Traditioneel topicquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
zo jammer dat dit dan wel weer mag
en alleen maar omdat je zelf je icoon in kerstsfeer wilt hebben
Slowchat niet danquote:
Als het past, anders heb ik wel hetzelfde plaatje, groot, met meer omgevingquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil graag een kerst- of pietenmuts.
[afbeelding]
Zwartepieterisatie;quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Net als elk jaar zijn er vast wel weer van die actievelingen die icoontjes omtoveren naar hele toffe Sinterklaas en Kersticoontjes.
Wie wil en kan voor mij deze bewerken?
[afbeelding]
als ik het zou kunnen zou ik helpen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ja dit topic gaat goed lopen zo met alleen mensen die vragen....
Me 2, maar ik heb echt geeeen idee..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik het zou kunnen zou ik helpen..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Iemand inspiratie voor mijne?
[afbeelding]
gaat mij een beetje boven de pet, sorryquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet niet of het mogelijk is om mijn avatar in de feest stemming te brengen![]()
[afbeelding]
Photoshop en imageready voor de animatie. Soms in het andere topic gebruik ik 3dsmax als er iets 3D's uit moet komen. Maar eigenlijk altijd photoshop en imageready.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef GoLLeM het volgende:
fr34k waar doe jij dat mee?
Kijk piet eens haasten met de zak.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, thankss!
Maar die van Sint is voor nu natuurlijk belangrijker
het was wel een serieuze vraag btwquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef Natalie het volgende:
pc-fr34k
Je hebt mijn huidige avatar gemaakt voor Halloween! Zou je ook zo'n soort Sinterklaas-variant kunnen maken? (ik ben je eeuwig dankbaar)
Origineel: [afbeelding]
quote:
ja!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje flauw, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |