Ik denk meer in de richting van '3 maanden in een afkick-kliniek' aangezien hij zn mail ook niet beantwoordequote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of iets onwijs doms. Dat 'ie per ongeluk zijn inlogcode had weggegeven en zijn kleine zusje er mee bezig ging ofzo.![]()
En dan nog meer aandacht krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stem daarbij maar op mij, want het klopt toch ook?
Ik prefereer de "op zoek naar zijn erotische 'ik' middels een seksuele zoektocht zonder grenzen"-optie.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk meer in de richting van '3 maanden in een afkick-kliniek' aangezien hij zn mail ook niet beantwoorde![]()
Hmmmm, intrigerendquote:Op donderdag 3 november 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik prefereer de "op zoek naar zijn erotische 'ik' middels een seksuele zoektocht zonder grenzen"-optie.![]()
Of "I superglued myself to... myself"!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmmm, intrigerend![]()
ALS HIJ HET NOU GEWOON ZOU ZEGGEN!!!!
Voor hetzelfde geld is het '3 maanden logeren bij zn oma zonder internet'
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of "I superglued myself to... myself"!
En dat 3 maanden lang!Genant!
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]Of '3 maanden naar Hollywood om een carrière als internationaal acteur op te bouwen, wat natuurlijk jammerlijk mislukte zoals bij alle Nederlandse acteurs'
Ofzo
Alsof er tussen al die audities door tijd is om iets infantiels te doen als Fok!kenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die is niet leuk. Er is toch wel internet in Amerika.
![]()
Alsof Dada tijd had voor audities tijdens zijn zoektocht naar zijn erotische 'ik'!?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof er tussen al die audities door tijd is om iets infantiels te doen als Fok!ken
Maar tis niet smeuig nee![]()
Dat ging sowieso al niet aangezien hij vastgelijmd zat aan zichzelfquote:Op donderdag 3 november 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof Dada tijd had voor audities tijdens zijn zoektocht naar zijn erotische 'ik'!?![]()
![]()
Juist wel! Wat beter tijdens zo'n zoektocht dan met je handen aan je piemel gelijmd te zijn?!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ging sowieso al niet aangezien hij vastgelijmd zat aan zichzelf![]()
Nou ja, dan lijkt het me moeilijk om hem nog ergens in te steken, als je hand in de weg zitquote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Juist wel! Wat beter tijdens zo'n zoektocht dan met je handen aan je piemel gelijmd te zijn?!
Met een beetje "plompzakken" kan d'r heul veul in hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dan lijkt het me moeilijk om hem nog ergens in te steken, als je hand in de weg zit
Let wel, ik heb geen piemelmisschien kan dat best.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met een beetje "plompzakken" kan d'r heul veul in hoor.![]()
Ik weet niet wat jij allemaal in je perverse geest tevoorschijn tovert!?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |