Nou ja, lekker toch wel!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ssst...niks zeggen tegen Duvel en Cc..
Vuile leugenaarquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Als ik een topic had geopend dan was het er een voor Bupa en z'n mooie cijfers geweest, omdat bij mij alles wel spontaan en oprecht is.![]()
Tsja...je opent één keer per jaar een topic, dus ik vond dat ik het dit jaar niet moest verpesten.quote:
We zijn niet allemaal zo fake als jij, Tania.quote:
Of moet ik Tony zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo fake als jij, Tania.
Het is al verbeterd. Niemand die het merkte.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef Tania18 het volgende:
Dat van die hoofdletter C wist ik niet eens
Wie is er nou fake he?!? Boquote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo fake als jij, Tania.
Goed he?!? Bijna vergetenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is al verbeterd. Niemand die het merkte.
Maar je hebt wel het getal in het plaatje bijgewerkt.!
Nou, wie zou dat toch zijn heh, K?!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed he?!? Bijna vergeten
Het hagelt hier
Ik ga maar eens een lamp aandoen zoquote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hier is het droog.
Maar wel koud.
Ik vind jou niet aardig meerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, wie zou dat toch zijn heh, K?!![]()
M-m-maar...quote:
Hallo!quote:
Hoestsiroop wil wel eens helpen!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef LeBeau het volgende:
Hallo!
*kuchbupaheefteentopicgesloteninjouwforumzondertoestemmingdoeerwataankuch*
![]()
Dat deed ik dus expres.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook vooral niet (ver) linken.
*kuchverraderkuch*quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo!
*kuchbupaheefteentopicgesloteninjouwforumzondertoestemmingdoeerwataankuch*
![]()
Ik ben gewoon verkouden.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
En stiekem hoopte ik gewoon dat je die link zag en mij zou straffen![]()
Oeh, ik ga maar eens vaker topics op slot gooien in SHO.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo dan!
Nooit meer doen, jij doerak!
Ik ben toevallig nog niet uitgepraat. Nou LeBo, vechten?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:21 schreef Zhenar het volgende:
Bitchfight tussen LB en Tania!![]()
Oh... alweer afgelopen...![]()
Kom maar op, K18.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig nog niet uitgepraat. Nou LeBo, vechten?![]()
Focus jij je even lekker op degene met wie je een bitchfight hebt.quote:
WTF?!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:27 schreef LeBeau het volgende:
Ja en de activiteit in ShowChat ook gelijk. Doe je lekker, Zhenar.
Ben ik de enige die de Sinterklaassmileys altijd al ietwat... verlept heeft gevonden?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig nog niet uitgepraat. Nou LeBo, vechten?![]()
Ik plaats alle schuld bij Tania en haar slechte invloed.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!Anders ga je
mij
opeens aanvallen!?!? Ben je ongesteld ofzo?!?
!
Net als het hele feest.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de Sinterklaassmileys altijd al ietwat... verlept heeft gevonden?
Nee man, het feest is leuk!quote:
Moet ik nu bang worden ofzo?!?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Focus jij je even lekker op degene met wie je een bitchfight hebt.![]()
![]()
Je bent zelf verleptquote:Op woensdag 16 november 2005 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de Sinterklaassmileys altijd al ietwat... verlept heeft gevonden?
Sticks & Stones won't break my bones... Bitch!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent zelf verlept [afbeelding]
Ctrl+F --->> Zeg nu Cinyx® gestopt is / gaat stoppenquote:
quote:
Geil woord, hm?quote:
Je typt alsof je iets te melden hebt...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:44 schreef BVO het volgende:
Hooooi.
Niet echt.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je typt alsof je iets te melden hebt...![]()
Da's jammer.quote:
Doe dan eens net alsof, om de boel een beetje up te spicen!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe dan eens net alsof, om de boel een beetje up te spicen!
Ja!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Zhenar het volgende:Goed idee!
Iets schandaligs graag... SHO-waardig!![]()
Jij was het nummer vergetenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Tania.ShowChat is met de hoofdletter C erin.
![]()
![]()
Geez...quote:
Ik heb gisteravond tubgirl gespeeld.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
We willen sleaze, dirt en vunzigheid.
Dudequote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez...![]()
Tania hoeft maar een scheet te laten of jij staat er alen
en
bij.
Inlikker.!
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gisteravond tubgirl gespeeld.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez...![]()
Tania hoeft maar een scheet te laten of jij staat er alen
en
bij.
Inlikker.!
Niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was het nummer vergeten.
Bupa had toevallig wel een 9.1 voor taalbeheersing. Puhquote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was het nummer vergeten.
Ik kan het toch niet helpen dat mijn Nederlands niet op het niveau Bupatih isquote:Op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof niet dat dit de dirt en de sleaze is waar ik op zit te wachten...
Als je nu zou zeggen: "Ik heb gisteren met een girl in de tub gespeeld"...
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa had toevallig wel een 9.1 voor taalbeheersing. Puh![]()
Wat zij zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet helpen dat mijn Nederlands niet op het niveau Bupatih is.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef Tania18 het volgende:
Zal ik dan maar wat foto's in het topic gooien??
Dit topic dus:quote:Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef Tania18 het volgende:
Zal ik dan maar wat foto's in het topic gooien??
Dat heeft toch helemaal niets met je taalbeheersing van doen, gekkie!?!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
Ik kan het toch niet helpen dat mijn Nederlands niet op het niveau Bupatih is.
Ik snapte hem.quote:
Nou!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niets met je taalbeheersing van doen, gekkie!?!
Verzin gewoon een spannend verhaal, waarmee ik deze productieve werkdag zo dadelijk weer bevredigend kan afsluiten!
Jawel, want ik bedoelde dat wat jij wilde horenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niets met je taalbeheersing van doen, gekkie!?!
Verzin gewoon een spannend verhaal, waarmee ik deze productieve werkdag zo dadelijk weer bevredigend kan afsluiten!
Nounou... wat een opwinding zeg!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef Svensational het volgende:
Jawel, want ik bedoelde dat wat jij wilde horen.
Nou, met een bad enzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nounou... wat een opwinding zeg!
Poe hee, ik drijf hier bijna weg!
Geef dan in ieder geval even wat smeuïge details.
Oe baby... ga door... ik ben er bijnaquote:
Tut tut, je zit toch nog op je werkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe baby... ga door... ik ben er bijna.
Ja? En?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, je zit toch nog op je werk.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef Bupatih het volgende:
Mijn voorspelling voor Svens volgende post:
"Waaaah, Tania...GMTA![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ik stond vroeger op dan normaal, mijn vriendin kwam me ophalen om even naar het zwembad te gaan. Nadat we hadden gezwommen gingen we even dansen en kwamen we dronken thuis. Het was pas 22:00 uur en ik ging even met haar samen in bad. Plots kreeg ik een stijve en zij zag dat. Ze pakte mijn lul en begon me langzaam te trekken. Even later stond mijn paal recht omhoog en was ze haar kutje lekker in aan het smeren met het badschuim. Daarna ging zij op mij zitten en passeerde ik haar kutje. Ze kreunde eerst zacht maar later steeds harder. Ik dacht dat mijn ouders wakker zouden worden maar ze hoorden niks.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja? En?
Ik heb een kamer helemaal voor mezelf alleen... niemand die ons stoort.
Talk to me, baby!
![]()
Wat een geil loeder!quote:
Ik zei dus dat ik vond dat je obsessief bezig was met die lijstjes.. Niks over die plaatjes dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
NietesIk heb elleen maar een paar plaatjes gepost samen met tonks
Kan ik er wat aan doen dat d_h een huilie is
Inderdaad!quote:
quote:
Gevonden... hij lag onder een stapel papier...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef Copycat het volgende:
Niemand de deur uit!!!
Wie heeft nu weer mijn aansteker gejat???
fanstastischquote:
Bij Nathalie zie je toch altijd de bovenste tanden als ze lacht?quote:
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij Nathalie zie je toch altijd de bovenste tanden als ze lacht?
M'n onschuld, wat doe je!?quote:
Oi!quote:
Gezondheid!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:18 schreef pberends het volgende:
Shalalala.
Dat was opzettelijk, toch? ZEG ME DAT HET OPZETTELIJK WAS!!!!!1!1!112!1!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..].
Dat vind ik nou echt beneden (jouw) pijl.
Oh, ja hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was opzettelijk, toch? ZEG ME DAT HET OPZETTELIJK WAS!!!!!1!1!112!1!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Geloof haar niet Zhenar, het is een heidenequote:
Keep your friends close and your enemies closer!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geloof haar niet Zhenar, het is een heidene!
WTF?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geloof haar niet Zhenar, het is een heidene!
He, dat hoorde ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Keep your friends close and your enemies closer!Airelle
![]()
Hij woont in Amsterdam, dat weet je hequote:Op woensdag 16 november 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
He, dat hoorde ik.
Het is wel zo... Ik kom over een ruim halfjaartje heel dicht bij je..
quote:5) The selective function. This refers not to human choice at all but to Darwin's theory of natural selection as applied to what he called "the favored races." In short, the idea is to help things along by consciously attempting to improve the breeding stock. Schools are meant to tag the unfit - with poor grades, remedial placement, and other punishments - clearly enough that their peers will accept them as inferior and effectively bar them from the reproductive sweepstakes. That's what all those little humiliations from first grade onward were intended to do: wash the dirt down the drain.
Uh neequote:Op woensdag 16 november 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij woont in Amsterdam, dat weet je he!
Daar is niet geks aan. Ze konden er net zo goed 10 terabyte van maken. Aangezien 99,99% van de users het toch niet zal gebruiken. En zolang de attachments minder groot dan een cd zijn is het niet interessant om zo'n grote mailbox te hebben. Je hebt gewoon niets aan zo'n mailbox.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
http://www.nu.nl/news/626(...)_1000_GB_opslag.htmlGekkies.
quote:
Tja, ik woon alweer een half jaar niet meer in Grunn, maar welquote:Op woensdag 16 november 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
He, dat hoorde ik.
Het is wel zo... Ik kom over een ruim halfjaartje heel dicht bij je..
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar is niet geks aan. Ze konden er net zo goed 10 terabyte van maken. Aangezien 99,99% van de users het toch niet zal gebruiken. En zolang de attachments minder groot dan een cd zijn is het niet interessant om zo'n grote mailbox te hebben. Je hebt gewoon niets aan zo'n mailbox.
Rechten(weet nog niet welke bachelor dan) of Bedrijfskunde.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, ik woon alweer een half jaar niet meer in Grunn, maar weldat je daar gaat studeren! You won't regret it!
Wat ga je studeren eigenlijk?
Neequote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Komt er vanavond nog iets tofs op tv trouwens?
Bdk heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 16 november 2005 19:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rechten(weet nog niet welke bachelor dan) of Bedrijfskunde.
Nou, ik weet wel een manier, maar of ik het zin heb om up te loaden...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook.
Kijk, Gmail is tof met zijn 2 GB.
Maar hoe de fuck wil je 1000 GB volkrijgen?
Gelukkig dan dat ik de nieuwe GG heb gedownload!quote:
Gilmore Girls?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat ik de nieuwe GG heb gedownload!![]()
Gewoon een goed topic.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Wat willen hoog opgeleide vrouwen?
Pberends?!... Hilarisch topic!
Had het al gelezen ja...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een goed topic.
Hier meer informatie waarom dit topic: Wat willen hoog opgeleide vrouwen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
Ik dacht dat alle mannen daar gillend bij weg renden?!
Van mij mogen alle vrouwen hoogopgeleid worden en carriere maken, hopelijk gaan ze dan eindelijk het relatief goedkope bier voor ons kopen ipv dat mannen dure breezers moeten kopen voor de vrouwen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Had het al gelezen ja...
Daar heb je jezelf maar weer mooi mee genuanceerd.
Overigens ben ik het wel met het 'mannelijke' deel van de FOK!'ers daar eens dat het zonde van het overheidsgeld is dat veel vrouwen eerst een universitaire studie doen om vervolgens thuis te gaan zitten.
Met Breezers hoef je niet aan te komen hoor bij hoogopgeleide vrouwenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Van mij mogen alle vrouwen hoogopgeleid worden en carriere maken, hopelijk gaan ze dan eindelijk het relatief goedkope bier voor ons kopen ipv dat mannen dure breezers moeten kopen voor de vrouwen.
Maar wat ik wel ontzettend hypocriet vind is dat hoogopgeleide vrouwen in de meeste gevallen iemand willen hebben die nog hoger opgeleid is, wat is dat voor crap?
Ik lees bepaalde lectuurquote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met Breezers hoef je niet aan te komen hoor bij hoogopgeleide vrouwen.
Hoe kom je daar dan bij? Volgens mij valt dat wel mee. Volgens mij zoeken de meeste vrouwen een 'gelijke'.
Dat tweede zal wel zo zijn redenen hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik lees bepaalde lectuur. Vrouwen willen graag iemand die iets hoger opgeleid is, en mannen meestal iemand die minder slim is.
Alleen mannen die niet melig kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gilmore Girls?.
Een man naar mijn hart.
Ik dacht dat alle mannen daar gillend bij weg renden?!
Het Acedemiegebouw is gelukkig wel erg sfeervolquote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen mannen die niet melig kunnen zijn.![]()
PS: Bdk is best leuk hoor! Alleen de faculteit...Maar dat is bij zoveel studies het geval.
![]()
Tis ook biologisch, een sterke man kan beter voor de kids zorgen en andere onzin. Waarom denk je dat mannen geen vrouw willen die langer dan hen isquote:Op woensdag 16 november 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat tweede zal wel zo zijn redenen hebben. Maar ik vind het eigenlijk ook wel onzin. Het geldt voor mij niet in ieder geval.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het Acedemiegebouw is gelukkig wel erg sfeervol.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen geen vrouw willen die langer dan hen is.
"That's a huge bitch"quote:
ja kan welquote:Dat bedoelde ik dus ook.
Kijk, Gmail is tof met zijn 2 GB.
Maar hoe de fuck wil je 1000 GB volkrijgen?
Mhaow, alleen met hoge hakken wordt het een probleempjequote:
Whahaha. Ik draag wel hakken (niet zo hoog)quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, alleen met hoge hakken wordt het een probleempje. Maar jongens worden ook steeds groter, die willen ook steeds grotere vrouwen. Van die lilliputters van 1.60 zijn ook maar slecht voor de nek.
Tom ookquote:Op woensdag 16 november 2005 20:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
JIj niet meegerekend met je PABO en rosétjes.
*zich verdekt opstelt..
Ik ook van jou...
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahaha. Ik draag wel hakken (niet zo hoog). Dus als ik volgens jou redeneer zoek ik een intelligentere man en ook nog eens langer dan ik zelf ben
. Lekker veel keus.
De vuilnismanquote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
[..].
Ja, maar dat is het hypocriete van die "standaard" vrouwen. Er is helemaal niet veel keus als je hoogopgeleid bent, en nog hoger opgeleidere mannen willen. Net of de vuilnisman niet leuk kan zijn.
Van "Hetzelfde niveau" vinden ze vaak al minderwaardigquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De vuilnismanMensen zoeken toch nog altijd iemand die in ieder geval op hetzelfde niveau van intelligentie zit. Een vuilnisman en een academica... daar zitten doorgaans toch nog wel enkele niveaus tussen.
Let op: ik zeg doorgaans
Daar ga ik niet op in.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
Wat voor lectuur is dat als ik vragen mag, pberends?
Ik vind het nog steeds kul!
Vast uit de Mens Health ofzo. Of staan daar in de binnenkant ook alleen maar lekkere blote-buik mannen?quote:
Tina, Donald Duck, Thuis, Linda en de Spits.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Van die lilliputters van 1.60 zijn ook maar slecht voor de nek.
Mijn vriend heeft ook MBO gedaan. Heb ik geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De vuilnismanMensen zoeken toch nog altijd iemand die in ieder geval op hetzelfde niveau van intelligentie zit. Een vuilnisman en een academica... daar zitten doorgaans toch nog wel enkele niveaus tussen.
Let op: ik zeg doorgaans
Toch zul je dat niet heel vaak zien. Al is het natuurlijk erg open minded van je.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook MBO gedaan. Heb ik geen problemen mee hoor![]()
![]()
Maar hij is ouder zeker, dat is ter compensatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook MBO gedaan. Heb ik geen problemen mee hoor![]()
![]()
Anderhalf jaar jaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar hij is ouder zeker, dat is ter compensatie.
Victoria Koblenko is een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch zul je dat niet heel vaak zien. Al is het natuurlijk erg open minded van je.
Maar MBO is dan ook nog altijd een vervolgopleiding; er lopen genoeg mensen rond die na de middelbare school meteen zijn gaan werken. En intelligentie is bovendien niet per definitie evenredig gerelateerd aan opleidingsniveau.Maar je vriend is geen vuilnisman neem ik aan.
Zie je, toch status gerelateerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ja
En nee hij is geen vuilnisman
Whaha, jij bent te erg.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie je, toch status gerelateerd.
quote:
Vrouwen zijn hypocriet! De meesten althans.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha, jij bent te erg.
Maar ik heb mezelf voorgenomen me daar niet (meer) aan te ergeren.
Waarom? Ik zie niet in waarom vrouwen hypocrieter zouden zijn dan mannenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hypocriet! De meesten althans.
Je hebt per ongeluk een verkeerde smilie aangeklikt. Tweemaal nog welquote:
Daar had ik het niet over. Ik denk dat mannen gemiddeld veel hypocrieter zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie niet in waarom vrouwen hypocrieter zouden zijn dan mannen.
Ik denk ongeveer gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik denk dat mannen gemiddeld veel hypocrieter zijn.
Bridgetquote:
Lompe boerin. Alhoewel beter dan Chantal Janzen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Niet zozeer qua uiterlijk hoor, maar ik vind Bridget gewoon erg leuk en lekker vals overkomen..
Katja is ook cool, maar ik heb met Bridget gewoon meer zeg maar..
Pornokopquote:
Niks mis met porno tochquote:
quote:
Latin Lover.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Ach ze had zo in die Spaanse porno-serie kunnen zitten!
Keek daar alleen naar voor m'n Spaans.quote:
Ik keek voor de porno.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Keek daar alleen naar voor m'n Spaans..
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik keek voor de porno.
Dat was toch altijd na Idols!
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag weer de blinde Sinterklaasliedjes vent gezien. Hij stond alleen bij de streekbussen, misschien was ie net klaar met optreden
Nee men, ik zat in de bus. HIj stond daar gewoon misschien had ie even pauze ofzo. HIj stond ter hoogte van de bus naar de Uithof. De laatste keer dat ik hem zag zingen, deed hij overigens niet dat klappen voor zijn mond.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen verzoekje ingediend?![]()
Niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee men, ik zat in de bus. HIj stond daar gewoon misschien had ie even pauze ofzo. HIj stond ter hoogte van de bus naar de Uithof. De laatste keer dat ik hem zag zingen, deed hij overigens niet dat klappen voor zijn mond.![]()
Ja, we missen je daarquote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij heb ik bijna alleen in het Trivia topic gepost
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de live-shows, dan vind ik het meestal pas echt leuk![]()
Arcee is toch maar weer begonnen met lijstjes maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:24 schreef BVO het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Idols III-forum gepost?
(..)
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.! Dan wordt het weer haat en nijd in IDO
!
Dolle hond was degene die gestopt wasquote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Arcee is toch maar weer begonnen met lijstjes maken?![]()
Oh, ja. Die haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dolle hond was degene die gestopt was.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk wel dat er een meisje gaat winnen dit jaar. Er zat weinig boeiends en goeds bij onder de jongens
'Ik ga vandaag een lekker nummertje voor jullie doen"quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk wel dat er een meisje gaat winnen dit jaar. Er zat weinig boeiends en goeds bij onder de jongens
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu was ze nog wel leuk. Ik ben bang dat ze later irritant wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik vond haar al irritant.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu was ze nog wel leuk. Ik ben bang dat ze later irritant wordt![]()
Chantal Janzen natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond haar al irritant.
En wie was die Chantal?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]Shit, dat wilde ik helemaal niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat ik het in een spoiler zet?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Shit, dat wilde ik helemaal niet weten![]()
tuttuttutquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het in een spoiler zet?.
Heb jij wel vaker he..
Chantalquote:
quote:
Waar ging het over? Toch wel zo'n leuk sappig drama-verhaal waar heel het publiek een traan bij wegpinkt he? Die zijn altijd het leukst.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]. Ga maar naar bed denk ik.
.
Oprah kijken..
Je hebt in 1 minuut het hele programma gezienquote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar ging het over? Toch wel zo'n leuk sappig drama-verhaal waar heel het publiek een traan bij wegpinkt he? Die zijn altijd het leukst..
Toch vond ik het sneu, zijn broertje (die het alleen voor de meisjes deedquote:
Nee, maar het is de HH van vanmiddag he.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt in 1 minuut het hele programma gezien????
quote:Twee verdachte kindermishandelaars worden gepakt. Alle details zoals de gouden tip, de doorbraak en de aanhouding worden bloot gelegd.
Oeh Tania, wat een oneerbaar voorstelquote:
Die is leukquote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oeh Tania, wat een oneerbaar voorstel [afbeelding]!
Beterschap!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen.
Nou ja slechte morgen, ik ben ziek
van mij geen verhalen meerquote:
Thanksquote:Op donderdag 17 november 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beterschap!
![]()
Ik zit in dubio... Moet ik me aan een afspraak voor vanavond houden of gaan voor die véél spannendere optie...
Gister een paar stukjes van de herhaling gezien en ik moet zeggen Chantal d’r tieten stonden mooi naar vorenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen.
Nou ja slechte morgen, ik ben ziek
Mja... normaliter zou ik je gelijk geven. Maar aangezien mijn beste vriendin even veel behoefte heeft aan een luisterend oor/uithuilschouder, heb ik toch maar besloten de spanennde optie in de koelkast te zetten. Tot zaterdag.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:45 schreef MissBliss het volgende:
Wat is dat nou voor vraag?Veel spannendere optie natuurlijk
![]()
En dan alle details hier posten achteraf
Uithuilschouder zijn gaat idd soms voor op 'spannende dingen'quote:Op donderdag 17 november 2005 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja... normaliter zou ik je gelijk geven. Maar aangezien mijn beste vriendin even veel behoefte heeft aan een luisterend oor/uithuilschouder, heb ik toch maar besloten de spanennde optie in de koelkast te zetten. Tot zaterdag.
Soms moet je nu eenmaal prioriteiten stellen die aan je eigen zin voorbij gaan.
I don't fuck and tellquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef MissBliss het volgende:
Nou weet ik tenminste dat je met 'spannend' niet een dagje Efteling bedoelde
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel de naam De Python prima in mijn spannende straatje past.
Dat baardjequote:
Hey! Dat is die dragqueen toch?quote:
Ja, ik was er ook content meequote:
Weet ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook content mee!
Hij staat er trouwens al sinds zaterdag
Neequote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar nóg een keer vermelden hoe tof ik de avatar vind, kan geen kwaad toch?
Hela. Niks mis met een hoog Paint-gehalte!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik vind hem ook ongelofelijk tof
Ik heb trouwens ook al een kerstversie, die is wat minder 'Paint'
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela. Niks mis met een hoog Paint-gehalte!
quote:
Het is dat je ziek bentquote:Op donderdag 17 november 2005 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela. Niks mis met een hoog Paint-gehalte!
Toevoeging:quote:
Hoofdpijn en slapeloosheid zijn niet besmettelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat je ziek bent, maar anders had ik je een kusje gegeven.
.
Hoofdpijn?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoofdpijn en slapeloosheid zijn niet besmettelijk
Seks is juist een probaat middel om hoofdpijn te verdrijven!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoofdpijn?
Dan kan ik dit ook wel vergeten:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 17 november 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoofdpijn?
Dan kan ik dit ook wel vergeten:
[afbeelding]
Oh dat is waar ook!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seks is juist een probaat middel om hoofdpijn te verdrijven!
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Maar dat kon je sowieso al![]()
Over 17 jaar ben jij aan de beurt hoorquote:
Zeer terect, meneerquote:
Whehe...oh ja...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over 17 jaar ben jij aan de beurt hoor
Jou betrappen op een tikfout maakt mijn dag altijd goedquote:Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha-ha.. Ik had het al veranderd!
Yo dawgquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jou betrappen op een tikfout maakt mijn dag altijd goed
How's my Number One Ho doin'? Aiight? Ya know whatti'm sayiiiin'?!quote:
Uhm ja... nou... hoofdpijn dusquote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
How's my Number One Ho doin'? Aiight? Ya know whatti'm sayiiiin'?!![]()
Speciaal voorDada
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |