Ooooowquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ik hoor net dat m'n kat z'n einde nadert....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst had ze de hele tijd een vage, enge wond... ik vond 't meteen tricky, maar m'n pa dacht dat het wel overging. Na een maand was dit dus nog niet zo dus toen heb ik mn vader de opdracht gegeven ermee naar de dierenarts te gaan [ik woon al 5 jaar op mezelf, maar 't blijft wel mijn kat!]. Het moest weggesneden worden en nu blijkt dat het idd kwaadaardig was. Ze is nu wel genezen, maar het kan terugkomen. Inmiddels, hoorde ik net, is ze ook gevallen en heeft ze wrs d'r heup gebroken ofzo... en aangezien ze al 15 is, is het riskant om haar te opereren, zeker 2 x in één maand...... nou ja, vanavond maar weer voor de zoveelste keer naar de dierenarts, kijken wat ze nog kunnen doen...
m'n vader belde net dus even om te checken wat ie moet doen mocht de optie "inslapen" genoemd worden.... alsof IK dat kan bepalen?!???
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
Giechel.
PS: ik voel me wel gedist hiero. Voldoe aan het grootste deel van jullie irritante-ballo-opvattingen.En ik ben zo aardig!
quote:
Dude.quote:
Hij komt binnenkort al.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Nou nog niet.
Het is 1 november!!!
Valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Leiden. Ik ben echt vaak zat op de EUR gaan kijken, maar het stond me echt niet aan. De sfeer, alles ging zo chaotisch. Leiden is een stukkie verder voor me (ik kan in 20 min op EUR zijn, Leiden koost me 1,5 uur al heen ongeveer), maar ze zijn daar veel georganiseerder, opener, en het is echt veel gezelliger.
Het valt best mee hoor. Ik krijg vaak te horen dat mijn leven(sstijl) balleriger is dan mijn persoon. En ik kan mijn ‘r’ goed onderdrukken. En ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou dan ben ik nu zéker benieuwd naar je![]()
Dat je het typt als shawl en niet als sjaal zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Ik krijg vaak te horen dat mijn leven(sstijl) balleriger is dan mijn persoon. En ik kan mijn ‘r’ goed onderdrukken. En ikhockey
niet. Maar ik draag wel shawls
.
Hier nog een berg om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef BVO het volgende:
Niet zo nee.. Maar heb nu toch die tweede.
.
Jamaar... "sjaal" is voor het plebs!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je het typt als shawl en niet als sjaal zegt eigenlijk al genoeg
*Pleb meldt*quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar... "sjaal" is voor het plebs!![]()
Shawl!!!
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik gok zo dat met mijn icoon weinig te doen valt, maar als iemand inspiratie heeft...
Hihi, hij is leuk jaquote:
Die is wel bewerkbaarder ja... Maar ik ben nu al zo gehecht aan deze!!!quote:
maar deze is stom en totaal niet knuffelbaar...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Die is wel bewerkbaarder ja... Maar ik ben nu al zo gehecht aan deze!!!![]()
Dat heb ik al gedaan, babette wilde zich laten opnemen o.i.d.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Chico!
Lees het topic even terug [afbeelding]![]()
Of om 6.40 uur zoals ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:50 schreef Zhenar het volgende:
Sta dan om 6.45 uur op, net als ik!
Dat zegt nog nietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef babette21 het volgende:
maar ze zijn helemaal niet bijzonder, want ze zijn allemaal hetzelfde: studeren hetzelfde,
dragen hetzelfde [sjaaltjes], doen hetzelfde [zuipen en hockeyen], praten hetzelfde....
Had Dizer dat maar geweten. Hij heeft Torn in zijn Top 10 ALLER TIJDEN staan...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:40 schreef Tom_Tom- het volgende:. Chico.
!
Zometeen naar Paradiso, Natalie Imbruglia treedt op..
Morgenavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:03 schreef Zhenar het volgende:
Is er vanavond niet een HH van Idols? Ik heb het zaterdag gemist namelijk...
OK, thnx!quote:
Vanavond is ook Gilmore Girls... en ik moet zo trainenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanavond is ook Gilmore Girls... en ik moet zo trainen.
Nee videorecorder is geen optie vandaag.
Ik zie weinig verschil eigenlijkquote:
Het witte streepje is nu even dik als de rest van die M.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil eigenlijk![]()
Hij is wel mooi.
Maar ja.. ik kwam net trouwens op het briljante idee om de B dan zo'n pietenmuts op te zetten, maar dan zeur ik zeker teveel?
Dank eeuwig enzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het witte streepje is nu even dik als de rest van die M.
Hmm, jij zeurt nooit teveel![]()
ik zal eens kijken dadelijk.
quote:[17:58:57] <Bupatih> en noem me geen lul meer
[17:59:07] <Bolebeau> Sorry.
[17:59:32] <Bolebeau> Tja, wat verwacht je eigenlijk van me? Ik denk natuurlijk aan niks anders. </stereotype>
[17:59:53] <Bupatih> homo
[17:59:56] <Bupatih>
[18:00:01] <Bolebeau>
[18:00:50] <Bupatih>
[18:00:53] <Bupatih> kusje erop
Over mij niks nieuws.quote:
+quote:
quote:[18:01] <Bupatih> niet op je lul!
gezellieeee!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef bar_rel het volgende:
hoi..
Is het gezelig in die irc chat nog wat?I
Ik zal der maar ff bij komen moeten!
Tof!quote:
JE AVATAR!!!!!!1!!quote:
Ze heeft het IQ van een visstick, maar ze heeft idd wel wat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[BNN] Spuiten & Slikken #3
Die Miljuschka..
Wat een verschrikkelijk stom wijf zeg..
Maar stiekem toch ook wel verschrikkelijk...........
.
Jij gaat niet goed om met verandering heh?quote:
Neuk je een hindoestaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Christine het volgende:
Ik wil een Divali-ava en daarna een sint-ava. Wie doet creatief?
Ik hou gewoon vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij gaat niet goed om met verandering heh?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das je geraaie ook! Jij bent mijn bitch![]()
![]()
![]()
Ik las over het woordje "jij" heen.quote:
Nee en ja. Ik ben ziek. Ik had niet echt honger, een halve roti en wat chaura. Maar ik heb wel zelf Plourie en Caehrie (spelling mensen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |