ZELFS EEN FIPO IS ME NIET GEGUND!!!!!quote:
Ik wou ze in de waan latenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet eens foto's van
Uhuhquote:
Je moest tussen de tests 5 minuten rust nemen, maar dat heb ik dus mooi niet gedaan.quote:Recognition score
( if you saw it )Your score: 100% Average score: 92%
This is a measure of your ability to remember the photos you've seen, regardless of the part in which you saw them. From all 24 photos shown in Parts 1 & 2, you recognised: 24 photo(s).
Temporal memory score
( when you saw it )Your score: 87% Average score: 68%
This is a measure of how often you recognised a photo and matched it to the correct part, instead of just remembering which ones you'd seen. From all the photos you recognised, you matched: 21 photo(s) to the correct part.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Mee kotst![]()
![]()
.
Inderdaad behoorlijk laag. Ze kan iig. een beetje rekening houden met je.![]()
Snelquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
Wanneer gaan we weer zoenen, miss??? *winkwink*
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh het moest #523 zijn
En dat plaatje in de OP klopt al helemaal niet
Binnenkortquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Snel![]()
Wanneer kom jij nou eens stappen in Amsterdam?
Als ik wél 5 minuten rust had genomen, had ik natuurlijk bij het onderste gedeelte óók 100% gehad.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/tmt/
[..]
Je moest tussen de tests 5 minuten rust nemen, maar dat heb ik dus mooi niet gedaan.![]()
![]()
JA!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Snel![]()
Wanneer kom jij nou eens stappen in Amsterdam?
Tof! Veel plezier!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef Dizer het volgende:
Mijn laatste bericht voorlopig. Vanaf vanavond post ik voor een hele week niet. Lekker naar Egypte
Alsof ik je nog nooit uitgenodigd hadquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Binnenkort
Als ik uitgenodigd word
En Diz: fijne vakantie
Wat een rustquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:38 schreef Dizer het volgende:
Mijn laatste bericht voorlopig. Vanaf vanavond post ik voor een hele week niet. Lekker naar Egypte
Tuurlijk, ik ben een slet.quote:
Niet per direct hoor. Eerst doe ik heel verlegen enzo. En dan opeens bespring ik je.quote:
Oeh, ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet per direct hoor. Eerst doe ik heel verlegen enzo. En dan opeens bespring ik je.![]()
![]()
Doei!quote:
Nee, ik ben de enige op PeRi na, maar die is afwezig geloof ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
Oh, zitten we dáár?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
Hoi
Waar is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Tegenwoordig chatten we in #SHO. Join us!![]()
Dat kicken deed ik wel, dat inviten deed Skaaiquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[21:51] * You were kicked from #SHO by Svensational (Dag Allemaal)
-
[21:51] #SHO unable to join channel (invite only)
-
[21:51] #SHO unable to join channel (invite only)
Goed dat je het zegt,quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
Broad Daylight, Jeej!.
Ik heb mijn huiswerk af.
Zo lekker een avondje BNN kijken.
Piramides heb je daar niet in de buurt en in Egypte heb je alleen maar dromedarissen en geen kamelen, maar ach.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Fijne vakantie Dizer.![]()
Piramide's kijken, op kamelen rijden enzo.
Ohquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Piramides heb je daar niet in de buurt en in Egypte heb je alleen maar dromedarissen en geen kamelen, maar ach..
* BVO wil ook weer naarSharm El Sheikh
.
Waar iedereen me trouwens gek voor verklaart, na die bommen..
dat begrijp ik niet, dat hadden ze toch net van de buis gehaald?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
't is een beetje off-topic hier, daarom zal ik een beetje fluisteren [misschien komt het dan ook minder hard aan]
maar eh, het zit dus zo, dat onze allerliefste Claire in "Samen" is gestopt, waar ze moet zoenen met.... Bram!!!
wat doe jij nou hier?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Wup het volgende:
dat begrijp ik niet, dat hadden ze toch net van de buis gehaald?
yeah right, was het maar waarquote:je brengt het trouwens goed, ik dacht minstens dat je komende 3 maanden down under zou zitten ofzo:)
hihi ja die hadden maar 1 kijker: Haaibaaikequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben Thuis van de buis gehaald, Wup.
En die keek het niet eens rechtstreeks, ze nam het opquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ja die hadden maar 1 kijker: Haaibaaike
kunnen we niet een soort reallife-soap rond dat kind maken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
En die keek het niet eens rechtstreeks, ze nam het op!
Stommerdsquote:[22:22:28] * ZoRyQ (christine@ip162-101-59-81.dyndsl.versatel.nl) Quit (Quit: )
[22:23:42] * MissBliss|leren (leonie_82@g97248.upc-g.chello.nl) Quit (Quit: ja doei)
[22:23:47] * Lekkerding (FokIRC@c3eea0dc5.cable.wanadoo.nl) Quit (Quit: ja dag)
[22:24:09] * Bupatih (Bupatih@j159066.upc-j.chello.nl) Quit (Quit: doei, welterusten iedereen (ja jij ook, lezer))
Gejat van de afstandsbedieningquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Als je zo'n lelijk, gejat logootje linksboven ziet betekent, dat je er niet naar moet kijken.
Het gaat om dit logo:
[afbeelding]
http://retecool.com/comments.php?id=10093_0_1_0_Cquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
waarvan is dat gejat dan Bupie? ik vind 't logo wel oke eigenlijk
dat lijkt maar zo, maar da's puur jouw instelling: sLowchatten ipv sHowchattenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
* Wup gaat slow chatten en fok springt in FMP modus
zucht
Hee, ik had precies dezelfde link gelegdquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
* Wup gaat slow chatten en fok springt in FMP modus
zucht
Ik kijk tegenwoordig nooit meer live, ik heb het opgenomen, en ga he nú kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
je hebt zeker nog geen ER gezien Sven?
zag je tenminste niet in 't topic.........
Ik ben voor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
kunnen we niet een soort reallife-soap rond dat kind maken?
ik bedoel, soms ontmoet ik wel 's iemand en denk ik:
die moeten ze eens met een camera volgen, levert vast leuke tv op...
bij haar kan dat dan op zn Fok!s, een "volg hier Haaibaaike op de voet" topic ofzo
Therapeut?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
dan zal ik niks zeggen![]()
behalve dan dat ik nog steeds verliefd ben op Chico... ben al op zoek naar een therapeut
Klinkt briljant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij haar kan dat dan op zn Fok!s, een "volg hier Haaibaaike op de voet" topic ofzo
pffffff * Babetje haalt opgelucht ademquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Therapeut?![]()
Chico
Liefde is heel gewoon hoor!
Ik vond der vooral een beetje eng. Geen makkelijke tante denk ik whaha.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[BNN] Spuiten & Slikken #3
Die Miljuschka..
Wat een verschrikkelijk stom wijf zeg..
Maar stiekem toch ook wel verschrikkelijk...........
.
Over seks in video's en haar eigen drukke seks- en drugsleventje praten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Wat deed Miljuschka daar dan????
Die blik van d'r, die blijft me intrigeren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond der vooral een beetje eng. Geen makkelijke tante denk ik whaha.
Jammer voor je... whehe ze doet het al met Brace.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die blik van d'r, die blijft me intrigeren.![]()
.
Is dat nou al zeker dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jammer voor je... whehe ze doet het al met Brace.
Getuigd wel van wansmaak m.i. maargoed...
Ze had trouwens de eerste keer ook een waardeloos argument in die videoclip-discussie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dat nou al zeker dan?
Sowieso zou ik er niks mee willen.. Lijkt me een hel om met haar te moeten leven.
.
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze had trouwens de eerste keer ook een waardeloos argument in die videoclip-discussie.
Ja, ik zie je punt.
wurgseksquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
Sowieso zou ik er niks mee willen.. Lijkt me een hel om met haar te moeten leven.
.
Ja... en daarbij als je als jongetje van 13 samen met zeven vriendjes een meisje gaat verkrachten heeft dat volgens mij niets te maken met een verslechterende seksmoraal maar eerder met het feit dat dat die jochies gewoon een steekje los hebben. En zulke dingen pak je niet aan door het discussieren over randverschijnselen maar door een harde aanpak van ontspoorde jongeren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Mja, mijns inziens is dat geseks in die videoclips slechts een onderdeel en grotendeels zelfs een gevolg van de cultuur die er aan het ontstaan is, in plaats van een oorzaak.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja... en daarbij als je als jongetje van 13 samen met zeven vriendjes een meisje gaat verkrachten heeft dat volgens mij niets te maken met een verslechterende seksmoraal maar eerder met het feit dat dat die jochies gewoon een steekje los hebben. En zulke dingen pak je niet aan door het discussieren over randverschijnselen maar door een harde aanpak van ontspoorde jongeren.
Zullen wij ons uitgangspunt zetten op 40 zetelsquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]. Die politieke partij he, die moeten we denk ik toch maar beginnen.
.
Als minder dan 41% het geweldig vindt doet 'ie het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zullen wij ons uitgangspunt zetten op 40 zetels.
Die Prdv weet echt niet waar hij het over heeft he....
Ja, dat lukt toch nooit???? Come on... niet dat ik nou vind dat zijn hele programma zo fout is maar puur omdat dat praktisch gezien nooit kan met een nieuwe partij. Als je 10 a 15 zetels heb mag je al heel blij zijn en dan heb je nog best wat te zeggen. Een beetje te hoog gegrepen wat mij betreft dus...quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Als minder dan 41% het geweldig vindt doet 'ie het niet.. Oftewel, 60 potentiële zetels.
.
Daarnaast lijkt het partijprogramma me ook nog eens erg onrealistisch. Dat gratis OV enzo.
Is politicologie niks voor jou?!.
Wat hou jij mij in de gatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die keek het niet eens rechtstreeks, ze nam het op!
Wat heb ik bij jullie toch verkeerds gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heb jij een homo-obsessie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb ik bij jullie toch verkeerds gedaan?
dat jij een soort Topic van en over mij wilt maken !
Die kans krijg je niet.![]()
![]()
Uhuh, waar haal je het geld vandaan idd. Zeker omdat hij het kwartje van Kok terug wil geven, meer aan ontwikkelingshulp wul uitgeven, enz. Nou ja, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dat lukt toch nooit???? Come on... niet dat ik nou vind dat zijn hele programma zo fout is maar puur omdat dat praktisch gezien nooit kan met een nieuwe partij. Als je 10 a 15 zetels heb mag je al heel blij zijn en dan heb je nog best wat te zeggen. Een beetje te hoog gegrepen wat mij betreft dus...
Gratis OV klinkt geweldig MAAR ten eerst waar haal je dat geld vandaan? en ten tweede er zijn al verschillende experimenten geweest met gratis OV in bepaalde regio's en dat heeft nooit tot een stimulatie ervan geleid.
Ik vind politiek met flagen ontzettend interessant, maar zie er geen beroepsperspectief in voor mijzelf.
Analyticus ofzo. Nee dan doe ik liever Rechten en Economie en daarnaast een beetje politiek volgen.
Wij vinden je juist hastikke leuk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
![]()
Gewoon mee doorgaan hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik dan bij jullie toch verkeerds gedaan?quote:
Nee in Rotterdam en dan laat ik me - nadat ik onbewust ben gedrogeerd met GVB in een club - lekker nemen door acht straatschoffies van 13 jaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, waar haal je het geld vandaan idd. Zeker omdat hij het kwartje van Kok terug wil geven, meer aan ontwikkelingshulp wul uitgeven, enz. Nou ja, ik ben benieuwd.
In Groningen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee in Rotterdam en dan laat ik me - nadat ik onbewust ben gedrogeerd met GVB in een club - lekker nemen door acht straatschoffies van 13 jaar.
Uhm ik weet het nog niet... Ga vrijdag naar Open dag in Groningen en zaterdag naar Rotterdam.
Oh gij addict!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
VVD..
Ja, ik ga ook, nog even tv kijken..
.
Liever niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:50 schreef Zhenar het volgende:
Sta dan om 6.45 uur op, net als ik!
Meldtquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee in Rotterdam en dan laat ik me - nadat ik onbewust ben gedrogeerd met GVB in een club - lekker nemen door acht straatschoffies van 21 jaar.
Uhm ik weet het nog niet... Ga vrijdag naar Open dag in Groningen en zaterdag naar Rotterdam.
Euh... Bedoel je niet GHB?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee in Rotterdam en dan laat ik me - nadat ik onbewust ben gedrogeerd met GVB in een club - lekker nemen door acht straatschoffies van 13 jaar.
Schrijf je dat zo? Ik ken het spul - gelukkig - niet. Maar het was gister in S&S.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... Bedoel je niet GHB?
GVB is een busmaatschappij. Past niet echt in je bierglas.![]()
Ik ben nog niet in Rotterdam geweest dus ga het allemaal zien zaterdag. Leiden trekt me totaal niet... koorballen enzo. Of ben ik nu te bevooroordeeld?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Leiden. Ik ben echt vaak zat op de EUR gaan kijken, maar het stond me echt niet aan. De sfeer, alles ging zo chaotisch. Leiden is een stukkie verder voor me (ik kan in 20 min op EUR zijn, Leiden koost me 1,5 uur al heen ongeveer), maar ze zijn daar veel georganiseerder, opener, en het is echt veel gezelliger.
Ik zeur niet over ze hoor, vaak zijn het beste leuke mannenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:53 schreef Zhenar het volgende:Gezeur over "ballen" word ik altijd zó moe van...!
![]()
Maar waarom? Wat doen die verkeerd? Ik haat toch ook geen Tukkers omdat ze een raar accent hebben en zich ‘anders’ gedragen dan ik? OK, stiekem wel natuurlijk, maar ik probeer een punt te makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zeur niet over ze hoor, vaak zijn het beste leuke mannen
Maar die echte, arrogante, aardappelballen, daar kan ik zo moe van worden
Tja, ik ken het type. Zijn doorgaans nogal van de onzekere kant. Maarja, als iemand geld heeft, dan mag ‘ie dat van mij best duidelijk maken (qua dure kleding, mooie auto’s etc.). Het feit dat dit soort mensen vaak aversie opwekt, komt natuurlijk deels door jaloezie omdat zij meer ‘hebben’. En laten we eerlijk zijn, met geld kun je nu eenmaal veel bereiken...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef PeRi het volgende:
Ze zijn gewoon strontirritant met dat arrogante gedrag. Het verschil per persoon natuurlijk, ik heb zat 'kakers/ballen/yuppen/whatever' in mn vriendenkring.
Maar ik heb echt een hekel aan die arrogante papa's kindjes, die denken dat ze hele wereld aankunnen met hun centjes.![]()
kom gezellig met mij huilieën hoe slecht school gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:15 schreef MissBliss het volgende:
Het gaat hier over politiek en ballen en ik kan zelf ook geen boeiend ander onderwerp verzinnen.
doe jij Filosofie?!? daar heb ik één module van gehad, en dat was er één teveelquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef PeRi het volgende:
Dat dacht ik ook hoor en als het iets is waar ik een hekel aan heb..
Maar het valt echt heel erg mee, dat is gewoon iets van vroeger en dat kenmerk gaat nooit meer weg. maar het ligt er ook aan, welke studie je doet natuurlijk. Ik zie 'ze' meer lopen bij Rechten en Economie, alheowel er bij mij bij Filosofie ook twee zitten. Die ene is echt heel fout en de ander is wel heel erg aardig, en heeft dat eigenlijk ook alleen als kledingstijl.
niks, wij zijn je grootste fans... mogen we je een keer interviewen?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
hallo, een grotere eer kan je niet bewezen worden hoor!!quote:dat jij een soort Topic van en over mij wilt maken !
School gaat kutquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef timbob het volgende:
[..]
kom gezellig met mij huilieën hoe slecht school gaat.
ik heb straks een presentatie van 1/4 voortgang van dit jaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
School gaat kutheb straks om 16.45 een tentamen Spaans dat ik nog niet echt ken, en dan morgen om half 9 weer 1 (nog niet geleerd) en overmorgen om half 9 ook 1...
Ik kan beter gaan leren dan huilieën op Fok denk ik
Het gaat me niet om het feit dat ze geld hebben en het niet mogen laten zien ofzo, maar meer om het gedrag wat er vaak bij komt kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, ik ken het type. Zijn doorgaans nogal van de onzekere kant. Maarja, als iemand geld heeft, dan mag ‘ie dat van mij best duidelijk maken (qua dure kleding, mooie auto’s etc.). Het feit dat dit soort mensen vaak aversie opwekt, komt natuurlijk deels door jaloezie omdat zij meer ‘hebben’. En laten we eerlijk zijn, met geld kun je nu eenmaal veel bereiken...
Uhuhquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe jij Filosofie?!? daar heb ik één module van gehad, en dat was er één teveel
zoals ik al zei, ik vind het vooralsnog wel meevallen, maar je hebt ze er zeker wel rondlopen. Ik ben er niet echt al te vaak te vinden, alleen als het moet, maar het is er echt gezellig.quote:ik kom regelmatig in Leiden en ken meerdere mensen die daar studeren/studeerden
in mijn beleving bestaat het gros van de studenten daar nog steeds uit ballo's...
uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd, maar ík zou er niet dood gevonden willen worden
sterker nog, de helft heeft helemaal niet bijzonder veel geld...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:26 schreef PeRi het volgende:
Het gaat me niet om het feit dat ze geld hebben en het niet mogen laten zien ofzo, maar meer om het gedrag wat er vaak bij komt kijken.
Leiden is een leuke stad, dat ga ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef PeRi het volgende:
maar het is er echt gezellig.
da's jouw enige nadeel, dat je ook zo'n walgelijk typje bent....quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
PS: ik voel me wel gedist hiero. Voldoe aan het grootste deel van jullie irritante-ballo-opvattingen.En ik ben zo aardig!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ik hoor net dat m'n kat z'n einde nadert....
Kunnen jullie mijn heerrrrlijke rrrr er niet bijdenken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's jouw enige nadeel, dat je ook zo'n walgelijk typje bent....
maar op papier merk je daar weinig van, zo zonder plaatjes en accentje
eerst had ze de hele tijd een vage, enge wond... ik vond 't meteen tricky, maar m'n pa dacht dat het wel overging. Na een maand was dit dus nog niet zo dus toen heb ik mn vader de opdracht gegeven ermee naar de dierenarts te gaan [ik woon al 5 jaar op mezelf, maar 't blijft wel mijn kat!]. Het moest weggesneden worden en nu blijkt dat het idd kwaadaardig was. Ze is nu wel genezen, maar het kan terugkomen. Inmiddels, hoorde ik net, is ze ook gevallen en heeft ze wrs d'r heup gebroken ofzo... en aangezien ze al 15 is, is het riskant om haar te opereren, zeker 2 x in één maand...... nou ja, vanavond maar weer voor de zoveelste keer naar de dierenarts, kijken wat ze nog kunnen doen...quote:
Ooooowquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ik hoor net dat m'n kat z'n einde nadert....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst had ze de hele tijd een vage, enge wond... ik vond 't meteen tricky, maar m'n pa dacht dat het wel overging. Na een maand was dit dus nog niet zo dus toen heb ik mn vader de opdracht gegeven ermee naar de dierenarts te gaan [ik woon al 5 jaar op mezelf, maar 't blijft wel mijn kat!]. Het moest weggesneden worden en nu blijkt dat het idd kwaadaardig was. Ze is nu wel genezen, maar het kan terugkomen. Inmiddels, hoorde ik net, is ze ook gevallen en heeft ze wrs d'r heup gebroken ofzo... en aangezien ze al 15 is, is het riskant om haar te opereren, zeker 2 x in één maand...... nou ja, vanavond maar weer voor de zoveelste keer naar de dierenarts, kijken wat ze nog kunnen doen...
m'n vader belde net dus even om te checken wat ie moet doen mocht de optie "inslapen" genoemd worden.... alsof IK dat kan bepalen?!???
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
Giechel.
PS: ik voel me wel gedist hiero. Voldoe aan het grootste deel van jullie irritante-ballo-opvattingen.En ik ben zo aardig!
quote:
Dude.quote:
Hij komt binnenkort al.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Nou nog niet.
Het is 1 november!!!
Valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Leiden. Ik ben echt vaak zat op de EUR gaan kijken, maar het stond me echt niet aan. De sfeer, alles ging zo chaotisch. Leiden is een stukkie verder voor me (ik kan in 20 min op EUR zijn, Leiden koost me 1,5 uur al heen ongeveer), maar ze zijn daar veel georganiseerder, opener, en het is echt veel gezelliger.
Het valt best mee hoor. Ik krijg vaak te horen dat mijn leven(sstijl) balleriger is dan mijn persoon. En ik kan mijn ‘r’ goed onderdrukken. En ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou dan ben ik nu zéker benieuwd naar je![]()
Dat je het typt als shawl en niet als sjaal zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Ik krijg vaak te horen dat mijn leven(sstijl) balleriger is dan mijn persoon. En ik kan mijn ‘r’ goed onderdrukken. En ikhockey
niet. Maar ik draag wel shawls
.
Hier nog een berg om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef BVO het volgende:
Niet zo nee.. Maar heb nu toch die tweede.
.
Jamaar... "sjaal" is voor het plebs!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je het typt als shawl en niet als sjaal zegt eigenlijk al genoeg
*Pleb meldt*quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar... "sjaal" is voor het plebs!![]()
Shawl!!!
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik gok zo dat met mijn icoon weinig te doen valt, maar als iemand inspiratie heeft...
Hihi, hij is leuk jaquote:
Die is wel bewerkbaarder ja... Maar ik ben nu al zo gehecht aan deze!!!quote:
maar deze is stom en totaal niet knuffelbaar...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Die is wel bewerkbaarder ja... Maar ik ben nu al zo gehecht aan deze!!!![]()
Dat heb ik al gedaan, babette wilde zich laten opnemen o.i.d.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Chico!
Lees het topic even terug [afbeelding]![]()
Of om 6.40 uur zoals ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:50 schreef Zhenar het volgende:
Sta dan om 6.45 uur op, net als ik!
Dat zegt nog nietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef babette21 het volgende:
maar ze zijn helemaal niet bijzonder, want ze zijn allemaal hetzelfde: studeren hetzelfde,
dragen hetzelfde [sjaaltjes], doen hetzelfde [zuipen en hockeyen], praten hetzelfde....
Had Dizer dat maar geweten. Hij heeft Torn in zijn Top 10 ALLER TIJDEN staan...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:40 schreef Tom_Tom- het volgende:. Chico.
!
Zometeen naar Paradiso, Natalie Imbruglia treedt op..
Morgenavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:03 schreef Zhenar het volgende:
Is er vanavond niet een HH van Idols? Ik heb het zaterdag gemist namelijk...
OK, thnx!quote:
Vanavond is ook Gilmore Girls... en ik moet zo trainenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanavond is ook Gilmore Girls... en ik moet zo trainen.
Nee videorecorder is geen optie vandaag.
Ik zie weinig verschil eigenlijkquote:
Het witte streepje is nu even dik als de rest van die M.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil eigenlijk![]()
Hij is wel mooi.
Maar ja.. ik kwam net trouwens op het briljante idee om de B dan zo'n pietenmuts op te zetten, maar dan zeur ik zeker teveel?
Dank eeuwig enzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het witte streepje is nu even dik als de rest van die M.
Hmm, jij zeurt nooit teveel![]()
ik zal eens kijken dadelijk.
quote:[17:58:57] <Bupatih> en noem me geen lul meer
[17:59:07] <Bolebeau> Sorry.
[17:59:32] <Bolebeau> Tja, wat verwacht je eigenlijk van me? Ik denk natuurlijk aan niks anders. </stereotype>
[17:59:53] <Bupatih> homo
[17:59:56] <Bupatih>
[18:00:01] <Bolebeau>
[18:00:50] <Bupatih>
[18:00:53] <Bupatih> kusje erop
Over mij niks nieuws.quote:
+quote:
quote:[18:01] <Bupatih> niet op je lul!
gezellieeee!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef bar_rel het volgende:
hoi..
Is het gezelig in die irc chat nog wat?I
Ik zal der maar ff bij komen moeten!
Tof!quote:
JE AVATAR!!!!!!1!!quote:
Ze heeft het IQ van een visstick, maar ze heeft idd wel wat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[BNN] Spuiten & Slikken #3
Die Miljuschka..
Wat een verschrikkelijk stom wijf zeg..
Maar stiekem toch ook wel verschrikkelijk...........
.
Jij gaat niet goed om met verandering heh?quote:
Neuk je een hindoestaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Christine het volgende:
Ik wil een Divali-ava en daarna een sint-ava. Wie doet creatief?
Ik hou gewoon vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij gaat niet goed om met verandering heh?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das je geraaie ook! Jij bent mijn bitch![]()
![]()
![]()
Ik las over het woordje "jij" heen.quote:
Nee en ja. Ik ben ziek. Ik had niet echt honger, een halve roti en wat chaura. Maar ik heb wel zelf Plourie en Caehrie (spelling mensen?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:26 schreef Christine het volgende:
Nee, ik had een geile, gespierde, blonde ariër verwacht
Jij viel toch op donker haar?quote:
Donker valt wel mee, ik ben gelukkig niet heel donkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien issie wel een geile, gespierde, donkere Hindoestaan![]()
Blondjes zijn lekkerderquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij viel toch op donker haar?
Hoewel een ariër dat ook kan hebben, kijk maar naar mij
Dat dacht ikquote:
Welke dinges??quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Blondjes zijn lekkerder
Je hebt die foto van dinges toch gezien?![]()
Hoewel blond... was meer rossigquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke dinges??
Van toen? Of een nieuwe dinges? Ik weet alleen nog dat ik ooit een blonde jongen leuk vond en jij een donker-harige....
Huh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
Dat ging niet over mannen met donker haar
Ja, die ken ik welquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Christine het volgende:
Whehehe ja die donkere dinges heb je van dichtbij gezien dacht ik zo
Maar ik bedoel de nieuwe dinges. Nouja, nieuw... paar maandjes.
Waar dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel
Begint het met een W? Zoja, kwam ik gisteren ineens een foto van hem tegen toevallig
Nou... op mn schijfquote:
Stuur eensquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
Ja, die bedoel ik
Maar ik heb een nieuwe foto
Kijk eerst maar of ik wel geschikt ben...quote:
Oh, je bent inderdaad wel iets aan de jonge kant voor me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk eerst maar of ik wel geschikt ben...
*Fotoboek*
Daarnaast komen er een paar regels bij te pas...
1. Niet ouder zijn dan 25
2. Niet jonger zijn dan 15
![]()
Denk je er vanaf te zijn nu Dizer op vakantie is....quote:
Tja...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je bent inderdaad wel iets aan de jonge kant voor me.
Was even een Welcome Back bar_rel plaatje...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je er vanaf te zijn nu Dizer op vakantie is....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Keyra Agustina in your face![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je bent inderdaad wel iets aan de jonge kant voor me.
Wie/wat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Whytke!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:57 schreef nikky het volgende:
_ELMaikel_ ban aanvraag. 48 uur
Dat was onterecht en dat heb ik duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
Jij mag nog helemaal niet posten!
[..]
Weet ik tochquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij komt al wat meer in de richting
Wat vreet je daar wel niet uit in dat PUBquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was onterecht en dat heb ik duidelijk gemaakt
Zodoende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |