Who died and made you jury?!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Jury beslist unaniem:
Sven - Zhenar:
1-0
Heb jaquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hier heb je dan je persoonlijke antwoord!!
LIK ME DAN AF LUL!!!!1!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!1!11!
![]()
:r:r;;R;R
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!quote:
Orgie nog wel?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is het moment waarop een ruzie in een geile orgie verandert!![]()
![]()
![]()
Met diverse smileys!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Orgie nog wel?
Met wie allemaal?
Oehquote:
quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!
Ah, je bespotte dus Zhenar.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent scherp, je pakt zelfs jezelf voor fouten voordat anderen dat kunnen.![]()
Uhm.... volgens mij let je toch niet helemaal opquote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, je bespotte dus Zhenar.![]()
Ik let wel op.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, je bespotte dus Zhenar.![]()
Ik let wel op.![]()
Heet ik Zhenar?quote:
Het is verbetertquote:Op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm.... volgens mij let je toch niet helemaal op
Ik betrapte de grote Bupatih-die-nooit-fouten-maakt-en-iedereen-altijd-verbeterd op een fout en voorkwam dat hij het af zou doen met een smoesje![]()
Sorry Buup
NOU EN HET IS OOK HEY IN PLAATS VAN HEB!!!!1!1111!11!!!!!!!!!quote:
Ik hou nog wel van je, hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN HET IS OOK HEY IN PLAATS VAN HEB!!!!1!1111!11!!!!!!!!!![]()
Shit
Ik heb ook van jouquote:
WAAROM ZOU DATquote:
Oh, trut!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAROM ZOU DATen
ZIJN?!?!?/1!/!!?1/!?!/!1
![]()
![]()
![]()
!!!!??!?!?!!111/1/??!???!/!/!!?!?11!!?
!
* LeBeau rent rondjes om Zhenarquote:Bovendien word ik nooit bespot!![]()
Exactly where you like it! [ruk smiley]quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, trut!Die was gewoon ónder de gordel.
Een gewaagde post-techniek, maar het is je bewonderenswaardig lang gelukt!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Ben ik nu door de mand gevallen? Is het al duidelijk dat ik nooit ook maar één woord lees van wat jullie schrijven en altijd maar op goed geluk een reply post?![]()
Mentaal.. visueel... toevallig ook nog écht blond?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, trut!Die was gewoon ónder de gordel.
Que?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
Elke dag wassen met washandje zorgt ervoor dat ie glimt als nieuw![]()
Ik meen er dan ook helemaal niks van, gekkie.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
Van Zhenar ben ik wel wat gewend maar dat zelfs jij me trut noemt
Ik zal wel een trut zijn dan
Persoonlijke hygiëne is u vreemd?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
Waarom klaverjasten The Beatles nooit?
Paul McCartney![]()
![]()
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat die opmerking van Duiveltja beter genegeerd kon worden...quote:
Nou nee, maar ik snapte die opmerking niet in de context van de overige gesprekken... sorry hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Persoonlijke hygiëne is u vreemd?
Toch klinkt het zwoel-erotisch wanneer ik scheld, terwijl het alleen angstaanjagend millitant klinkt wanneerquote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik meen er dan ook helemaal niks van, gekkie.in tegenstelling tot Zhenar
Ok, gelukkig maar dan lieffiepieffiequote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik meen er dan ook helemaal niks van, gekkie.in tegenstelling tot Zhenar
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mentaal.. visueel... toevallig ook nog écht blond?![]()
Dat kunnen wij niet weten he?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik heb een bos natuurlijk bruine krullen.
Die tekening is anders wel op waarheid gebaseerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet weten he?Zonder foto's in je fotoboek
!
Dan vind ik dat jij maar enge armpjes hebt LeBeauquote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die tekening is anders wel op waarheid gebaseerd.
Gebaseerd, het is niet 100% hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij maar enge armpjes hebt LeBeau
[afbeelding]
In mijn hoofd wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gebaseerd, het is niet 100% hetzelfde.M'n hoofd is ook niet even lang als m'n benen.
Tja, het moet natuurlijk wel een mooie (lees: geile) foto worden, dus daar moet je wel ff moeite voor doen! HOPPA!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef LeBeau het volgende:
Als ik wat had dan zou het erin staan.
En ik heb geen zin om iets te zoeken, scannen, blablabla.
Bingo.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Ja LeBeau, nu zie ik je voor me als een raar, misvormd mannetje...
Jammer dat de Efteling dicht is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, het moet natuurlijk wel een mooie (lees: geile) foto worden, dus daar moet je wel ff moeite voor doen! HOPPA!![]()
![]()
Nou, ik kende 'm nog niequote:Op donderdag 3 november 2005 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!1!1111
Dude, die is zó oud
Ik spring vaak van de hak op de tak in gesprekken.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik snapte die opmerking niet in de context van de overige gesprekken... sorry hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |