quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef Little_Meanie het volgende:
kutnewbie!!!
Ik vind ze snel vervelen eigenlijk. Het concept is te ver uitgemolken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alle topics van Boomlaars.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:55 schreef Yildiz het volgende:
deze:
Verwende Breezah meisjes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de TT alleen alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een ALGEMEEN topic.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is een algemene topic, naar aanleiding van het vele leesplezier op de Klaagbaak.
De vraag spreekt voor zich.
en bijna elk topic raak!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef GoLLeM het volgende:
Nou ok, ik begin. Topics waarin om iets belachelijks wordt gezeurd, en iedereen in dat topic zich tegen de TS keert en hem belachelijk maakt. Altijd leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg leuk iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef RM-rf het volgende:
Holocaust huilies is wel een legendarisch topic.
zeker voor een Lemming.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Hoi met GoLLeMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:55 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
hoi, met GoLLeM
Ik vind ze snel vervelen eigenlijk. Het concept is te ver uitgemolken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:55 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM
En sowieso vind ik het voordeel van KLB dat je er ongestraft kan slowchattenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:16 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM
En alle topics waarin kooien uit worden gelachen natuurlijk
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Stomme kooi!!1!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:06 schreef Herald het volgende:
Hoi met GoLLeM
mwahahaha C2C grappig joh mwahahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop