Jammer dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
Je hebt het nummer niet aangepast!
quote:[21:49:13] <Timbob> WWWWWWWWWZZZZZZZZZZWWWWWWWWWWW
[21:49:13] <Timbob> WWWWWZZZZRRPPPPPPRRZZZZWWWWWWW
[21:49:13] <Timbob> WWWWZZRRPPPPPPPPPPPPPPRRZZWWWWW
[21:49:13] <Timbob> WWWWZZRRPPPPPPPPPPPPPPPPRRZZWWWW
[21:49:13] <Timbob> WWZZRRPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPZZWWWW
[21:49:13] <Timbob> WWZZRRPPZZPPZZPPPPPPPPPPPPPPZZWW
[21:49:13] <Timbob> ZZPPPPPPZZPPZZPPPPPPPPPPPPPPRRZZ
[21:49:13] <Timbob> ZZPPPPPPZZPPZZPPPPPPPPPPPPPPPPZZ
[21:49:13] <Timbob> ZZPPRRRRPPPPPPPPRRRRPPPPPPPPPPZZ
[21:49:13] <Timbob> ZZPPRRPPPPPPPPPPPPPPPPRRPPPPRRZZ
[21:49:14] <Timbob> ZZRRZZPPPPZZPPPPPPPPPPZZPPRRZZWW
[21:49:14] <Svensational> Dat is het leuke juist Bupatih|leert
[21:49:16] <Timbob> WWZZZZRRPPPPPPPPPPPPPPRRZZZZWWWW
[21:49:17] <Timbob> WWWWZZZZRRPPPPPPPPRRRRZZZZWWWWW
[21:49:18] <Timbob> WWZZRRRRZZZZZZZZZZZZZZRRRRZZWWWW
[21:49:19] <Timbob> ZZRRRRRRRRZZZZZZZZRRRRRRRRRRZZWW
[21:49:20] <Timbob> WWZZZZZZZZZZWWWWWWWZZZZZZZZZZWW
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk niet dat een plaatje van kopkaas hier gewaardeerd wordt?![]()
[22:09:41] <Slarioux> how about klik op de links op die paginaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Wat kan ik hier tegen doen?.
http://www.njabl.org/cgi-bin/lookup.cgi?query=62.45.107.212
Wat aardig dat je even lacht, terwijl de grap eigenlijk heel flauw was.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
hihi
Ja, maar hoe verwijder ik zo'n open proxy??quote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
click here to request removal and retesting of this IP.
Daar moet je op klikken...
Doet het weer.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hoe verwijder ik zo'n open proxy??
Tja… zo tof bén ik gewoon!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat aardig dat je even lacht, terwijl de grap eigenlijk heel flauw was.![]()
Anders check mijn kopkaasplaatje even!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe mij maar tenenkaas.
Maar ik hoef geen piemelkaas..
Kaascopy of copykaas?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:55 schreef Copycat het volgende:
Wat een onsmakelijke titel...
Kopkaas... bah...
Kaaskop... bah...
Goedemorgen![]()
Kopkaas is voor l00000z4rz!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
Anders check mijn kopkaasplaatje even!![]()
piemelkaas
Wie heeft het dáárover?!?!?
![]()
Nee, woorden met cijfers erin... Dát is tof.quote:
Mag ik passen?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]MB ondergedompeld in kaassaus...
![]()
Ik ben eventueel ook wel beschikbaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Mag ik dan ook mezelf aflikken?
Ah, hoe liefdadigquote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben eventueel ook wel beschikbaar.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Mag ik dan ook mezelf aflikken?
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik doe wel de plekjes waar je niet bij kunt.![]()
quote:
quote:
ANDERS HERHAAL JE NIET GEWOON SVEN ZN ANTWOORD LUL!!!!1!!1!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]! ANDERS NEEM JE EVEN DE MOEITE EEN PERSOONLIJK ANTWOORD TE TYPEN, SNOL!
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ANDERS HERHAAL JE NIET GEWOON SVEN ZN ANTWOORD LUL!!!!1!!1!
Nou hier heb je dan je persoonlijke antwoord!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar mijne was veel creatiever en ondeugender! “Plekjes waar je zelf niet bij kunt”… You know what I’m sayin? [ruk smiley]
Die van Sven was zo plat en voor de hand liggend. Echt totaal geen moeite gedaan voor dat antwoord.![]()
EN JIJ ZIET HET VERSCHIL NIET EENS, KUT!!!!11!!1!11![]()
![]()
![]()
!11!!!!1!!~`1!
Who died and made you jury?!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Jury beslist unaniem:
Sven - Zhenar:
1-0
Heb jaquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hier heb je dan je persoonlijke antwoord!!
LIK ME DAN AF LUL!!!!1!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!1!11!
![]()
:r:r;;R;R
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!quote:
Orgie nog wel?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is het moment waarop een ruzie in een geile orgie verandert!![]()
![]()
![]()
Met diverse smileys!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Orgie nog wel?
Met wie allemaal?
Oehquote:
quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!
Ah, je bespotte dus Zhenar.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent scherp, je pakt zelfs jezelf voor fouten voordat anderen dat kunnen.![]()
Uhm.... volgens mij let je toch niet helemaal opquote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, je bespotte dus Zhenar.![]()
Ik let wel op.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, je bespotte dus Zhenar.![]()
Ik let wel op.![]()
Heet ik Zhenar?quote:
Het is verbetertquote:Op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm.... volgens mij let je toch niet helemaal op
Ik betrapte de grote Bupatih-die-nooit-fouten-maakt-en-iedereen-altijd-verbeterd op een fout en voorkwam dat hij het af zou doen met een smoesje![]()
Sorry Buup
NOU EN HET IS OOK HEY IN PLAATS VAN HEB!!!!1!1111!11!!!!!!!!!quote:
Ik hou nog wel van je, hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN HET IS OOK HEY IN PLAATS VAN HEB!!!!1!1111!11!!!!!!!!!![]()
Shit
Ik heb ook van jouquote:
WAAROM ZOU DATquote:
Oh, trut!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAROM ZOU DATen
ZIJN?!?!?/1!/!!?1/!?!/!1
![]()
![]()
![]()
!!!!??!?!?!!111/1/??!???!/!/!!?!?11!!?
!
* LeBeau rent rondjes om Zhenarquote:Bovendien word ik nooit bespot!![]()
Exactly where you like it! [ruk smiley]quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, trut!Die was gewoon ónder de gordel.
Een gewaagde post-techniek, maar het is je bewonderenswaardig lang gelukt!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Ben ik nu door de mand gevallen? Is het al duidelijk dat ik nooit ook maar één woord lees van wat jullie schrijven en altijd maar op goed geluk een reply post?![]()
Mentaal.. visueel... toevallig ook nog écht blond?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, trut!Die was gewoon ónder de gordel.
Que?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
Elke dag wassen met washandje zorgt ervoor dat ie glimt als nieuw![]()
Ik meen er dan ook helemaal niks van, gekkie.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
Van Zhenar ben ik wel wat gewend maar dat zelfs jij me trut noemt
Ik zal wel een trut zijn dan
Persoonlijke hygiëne is u vreemd?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
Waarom klaverjasten The Beatles nooit?
Paul McCartney![]()
![]()
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat die opmerking van Duiveltja beter genegeerd kon worden...quote:
Nou nee, maar ik snapte die opmerking niet in de context van de overige gesprekken... sorry hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Persoonlijke hygiëne is u vreemd?
Toch klinkt het zwoel-erotisch wanneer ik scheld, terwijl het alleen angstaanjagend millitant klinkt wanneerquote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik meen er dan ook helemaal niks van, gekkie.in tegenstelling tot Zhenar
Ok, gelukkig maar dan lieffiepieffiequote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik meen er dan ook helemaal niks van, gekkie.in tegenstelling tot Zhenar
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mentaal.. visueel... toevallig ook nog écht blond?![]()
Dat kunnen wij niet weten he?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik heb een bos natuurlijk bruine krullen.
Die tekening is anders wel op waarheid gebaseerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet weten he?Zonder foto's in je fotoboek
!
Dan vind ik dat jij maar enge armpjes hebt LeBeauquote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die tekening is anders wel op waarheid gebaseerd.
Gebaseerd, het is niet 100% hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij maar enge armpjes hebt LeBeau
[afbeelding]
In mijn hoofd wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gebaseerd, het is niet 100% hetzelfde.M'n hoofd is ook niet even lang als m'n benen.
Tja, het moet natuurlijk wel een mooie (lees: geile) foto worden, dus daar moet je wel ff moeite voor doen! HOPPA!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef LeBeau het volgende:
Als ik wat had dan zou het erin staan.
En ik heb geen zin om iets te zoeken, scannen, blablabla.
Bingo.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Ja LeBeau, nu zie ik je voor me als een raar, misvormd mannetje...
Jammer dat de Efteling dicht is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, het moet natuurlijk wel een mooie (lees: geile) foto worden, dus daar moet je wel ff moeite voor doen! HOPPA!![]()
![]()
Nou, ik kende 'm nog niequote:Op donderdag 3 november 2005 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!1!1111
Dude, die is zó oud
Ik spring vaak van de hak op de tak in gesprekken.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik snapte die opmerking niet in de context van de overige gesprekken... sorry hoor
Met je glanzende dinges.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik spring vaak van de hak op de tak in gesprekken.
Jaja. En Ricky Lake op een olifant.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nou, ik kende 'm nog nie![]()
.
Zeggeh... wist je dat ik op Justin Timberlake.
(die is dan wel weer heel oud)
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Eenproject
initiatie
document
natuurlijk
PID
Wat staat daar allemaal in?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Eenproject
initiatie
document
natuurlijk
PID
Nou het is dus bedoeld om eenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat staat daar allemaal in?
Oh ja:![]()
![]()
Je moet er toch 10.000 ?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
8132 stappen op m'n stappenteller. Het schiet op
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
8132 stappen op m'n stappenteller. Het schiet op
De dag is nog niet omquote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet er toch 10.000 ?
Meeloper.
Straks maar eens stemmen....quote:Op donderdag 3 november 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Oh wat leuk, FOK! Awards! Nu moeten de SHO-awards ook wel snel komen dunkt me.
Ik heb mijn suikerspin al opgetuigdquote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Wij hebben ook stappenmeters..
Gelukkig Suikerfeest!.
.
Ik wil de leukste fotoboek-profiel-award winnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Oh wat leuk, FOK! Awards! Nu moeten de SHO-awards ook wel snel komen dunkt me.
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Onderdeel Forum:
Meest respectvolle moderator: Copycat
Ik keek naar de winnaars van vorig jaar (users) en je werd in ongeveer elke (positieve) categorie wel genoemd meneertjequote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil de leukste fotoboek-profiel-award winnen.
En een van de leukste, populairste, tofste of meest respectvolle mods-awards.
Sorry, typo, die was voor Bupatihquote:
Ik heb maar één stem buiten SC ontvangen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
1) Bupatih (9 stemmen)
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
3) Bupatih
Meest humorvolle user:
3) Bupatih
Beste nieuwkomer 2004 (mannen):
2) Bupatih
Sport ken ik toch geen andere echt goed en vind ik dat jij het gewoon goed doet, de mod-suggestie meen ik gewoon.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
Anders nomineer je mij even 3 keer, BVO.!
Had er spijt van toen ik dat postte. Je bent toch wel de meest intelligente van allemaalquote:Op donderdag 3 november 2005 18:04 schreef Airelle het volgende:
Joh!.
Zo'n dummie ben ik ook weer niet.
Achos...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef LeBeau het volgende:
M'n mona champagne pudding is een beetje ingezakt.
En het glazuur vliegt ook van m'n kiezen met die superzoete rotzooi.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
De vriendelijkste/ aardigste user: tom-tom
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: Heatwave
Zegt SCH!quote:
Ja, ik las het!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik las het!Ik heb geen idee, zou best kunnen.
Dat gefluister verstaan ze misschien niet, maar dat valt misschien toch een beetje op.quote:
ECHT NIET, DIE SUKKELS VAN SC HEBBEN NIETS DOOR!!! IK HAAT ZE ALLEMAAL!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat gefluister verstaan ze misschien niet, maar dat valt misschien toch een beetje op.
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!quote:
Je vergeet de semi-geheime nominatielijst!quote:
Mja, is een imago.. Maar hij is iig al zo'n 5 maanden Fok!slet afquote:
Dat is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar hij is iig al zo'n 5 maanden Fok!slet af![]()
Duh; dat is het hele principe. Ik ga lekkur alleen op SHO en TV users stemmen!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef bar_rel het volgende:
In die lijst zullenwij toch niet voorkomen, behalve als we allemaal gaan stemen op elkaar
Oh hihiquote:Op donderdag 3 november 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh; dat is het hele principe. Ik ga lekkur alleen op SHO en TV users stemmen!![]()
Mja okequote:
Ik bedoelde eigenlijk dat jij z'n Fok!Slet bent en dat hij nog niet van jou af is.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja oke
Het slet-gedeelte iig wel, hij is braaf![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij z'n Fok!Slet bent en dat hij nog niet van jou af is.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken, maar dan is niet hij maar ik de Fok!-slet
Oh, en ik ben geen slet natuurlijk
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
GA IEMAND ANDERS VOOR DE GEK HOUDEN!![]()
![]()
Misschien kan het op de FP.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou áls het al zo zou zijn, hoeft het nog niet luid en duidelijk op Fok! hoor![]()
Ander onderwerp: GOH, WANNEER KOM JIJ EENS MET EEN FOTO, LEBEAU???quote:
GOOI JIJ ZO MAAR EVEN HET ONDERWERP OM WANNEER HET JOU UITKOMT, SLET!!11quote:Op donderdag 3 november 2005 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ander onderwerp: GOH, WANNEER KOM JIJ EENS MET EEN FOTO, LEBEAU???![]()
![]()
![]()
Is dat 7? Want die heeft HW ook binnen en dat zou betekenen dat wequote:Op donderdag 3 november 2005 19:26 schreef LeBeau het volgende:
Bijna de ANTM van vorige week binnen!
Eindelijk.
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat 7? Want die heeft HW ook binnen en dat zou betekenen dat wegelijk lopen
Guilty as charged.quote:
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had er spijt van toen ik dat postte. Je bent toch wel de meest intelligente van allemaal.
.
Maareh... jij bent er morgen ook ?
Recap show?? Nu al?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.![]()
Deze week is een soort recap show.Maar volgens mij wel met bijna alleen maar nieuwe beelden, dus dat is altijd goed.
![]()
quote:
Ja beetje late reactiequote:
Ik ben verslaafd aan een liedje van Angel, heel zielig ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2005 19:43 schreef Airelle het volgende:
Vive la fete - assez!
Franstalig en ook nog eens heul tof!!!
Dus er is nog iemand die dat leuk vindt!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja beetje late reactie!
Was eigenlijk bedoeld op de caps van MB!
Maar heb ondertussen nog iets anders gedaan...enzosnap je?
![]()
Hehe ja hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus er is nog iemand die dat leuk vindt!
Nou ja, er zijn in ieder geval nog 4 afleveringen hierna. Maar dan moeten we weer zonder doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Recap show?? Nu al?
Damn, dan loopt het daarna al op zn einde
He? Wat?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat was nu uiteindelijk het hele verhaal achter Dada's semi-quasi-verdwijning? Heb geprobeerd terug te lezen, maar dat kost zoveelmoeite
![]()
Jeweetochquote:
JA DIE HEB JIJ OOIT VAN MIJ GEJAT!!!!quote:
Datquote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat was nu uiteindelijk het hele verhaal achter Dada's semi-quasi-verdwijning? Heb geprobeerd terug te lezen, maar dat kost zoveelmoeite
![]()
Pleur op.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA DIE HEB JIJ OOIT VAN MIJ GEJAT!!!![afbeelding]
JE PRAAT MET Caps BITCHquote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pffft, dat wordt afkicken na ZOVEEL ANTM achter elkaarquote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn in ieder geval nog 4 afleveringen hierna. Maar dan moeten we weer zonder doen.
Waarop?quote:
Zullen we zelf iets verzinnen?quote:
Mn toetseNBORD DOET RAAr.quote:
Zeg, een beetje de vriendelijkste, behulpzaamste mod (zover ik nu zie in de nominaties) beschieten.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het moet wel macaber zijn want hij wil er niks over kwijtquote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we zelf iets verzinnen?
Iets met snelle achtervolgingen, een pratend hondje en een Macaber Geheim!![]()
Die Mmarsu heeft in dit topic wel verdacht veel stemmen gekregen van de laatste posters.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg, een beetje de vriendelijkste, behulpzaamste mod (zover ik nu zie in de nominaties) beschieten.![]()
![]()
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aandachtsgeileslettemod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig kun je ook als user genomineerd worden voor meest aandachtsgeile user.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen..
Ben jij blij dat die niet meetellen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die Mmarsu heeft in dit topic wel verdacht veel stemmen gekregen van de laatste posters..
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen..
Of iets onwijs doms. Dat 'ie per ongeluk zijn inlogcode had weggegeven en zijn kleine zusje er mee bezig ging ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het moet wel macaber zijn want hij wil er niks over kwijt
Stem daarbij maar op mij, want het klopt toch ook?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook als user genomineerd worden voor meest aandachtsgeile user.
Ik denk meer in de richting van '3 maanden in een afkick-kliniek' aangezien hij zn mail ook niet beantwoordequote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of iets onwijs doms. Dat 'ie per ongeluk zijn inlogcode had weggegeven en zijn kleine zusje er mee bezig ging ofzo.![]()
En dan nog meer aandacht krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stem daarbij maar op mij, want het klopt toch ook?
Ik prefereer de "op zoek naar zijn erotische 'ik' middels een seksuele zoektocht zonder grenzen"-optie.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk meer in de richting van '3 maanden in een afkick-kliniek' aangezien hij zn mail ook niet beantwoorde![]()
Hmmmm, intrigerendquote:Op donderdag 3 november 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik prefereer de "op zoek naar zijn erotische 'ik' middels een seksuele zoektocht zonder grenzen"-optie.![]()
Of "I superglued myself to... myself"!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmmm, intrigerend![]()
ALS HIJ HET NOU GEWOON ZOU ZEGGEN!!!!
Voor hetzelfde geld is het '3 maanden logeren bij zn oma zonder internet'
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of "I superglued myself to... myself"!
En dat 3 maanden lang!Genant!
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]Of '3 maanden naar Hollywood om een carrière als internationaal acteur op te bouwen, wat natuurlijk jammerlijk mislukte zoals bij alle Nederlandse acteurs'
Ofzo
Alsof er tussen al die audities door tijd is om iets infantiels te doen als Fok!kenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die is niet leuk. Er is toch wel internet in Amerika.
![]()
Alsof Dada tijd had voor audities tijdens zijn zoektocht naar zijn erotische 'ik'!?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof er tussen al die audities door tijd is om iets infantiels te doen als Fok!ken
Maar tis niet smeuig nee![]()
Dat ging sowieso al niet aangezien hij vastgelijmd zat aan zichzelfquote:Op donderdag 3 november 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof Dada tijd had voor audities tijdens zijn zoektocht naar zijn erotische 'ik'!?![]()
![]()
Juist wel! Wat beter tijdens zo'n zoektocht dan met je handen aan je piemel gelijmd te zijn?!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ging sowieso al niet aangezien hij vastgelijmd zat aan zichzelf![]()
Nou ja, dan lijkt het me moeilijk om hem nog ergens in te steken, als je hand in de weg zitquote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Juist wel! Wat beter tijdens zo'n zoektocht dan met je handen aan je piemel gelijmd te zijn?!
Met een beetje "plompzakken" kan d'r heul veul in hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dan lijkt het me moeilijk om hem nog ergens in te steken, als je hand in de weg zit
Let wel, ik heb geen piemelmisschien kan dat best.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met een beetje "plompzakken" kan d'r heul veul in hoor.![]()
Ik weet niet wat jij allemaal in je perverse geest tevoorschijn tovert!?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
Tja... ja... dat zou kunnen dan....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal in je perverse geest tevoorschijn tovert!?![]()
Maar dat is het waarschijnlijk dus wel ja.![]()
Hoe laat neem jequote:Op donderdag 3 november 2005 19:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Ik ben hier zeker de blondste van allemaal ja.
Ik ben morgen de hele dag in Grunnnnnnn ja. Beetje rondneuzen op de uni en in de stad.
Albertus natuurlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Airelle het volgende:
Ik ga daar misschien studeren. Helemaal zeker ben ik nog niet.
Zhenar weet jij iets van de studentenverenigingen daar? Welke tof zijn enzo.
Want dat isquote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
Want?
Hoe ben je ontgroend?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Zhenar het volgende:
Verder heb je:
-Vindicat (het corps)
-Dizkartes
Dat zijn zo ongeveer de enige die de moeite waard zijn.
Okee, de rest is vast ook leuk, maar veeeel kleiner. En Dizkartes valt eigenlijk ook af omdat ze geen ontgroening hebben. En dat moet je echt een keer meegemaakt hebben: echt een once in a lifetime experience!![]()
Sport doen veel mensen erbij. Veel studenten fitnessen/bommen/spinnen bij een health center. Maar je kunt ook roeien bij Gyas of Aegir (hoort bij Vindicat). Of tennissen bij de TAM (hoort bij Albertus). Of voetballen bij Forward (Vindicat) of Foebal (Albertus). Volleyballen doe je bij Donitas. En hockeyen doen de meesten bij GSHC (van Vindicat). Enzovoorts... Het is nooit een voorwaarde om bij de 'beherende vereniging' te zitten als je bij zo'n club wilt, maar je kunt vaak wel makkelijker (lees: sneller) lid worden, want er zijn vaak wel wachtlijsten. Nadeel van lid zijn bij een sportclub van 'jouw' studentenvereniging, is dat je nogal snel "dichtgetikt" raakt; veel dezelfde mensen enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
Ik wil graag ook sporten.
OOK dus.... gezelligheid + sport.
Hoe bedoel je "hoe"?quote:
Ja, ik ben nooit ontgroendquote:Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe"?![]()
Gewoon, zoals gebruikelijk.
![]()
'tis Tegenwoordig ook veel laffer allemaal.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ben nooit ontgroend
Hoe gaat dat dan? Toch niet altijd hetzelfde?
Ah, je bent lid geweest?quote:
Dat is natuurlijk je goed recht.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Aha
Ja, ik vind het allemaal grote onzin, maar goed![]()
WAAR praat enquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je goed recht.
En geloof me, de tijd dat ik nog heb geprobeerd ontgroeningen te verdedigen is lang vervlogen. Dat is toch altijd als praten tegen een nachtkastje.![]()
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAR praat enJE DAN OVER!?!?!?? !!!!
![]()
![]()
Sorry... ik weet niet waar dát vandaan kwam!![]()
Of nee: Dat is als Bupa uitleggen wat er interessant is aan drugs. (Hierin kan BVO zich wellicht inlevenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je goed recht.
En geloof me, de tijd dat ik nog heb geprobeerd ontgroeningen te verdedigen is lang vervlogen. Dat is toch altijd als praten tegen een nachtkastje.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
. Alsof je lid moet zijn geweest van de NSB om die af te keuren.
.
quote:
KOM JIJ DAN EENS MET IETS VERHEFFENDS! :Rquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
Hoezo?. Ik geef alleen maar aan dat ik heus wel weet waar ik over praat.
HEUS WEL :RRR:R :Lr
![]()
![]()
:!!!!!!!!!!
Blijf ik natuurlijk gewoon bij.quote:Beste discussievoerder op Fok!: BVO
TERING JE HOEFT NIET TEGEN ME TE SCHREEUWEN JIJ SCHREEUWLELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JULLIE ZOEKEN HET MAAR UIT IK BEN HET ZO ZAT MET DIE ONNOZELE DISCUSSIES HIER GOTVER DE GOTVER DE GOTVER ;RE;r:r:rr:R;r:R;R::rrr;r;: r:r: r:quote:Op donderdag 3 november 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
KOM JIJ DAN EENS MET IETS VERHEFFENDS! :R:R
:R
![]()
!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
[..]
Blijf ik natuurlijk gewoon bij.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb om de 2 weken een feest maar ik doe niet aan rare praktijken om bijvoorbeeld om snachts om 4 uur uit me bed te moeten gaan en dan in me nakie te zwemmen ofzo....
heeft niks met jouw verhaal temaken he?![]()
Mafkeesquote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik voor de lol.
OK, één keer gedaan, maar toch...
Dido... mweh.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
[..].
Oh, en nog even dit:![]()
Dido
![]()
.
Moest ik even kwijt.
Heb je al gestemd dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
[..]
Blijf ik natuurlijk gewoon bij.![]()
In een geopend Word-bestand.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Waar staat jouw lijst dan Zhenar?
Ja oke, maar met 'de Amsterdamse leuke meid Chantal' zou je toch ook zo denken dat álle Amsterdammers irritante zeikerds zijn?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dido... mweh.Ik tolereer haar.
MaarLieske
! (over studentenverenigingen in Groningen gesproken!)
Al is zij wel het toonbeeld van alles dat men aan studenten(verenigingen) haat. Ze hebben ook wel het zogenaamde stereotype met haar uitgekozen zeg. Zo ontdekt nooit iemand dat er vooral ladingen hele leuke, hele diverse mensen lid zijn!![]()
Maar ja, alleen de negatieve berichten komen halen de publiciteit hè?
Net als bij de NSB trouwens.![]()
Maar tochLiekse
![]()
LEES DAN OOK WAT ER IN HET BERICHTJE ONDER HET JOUWE STAAT DAT JE EIGENLIJK NOG NIET KON ZIEN OMDAT DAT PAS LATER GEPOST WERD MAAR TOCH...quote:
OMGquote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LEES DAN OOK WAT ER IN HET BERICHTJE ONDER HET JOUWE STAAT DAT JE EIGENLIJK NOG NIET KON ZIEN OMDAT DAT PAS LATER GEPOST WERD MAAR TOCH...TRUT!!!!!!1!!~!!!@!@!!!
![]()
![]()
MOET IK IN DE TOEKOMST KIJKEN OFZO? STOMME DEBIELquote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LEES DAN OOK WAT ER IN HET BERICHTJE ONDER HET JOUWE STAAT DAT JE EIGENLIJK NOG NIET KON ZIEN OMDAT DAT PAS LATER GEPOST WERD MAAR TOCH...TRUT!!!!!!1!!~!!!@!@!!!
![]()
![]()
Dat zijn ze toch ook?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, maar met 'de Amsterdamse leuke meid Chantal' zou je toch ook zo denken dat álle Amsterdammers irritante zeikerds zijn?
Ja, stel dat ze uit Sexbierum kwam, zeggen ze dan steeds: 'Die leuke Sexbierumse...' ?:rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |