Tja... ja... dat zou kunnen dan....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal in je perverse geest tevoorschijn tovert!?![]()
Maar dat is het waarschijnlijk dus wel ja.![]()
Hoe laat neem jequote:Op donderdag 3 november 2005 19:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Ik ben hier zeker de blondste van allemaal ja.
Ik ben morgen de hele dag in Grunnnnnnn ja. Beetje rondneuzen op de uni en in de stad.
Albertus natuurlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Airelle het volgende:
Ik ga daar misschien studeren. Helemaal zeker ben ik nog niet.
Zhenar weet jij iets van de studentenverenigingen daar? Welke tof zijn enzo.
Want dat isquote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
Want?
Hoe ben je ontgroend?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Zhenar het volgende:
Verder heb je:
-Vindicat (het corps)
-Dizkartes
Dat zijn zo ongeveer de enige die de moeite waard zijn.
Okee, de rest is vast ook leuk, maar veeeel kleiner. En Dizkartes valt eigenlijk ook af omdat ze geen ontgroening hebben. En dat moet je echt een keer meegemaakt hebben: echt een once in a lifetime experience!![]()
Sport doen veel mensen erbij. Veel studenten fitnessen/bommen/spinnen bij een health center. Maar je kunt ook roeien bij Gyas of Aegir (hoort bij Vindicat). Of tennissen bij de TAM (hoort bij Albertus). Of voetballen bij Forward (Vindicat) of Foebal (Albertus). Volleyballen doe je bij Donitas. En hockeyen doen de meesten bij GSHC (van Vindicat). Enzovoorts... Het is nooit een voorwaarde om bij de 'beherende vereniging' te zitten als je bij zo'n club wilt, maar je kunt vaak wel makkelijker (lees: sneller) lid worden, want er zijn vaak wel wachtlijsten. Nadeel van lid zijn bij een sportclub van 'jouw' studentenvereniging, is dat je nogal snel "dichtgetikt" raakt; veel dezelfde mensen enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
Ik wil graag ook sporten.
OOK dus.... gezelligheid + sport.
Hoe bedoel je "hoe"?quote:
Ja, ik ben nooit ontgroendquote:Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe"?![]()
Gewoon, zoals gebruikelijk.
![]()
'tis Tegenwoordig ook veel laffer allemaal.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ben nooit ontgroend
Hoe gaat dat dan? Toch niet altijd hetzelfde?
Ah, je bent lid geweest?quote:
Dat is natuurlijk je goed recht.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Aha
Ja, ik vind het allemaal grote onzin, maar goed![]()
WAAR praat enquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je goed recht.
En geloof me, de tijd dat ik nog heb geprobeerd ontgroeningen te verdedigen is lang vervlogen. Dat is toch altijd als praten tegen een nachtkastje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |