warm chiuauabloed. Vorige week heb ik met een aardappelschilje jouw naam in mijn rechter bovenbeen gekrast. Zie je hoeveel ik om je geef, Thomas? Dit heb ik allemaal voor jou over. Je muziek vind ik niets, maar dat is van ondergeschikt belang. Wat écht telt is dat wat wij samen hebben, en dat is puur, helder en onverwoestbaar. Groetjes, je Croupouque.
Staat er dit in het gastenboek:quote:Hoi Thomas, ik ben je allergrootste fan. Ik ben er heilig van overtuigd dat jij de Messias bent en ik zal je in alles volgen. Het einde van de wereld nadert gestaag, maar met jou in mijn buurt maken de vier dood en verderf zaaiende ruiters der apocalyps geen schijn van kans.
Op mijn slaapkamer hangt jouw portret, en iedere dinsdagavond om 19:56 precies brand ik een geurkaarsje voor je en slacht ik een eendenkuiken onder het genot van een heerlijk glaasje warm chiuauabloed. Vorige week heb ik met een aardappelschilmesje jouw naam in mijn rechter bovenbeen gekrast. Zie je hoeveel ik om je geef, Thomas? Dit heb ik allemaal voor jou over.
Je muziek vind ik niets, maar dat is van ondergeschikt belang. Wat écht telt is dat wat wij samen hebben, en dat is puur, helder en onverwoestbaar.
Groetjes,
je Croupouque.
quote:ood en verderf zaaiende ruiters der apocalyps geen schijn van kans. Op mijn slkamer hangt jouw portret, en iedere dinsdagavond om 19:56 precies brand ik een geurk voor je en slacht ik een eendenkuiken onder het genot van een heerlijk glaasje warm chiuauabloed. Vorige week heb ik met een aardappelschilje jouw naam in mijn rechter bovenbeen gekrast. Zie je hoeveel ik om je geef, Thomas? Dit heb ik allemaal voor jou over. Je muziek vind ik niets, maar dat is van ondergeschikt belang. Wat écht telt is dat wat wij samen hebben, en dat is puur, helder en onverwoestbaar. Groetjes, je Croupouque.
Geweldig!!! Alleen ik denk dat het gastenboek een beperkt aantal woorden per entry kan bevatten. Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de beperkte woordenschat van zijn hardcore fans... op deze manier kunnen ze niet in herhaling vallen...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Wat jammer... typ ik dit:
[..]
Staat er dit in het gastenboek:
[..]
Ik denk dat ze alleen pijpen...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:Wedden dat Thomas ze alledrie tegelijk heeft geneukt?
![]()
[afbeelding]
Dat maakt Thomas niets uit... die neukt alles wat fan is...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:05 schreef SunChaser het volgende:
Dat t-shirt van die linkse. My Boyfriend is out of town.... Hoe duidelijk kan ze t zeggen dat ze geneukt wil worden. Ze heeft nog niet eens tieten trouwens
[afbeelding]
Nouja, als 15-jarige mag je natuurlijk 13-jarige meisjes neuken. André Hazes neukte Rachel ook toen ze 13 was, maar ja, toen was Andre al 40.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat maakt Thomas niets uit... die neukt alles wat fan is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |